To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Test pipe/ High-Flow Catalytic Converter ?

The Mc - Wto 12 Sie, 2008
Temat postu: Test pipe/ High-Flow Catalytic Converter ?
Panowie, moje pytanie jest nastepujace:
Co czy warto kupowac drozszy High Flow catalytic converter czy wystarczy ebayowski Test pipe.
Rzecz w tym, ze moj wydech ma juz dosc zycia. Juz 2 krotnie musialem spawac dziury i to w ciagu 1 miesiaca. Wybralem juz sobie wydech z japoni typu "cat back" a to oznacza ze musze go polaczyc z kolektorem. Pytanie jest czy kupic: High-Flow
czy wystarczy zwykly:
ebay high-flow
czy poprostu:
test pipe

Co wybrac? Ktora opcja bedzie robila mniej halasu? Jakie sa wasze opinie na ten temat?

M - Śro 13 Sie, 2008

High flow cat jest uzywany bardzo czesto w USA gdzie auto musi przejsc przeglad i nie ma bata. Test pipe - wkurza mnie ta nazwa, to jest odcinek miedzy ukladem wydechowym typu catback i kolektorem wydechowym. Zamiast kupowac to w usa - ten odcinek dorobi Ci kazdy pan miecio tłumikarz.
Patrzyles na tego hks'a hipower?

saxorulez - Śro 13 Sie, 2008

The Mc,

coo zakładasz z JP?? Dawaj foty...

w kwesti TEST PIPE to raczej powinno nazywać się De-Cat Pipe.. zwykły kawałek rury o odpowiedniej średnicy.

M - Śro 13 Sie, 2008

W usa sie tak to glupio nazywa, na hondowych forach tez juz przyjeli takie nazewnictwo. a jest to po prostu rura (czesto gesto sie w nia lamdbe wsadzalo).
CHRZANEK - Śro 13 Sie, 2008

eM napisał/a:
Zamiast kupowac to w usa - ten odcinek dorobi Ci kazdy pan miecio tłumikarz.


Ale pan miecio tłumikarz nie doda w zestawie naklejek jotdeemowych :(

M - Śro 13 Sie, 2008

jdm to takze funkcjonalnosc
The Mc - Śro 13 Sie, 2008

saxorulez napisał/a:
The Mc,

coo zakładasz z JP?? Dawaj foty...

w kwesti TEST PIPE to raczej powinno nazywać się De-Cat Pipe.. zwykły kawałek rury o odpowiedniej średnicy.


Wybralem sobie cos takiego: RS-R
powod: najcichszy przelotowy uklad jaki znalazlem dedykowany do civica

Okej czyli ten High Flow to jakbym chcial niby miec czyste spaliny itd.
A to ze ten "test pipe" jest obudowana rura sprawia ze jest glosniejszy niz jakby umiescic tam zwykly kawalek rurki u Pana miesia bez naklejki? Czyli eM ty uwazasz ze niewarto tego zamawiac tak?

M - Śro 13 Sie, 2008

Tzn jak to jest w cenie spawania i montazu i materialu to zamawiaj. Bedzie tak samo glosno jak na rurce pana miecia.
saxorulez - Śro 13 Sie, 2008

The Mc napisał/a:
A to ze ten "test pipe" jest obudowana rura sprawia ze jest glosniejszy niz jakby umiescic tam zwykly kawalek rurki u Pana miesia bez naklejki?


Adam - test pipe i de cat pipe i zwykła prosta rura to jest to samo.

Ze sportowym katem będize ciszej jeżeli jest to dla Ciebie istotne.

CHRZANEK - Śro 13 Sie, 2008

Czyli konkluzja jest w zasadzie jedna:

Albo płacisz duzo i masz katalizator który spełnia jakies tam normy i auto przechodzi przeglad techniczny.

Albo płacisz mało za rurke od pana miecia (niestety bez naklejki)

A rozwiązania pośrednie to jest próba wciśnięcia rury za cenę katalizatora :)
No na chłopski rozum tak ja to rozumiem :D :D :D

saxorulez - Śro 13 Sie, 2008

CHRZANEK,

rozwiązanie jest takei..

kupujesz nowe Clio Sport - chcesz je zdłubać ale nie koniecznie tak zeby urywało głowę i zwracało uwagę. Kupujesz układ ze sportowym katem. Nie grozi Ci "check engine" ani kontrola policji z racji na hałas

kupujesz Civica Type R z 2000 roku, - idziesz w czysty performance. wkładasz prostą rure i cat back od Pana miecia.. check engine może się zapali moze nie, z dowodem musisz latać do Darka w Garwolinie żeby Ci podstęplowali i dwa razy odbierasz dowód z komisariatu za zbyt głośne auto :)

Ja to tak widzę.. :D

Zbierznośc aut przypadkowa

M - Śro 13 Sie, 2008

saxorulez napisał/a:
CHRZANEK,

rozwiązanie jest takei..

kupujesz nowe Clio Sport - chcesz je zdłubać ale nie koniecznie tak zeby urywało głowę i zwracało uwagę. Kupujesz układ ze sportowym katem. Nie grozi Ci "check engine" ani kontrola policji z racji na hałas

I zyskujesz 3KM.

kupujesz Civica Type R z 2000 roku, - idziesz w czysty performance. wkładasz prostą rure i cat back od Pana miecia.. check engine może się zapali moze nie, z dowodem musisz latać do Darka w Garwolinie żeby Ci podstęplowali i dwa razy odbierasz dowód z komisariatu za zbyt głośne auto :)

Ja to tak widzę.. :D

Zbierznośc aut przypadkowa

Najwieksza wada wspawania rury w miejsc kata jest taka ze nie mozna na niej zalozyc marży :D :D

CHRZANEK - Śro 13 Sie, 2008

saxorulez napisał/a:
CHRZANEK,

rozwiązanie jest takei..


Łukasz ja zakwestionowałem rozwiązania pośrednie (te takie pomiedzy opcja nr 1 i opcja nr 2).

Wiem że sportowy kat wcale nie zabiera duzo mocy, spalinki spełniaja normy i samochód spełnia warunki dopuszczenia do ruchu. Przy tym musi kosztowac - ale ja ten wydatek w pełni rozumiem i ppwiem wiecej - POPIERAM bo widze sens stosowania katalizatorów !!!

Natomiast absurdem wydaje mi się kupowanie kawałka pustej w środku rury z ładnymi napisami i naklejką w zesatwie za niewiele mniejsze pieniążki.

To tyle mój królu

Judyta

k-mart - Śro 13 Sie, 2008

Cenie Twoje zdanie Chrzanek.
saxorulez - Śro 13 Sie, 2008

k-mart,

a moje?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group