To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Bilstein B6 czy B8 ???

Jaco - Czw 18 Wrz, 2008
Temat postu: Bilstein B6 czy B8 ???
Witam znowu o amorach... Co lepsze B8 czy B6 ??? AA jeszcze jedno B* jest na wąską sprężynę tak ???


Zna ktoś ten sklep??? http://www.mts24sklep.pl/...h/520_1233_1235

qbus - Czw 18 Wrz, 2008

w zaleznosc od tego do czego chcesz uzywac... seria sprezyna b6... autko w dol b8... mts zna tutaj spor osob, ja zlego slowa na temat sklepu powiedziec nie moge.
Jaco - Czw 18 Wrz, 2008

Czyli B8 , tylko mam pytanie czy B8 jest na wąskie sprężyny ?
106 - Czw 18 Wrz, 2008

IMHO w pugu kupujesz same wklady wiec tak dlugo jak nie zmieniasz
mcpersona sprezyna zostaje ta sama... wiec b6/b8 mozesz montowac
z waska i szeroka sprezyna.

Jaco - Pią 19 Wrz, 2008

AHA... Czyli żeby założyć wąskie springi to co trzeb zmienić ??? Bo takie akurat mam...
Bad-i - Pią 19 Wrz, 2008

nie wiem jak jest w pugu, ale B6 w clio I przerabiasz tanim kosztem na B14 (czyli ladny gwint).

Ale chyba Chrzanek nawet tak robil - wlasnie przerabial B6 na gwinta ;) (przynajmniej tyle pamietam jak bylem z jego zawiasem w zerkopolu)

CHRZANEK - Pią 19 Wrz, 2008

Bad-i napisał/a:
Ale chyba Chrzanek nawet tak robil - wlasnie przerabial B6 na gwinta ;) (przynajmniej tyle pamietam jak bylem z jego zawiasem w zerkopolu)


Nie nie... Ja już miałem gwinta, a ty wiozłeś to do regeneracji, remontu itp...

Żeby zrobic gwinta w zerkopolu to nie trzeba mieć b6 ani b8 :D :D :D
Oni to zrobia z jakiegoś wkładu do jakiegoś innego samochodu :D

Bad-i - Pią 19 Wrz, 2008

aha bo ja robilem z B6 i bardzo takie rozwiazanie chwalili (i pewine bylo troche taniej)
Jaco - Pią 19 Wrz, 2008

No coś słyszałem o tym zerkopolu ale narazie nie mam zamiaru poprawiać inzynierów bilsteina... Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak to jest z tymi spręzynami, co trzeba zmienić zeby wąskie spasowały ????
CHRZANEK - Pią 19 Wrz, 2008

Talerzyk - ale w serii to chyba nie zmienisz...

W gwincie możesz zmieniac do woli, zakładac jedna , albo dwie z "helperem"...

Pytanie po co ???
"Wąskie" springi robi H&R i tanie nie są...

Bad-i - Pią 19 Wrz, 2008

Jaco napisał/a:
narazie nie mam zamiaru poprawiać inzynierów bilsteina...


i błąd, nie wiem jak inni się wypowiedzą ale po ustawieniu zawiasu w Zerkopolu jest bajecznie ;)

106 - Pią 19 Wrz, 2008

Jaco napisał/a:
No coś słyszałem o tym zerkopolu ale narazie nie mam zamiaru poprawiać inzynierów bilsteina...

to nie tak .. masz amortyzator ktory ma mozliwosc zmiany parametrow
i dopasowanie go do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji wiec
wizyta u inzynierow jest jak najbardziej na miejscu...

zerkopol to serwis autoryzowany przez fabryke...

Bad-i napisał/a:
Jaco napisał/a:
narazie nie mam zamiaru poprawiać inzynierów bilsteina...


i błąd, nie wiem jak inni się wypowiedzą ale po ustawieniu zawiasu w Zerkopolu jest bajecznie ;)

potwierdzam :)

Jaco - Pią 19 Wrz, 2008

Jak bede budował cos do rajdów do pomysle nad tym narazie chce bylko B8 założyć na przód i bardzo was prosze o jakies info co do tych spręzyn? Mam w garażu wąskie eibahy i zamowie B8 , czy da rade to razem poskładac ??? Czy trzeba cos jeszcze przerabiac zamieniac ??? bo jeszcze nigdy nie rozbierałem przedniego zawiasu w pugu...
qbus - Pią 19 Wrz, 2008

Cytat:
Talerzyk - ale w serii to chyba nie zmienisz...


Z kolumny sie to normalnie sciaga... ale skad wtedy wziasc taki pod waska sprezyne? nie pasuje to na ori?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group