Techniczne - Dolot do RCeka
Anonymous - Śro 17 Wrz, 2008 Temat postu: Dolot do RCeka Wiatm.
A więc jestem "nowy" i szukam pomocy.
Mam wizje tworczą zakupu dolotu do 206 RC.
Mam możliwość zakupu bezpośrednio u producenta z Taiwanu (jak dobrze zauważył Saxorulez) dolotu Simoty.
Akórat w październiku przyjeżdza do firmy w której pracuje ziom z Taiwanu.
Mam dwie możliwości:
1. K&N Typhoon - rura idzie pod zderzak i na końcu mamy stożek
2. Simota Carbon Fiber Form - rura w zderzak, a w zderzaku łapa która zasysa powietrze.
To są jakieś bardziej skomplikowane sprawy, ale nie widze teraz zdjęć.
Tu link do str simoty:
http://www.simota.com/main.htm?pid=31
kod produktu:
CF690-1
Żeby nie było, to nie jest konstrukcja w której łapa jest w atrapie chłodnicy, łapa jest montowana na dole zderzaka.
Element w zderzaku wygląda tak:
Jeśli możecie, zerknijcie na to.
Producent obiecuje 10KM, z tego co czytałem to może nie będzie 10KM ale podobno daje rade.
Sprawa raczej pilna, bo skośnooki znajomy przyjezdza za niedługo.
Pozdrawiam
saxorulez - Czw 18 Wrz, 2008
W Clio Sport ubyło 4 KM po załozeniu tego dolotu..
Także nie wiem jak to będzie w RC
M - Czw 18 Wrz, 2008
z 10koni zapewne
anjas - Czw 18 Wrz, 2008
saxorulez napisał/a: | W Clio Sport ubyło 4 KM po załozeniu tego dolotu..
Także nie wiem jak to będzie w RC |
eM napisał/a: | z 10koni zapewne |
Też myślę, że z 10 może ubyć. W końcu producent obiecuje 10 koni, więc coś to musi znaczyć
Michał - Czw 18 Wrz, 2008
saxorulez - Czw 18 Wrz, 2008
basiorrr,
nie słuchaj ich.
Jak chcesz to zaryzykuj zakup tego dolotu - moze sprawdzi się w przypadku RC.
Na bank lepiej zrobić replikę A lub N grupy tak jak pokazywałem wcześniej
GeKo - Czw 18 Wrz, 2008
saxorulez napisał/a: | Na bank lepiej zrobić replikę A lub N grupy tak jak pokazywałem wcześniej |
Jest tylko jeden problem z tym (chyba) w RC jest tzw. pompa powietrza która powinna być wpięta w dolot, a której u basiorrra nie ma, więc może też ma dlatego taki wynik z hamowni. Doloty od Simoty i KN przewidują jej wpięcie, a ten A gr już nie.
Ngr dolot jest inny od seryjnego, w sensie puchy...?
wg. mnie najlepszym rozwiązaniem tu będzie dolot od KNa, albo zrobienie samemu na jego wzór.
saxorulez - Czw 18 Wrz, 2008
GeKo napisał/a: | Ngr dolot jest inny od seryjnego, w sensie puchy...? |
tak - Nka pozwala na wymontowanei kawałka dolotu i doprowadzenie powietrza wprost z dziury po lewym halogenie do seryjnej puszki
GeKo - Czw 18 Wrz, 2008
To Co Basior robimy najpierw Nkę, jak dokupisz air pump i na hamownie wtedy...?
Anonymous - Czw 18 Wrz, 2008
Ja mam tą całą pompeczkę do powietrza
Brakuje mi dużego elementu takiej dużej plastikowej puszki która skraca lub wydłuża dolot - w zależności od potrzeb.
Z Ngr nie będzie problemu.
W dolnej części puszki z filtrem jest wejście na 2 rury (których ja nie posiadam) w jednej z nich jest coś w rodzaju przepustnicy (to akurat mam ) ale bez całej dużej puchy jest ona bezużyteczna.
Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że do dolotu cały czas dostaje się ciepłe powietrze
Zrobienie dolotu na Nkowy...
Tak zrobimy.
Potem skocze na hamownie i zobaczymy co wyjdzie.
Termin koniec wrzesnia/początek października.
Dzięki za rady.
Prawda wyjdzie na jaw do 3tyg
Pozdro for all
GeKo - Czw 18 Wrz, 2008
basiorrr napisał/a: | Ja mam tą całą pompeczkę do powietrza |
Kiedy ty tą pompkę kupiłeś...?
Anonymous - Czw 18 Wrz, 2008
była od zawsze...
Anonymous - Wto 23 Wrz, 2008
http://www.gsr-uk.co.uk/e..._management.htm
Co wy na to??
wasq - Śro 24 Wrz, 2008
basiorrr napisał/a: | http://www.gsr-uk.co.uk/engineering/pages/productsbycar/peugeot/206_engine_management.htm
Co wy na to?? |
hmmm nie wiem czy pytasz i re-map czy o dolot + re-map
bo jesli sam re-map to mozna sobie takiego uniwersalnego czipa darowac
lepiej ta kase co chcesz wydach na czipa z anglii wywalic na strojenie u kogos u nas przynjamniej bedziesz mial dostrojone pod swoje auto a nie pod auto ktore maja angole na angielskim powietrzu i angielskiej benzynie
|
|
|