Techniczne - 4-1 czy 4-2-1
Michał - Śro 05 Kwi, 2006 Temat postu: 4-1 czy 4-2-1 Witam
Tak jak w temacie. Czym sie różnią kolektory 4-1 od 4-2-1 ? Co jest lepsze ? Jakich przyrostów mocy mozna sie spodziewać ? Nie ukrywam ze chodzi mi pod saxo kolektor po głowie.
Maciek - Śro 05 Kwi, 2006
Niewiem czy się zmieści 4-1 bo może być cienko z miejscem pod autem (tak słyszałem). Różnica między nimi jest taka, że 4-1 bardziej poprawia górę a 4-2-1 poprawia już przebieg krzywej od średnich obrotów. A o przyrosty to już kto inny musi się zacząć wymądrzać
nox - Śro 05 Kwi, 2006
jezeli silnik seria to 4-2-1 4-1 leprzy ale przy zmodyfikowanych jednostkach
Anonymous - Śro 05 Kwi, 2006
http://www.streetracing.p...8&highlight=421
saxorulez - Śro 05 Kwi, 2006
Maciek napisał/a: | Niewiem czy się zmieści 4-1 bo może być cienko z miejscem pod autem (tak słyszałem). Różnica między nimi jest taka, że 4-1 bardziej poprawia górę a 4-2-1 poprawia już przebieg krzywej od średnich obrotów. A o przyrosty to już kto inny musi się zacząć wymądrzać |
wszystko sięmieści..
4-1 robi:
GMC Motorsport
Ashley Competition Exhausts
4-2-1 robi:
Supersprint
Peugeot Sport
Miltek Sport
Janspeed]
nox - Śro 05 Kwi, 2006
wow Ashley Competition Exhausts ma do mojej tuśki kolektory jezeli Michale brał byś coś odnich to daj znać
Loko - Czw 06 Kwi, 2006
Dobry artykuł na temat wydechu.
http://www.vtuning.com/uklwyd.html
KonradMK - Pią 07 Kwi, 2006
Tu masz tańszą produkcję, pewnie zrobią ci kolektor
PiTT - Pią 07 Kwi, 2006
no tak mają doświadczenie... fiat 126p, CC700...
w nagłówku powinno być
"sportowe TŁUMNIKI" :547: tak jak często mają warsztaty poza miastem
|
|
|