Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Honda Civic Type-S - na co zwrocic uwage??
ps - Pon 04 Sie, 2008 Temat postu: Honda Civic Type-S - na co zwrocic uwage??Jak juz pisalem w innym temacie, od jakiegos czasu rozwazam kilka opcji auta "dodatkowego". Glowni faworyci to e30 325 najlepiej M-tech II, albo Civ ek4 vti
Ten drugi rozsadniejszy w perspektywie przejecia go przez me dziewcze.
Cena nie do przyjecia, ale jak uczy doswiadczenie WRXa (-4000chf ), czasem mozna sporo utargowac.
I tu moje pytanie:
Na co zwracac uwage przy ogledzinach takiej sztuki???
PS Michal odkladaj kase i wpadaj po Civ'a do CH. Naprawde sporo tu tego. Trzymaja cene, ale jak bedziesz mial farta, to znajdziesz lekko drasnietego - sporo tanszegoAnonymous - Pon 04 Sie, 2008 tutaj byly user coś tam napisał na ten temat .
http://forum.hothatch.org...p=134814#134814Michał - Pon 04 Sie, 2008 dobrze dobrze kupuj.
Będiesz miał pozniej komu ją sprzedać. Olga spokojna kobitka więc po niej chętnie odkupie ps - Pon 04 Sie, 2008
Czlowiek to czasem leniwy je.. M - Pon 04 Sie, 2008 Honda.
Ogólnie trzy uwagi
1.Czy nie była rozbita na latarni
2.Czy silnik nie jest zabity - nie rzyga olejem w tlumik
3.Czy nadkola tylne nie rdzewieją bardzo (dodatkowy koszt ale luz)
Jesli je warunki sa spelnione to tu dalej nie ma czego sprawdzac.
Michał - Pon 04 Sie, 2008 chciałbym jeszcze jeden punkt
4. czy nie rdzewiejue ci przy tylniej bocznej szybie.M - Pon 04 Sie, 2008 http://www.moto.allegro.p...r_a_u_t_o_.htmlAnonymous - Pon 04 Sie, 2008 sprawdz czy na wysokich obrotach biegi wchodza bez zgrzytów - głównie na 3 i 5 biegu - to jest dosc kosztowna w zasadzie naprawa i dosc czesty mankament skrzyn iVT i VTI
jezeli chodzi o silnik to zdarza sie ze VTECi tak sobie jakby hmmmm terkotały tak jakby cos sie w nich w srodku rozleciało, ciezko mi opisac ten dzwiek .... sa wtedy uszkodzone kasowniki krzywek VTEC'a tzm LMA - również kosztowna naprawa, ale w zasadzie nie wypywa na prace silnika ...KonradMK - Pon 04 Sie, 2008 uuuu no no no Marcel teraz kozaczy z VTECów bo się trochę tych strucli przewinęło przez warsztat Anonymous - Pon 04 Sie, 2008
KonradMK napisał/a:
uuuu no no no Marcel teraz kozaczy z VTECów bo się trochę tych strucli przewinęło przez warsztat
jak ja mialem VTEC'a to nie wiedziales co to jest jeszcze i widzisz jak mało jeszcze wiesz o zyciu .... CRXy ktore u nas bywaja to przede wszystkim DOHC nie DOHC VTEC ps - Pon 04 Sie, 2008 dzieki chlopaki za cenne info.
Nie ma duzego ciesnienia na zakup, wiec postaram sie myslec racjonalnie nawet po zapieciu vteca michool_vt - Pon 04 Sie, 2008
Marcel 08 napisał/a:
sprawdz czy na wysokich obrotach biegi wchodza bez zgrzytów - głównie na 3 i 5 biegu
jeah dobra rada nie ma to jak dokecony czwarty bieg z wlascicielem na prawym fotelu Michał - Pon 04 Sie, 2008 hahahahahhahaJanusz - Pon 04 Sie, 2008
michool_vt napisał/a:
Marcel 08 napisał/a:
sprawdz czy na wysokich obrotach biegi wchodza bez zgrzytów - głównie na 3 i 5 biegu
jeah dobra rada nie ma to jak dokecony czwarty bieg z wlascicielem na prawym fotelu
ja jak kupowałem samochód to koleś ze mną nie pojechał bo powiedział ze nie siada z takimi młodymi...:P pcs - Wto 05 Sie, 2008 oba auta w sumie fajne, ale jakos wybraes te ukochane przez dresow i albanczykow ...
a jesli Civ to nie poglby byc poprzedni IVT? co do 325 to tez starszy mtech I chyba fajniejszy ...