GeKo - Czw 13 Lis, 2008 Temat postu: Półoś prawa Clio sport II ph3Panowie czy z tą półosią jest wszystko OK? Ona powinna tak lekko wystawać ze widać ząbki. Freeman, Dzik, Rudello, Marek HEEEEEEEEEEElP!!! Hilfeeeeeeeee!!!!
[img][/img]
(proszę powiększyć foto aby obejrzeć dokładnie)
Generalnie szukam od dłuższego czasu pewnej wibracji, która się pojawiła na aucie po założeniu powerflexa pod skrzynią(Nie chodzi mi o wirbacje na wolnych obrotach, to wiem że norma) One się pojawiają podczas ruszania mocniejszego lub w przedziale 4-4,5tys. Jeszcze start na skręconych kołach w prawo wywołuje wzmożoną wibrację. Z góry informuje wszystkie pozostałe poduchy zostały wymienione, żadne z aluminiowych mocowań (sztyc) nie jest krzywe lub pęknięte.
Jutro zmieniam jeszcze sworzeń wahacza po prawej stronie i drążek kierowniczy z lewej, choć nie sądzę żeby to było powodem.wasq - Czw 13 Lis, 2008 wszystko jest ok tzn nie powinno sie wysowac az tak latwo sama najlepiej zdemontowaci ocenic stan zebow patrz nziej
tutaj jest taka nakladana tuleja
ktora jak sie wyrobi a sie wyrobi na 1000000% to sie ja wymienia
wyrabia sie od strony skrzyni tzn obrabiaja sie zabki na tulejce i w pewnym momenice walek ze skrzyni sie bedzie krecil a polos bedzie stala w miejscu
koszt tulejki tylko i wylacznie orginal plus minus 70-80 zeta
numer czesci w ASO 77 00 858 979GeKo - Czw 13 Lis, 2008 wasq Sprecyzuj, bo troche się gubię w tym, co napisałeś. tzn. Za daleko się wysunęło czy jak? Pokazywałeś jakieś zdjęcie?wasq - Czw 13 Lis, 2008 to ze widac zeby jest ok zawsze je delikatnie widac nawet na nowce polosce
tak jak pisalem to jest normlany wymienny elemnt ktopry lubi sie psuc
ta tuleja wytepuje w lagunach meganach scenicahc clio itdGeKo - Pią 14 Lis, 2008 Aha, czyli wszystko OK. Uff. Po prostu już od miesiąca szukam tej wqurwiającej wibracji I łapię się teraz wszystkiego. Chyba że to przegub wewnętrzny? bo mam pękniętą osłonę. Spotkał się ktoś z takim uszkodzeniem przegubu? Ze buda wpada w wibracje podczas przyspieszania.Anonymous - Pią 14 Lis, 2008 Ja się spotkałem.W rejlaku jak miałem wywalone wewnętrzne przeguby to przy przyspieszaniu buda się trzęsła.GeKo - Pią 14 Lis, 2008 No to chyba mamy winowajcę, Jutro rozbieram i pewnie pójdzie wsio do regenracji.k-mart - Pią 14 Lis, 2008 Radze od razu zalozyc wyczynowe polosie SADEV.MoRToN - Pią 14 Lis, 2008 Ja miałem coś takiego przy wywalonym prawym przegubie zewnętrznym.MoRToN - Pią 14 Lis, 2008
GeKo napisał/a:
Chyba że to przegub wewnętrzny? bo mam pękniętą osłonę.
No to po jabłkach, jak smar wycieknie to 2 dni jeżdżenia i po przegubie.GeKo - Pią 14 Lis, 2008
k-mart napisał/a:
Radze od razu zalozyc wyczynowe polosie SADEV.
Chętnie tylko jak nowa seria kosztuje 1500zl to Sadev pewnie tyle samo tylko w Ojro GeKo - Pią 14 Lis, 2008 OK, czyli jak przeguby do wyjęcia bo od razu chyba najlepiej całość zrobić wew. i zew. to olej do skrzyni też. Jako że skrzynia cieknie, wypadałoby ją od razu zdjąć i uszczelnić. Ktoś wie jakie są koszty zdjęcia skrzyni i uszczelnienia?wasq - Pią 14 Lis, 2008 jak sciagasz tylko prawa połos nie ma potrzeby zlewania oleju ze skrzyni
ktoredy skrzynia cieknie ?? na wybieraku ?? jesli wybierak to zimering trzeszczy 15 zeta ale trzeba rozebrac skrzynie zeby go wymienic to juz koszta rosna
z przegubem tak jak wczesniej bylo napisane jesli oslona pekla to 2-3 dni i jzu mamy pelno syfu w srodku a jak jest mokro to smaru juz nie maMoRToN - Pią 14 Lis, 2008 Dokładnie przy wyjęciu prawej ośki olej nie kapnie. A wyciek przy wybieraku zostawiłbym na czas kiedy bedzie konieczność zrzucenia skrzyni...GeKo - Pią 14 Lis, 2008 No to mi już trochę kosztów na dzien dzisiejszy odpadłoby To zrobie na razie tylko samą półoś
W auto frans zrzucenie skrzyni 350 + 250 rozebranie i uszczelnienie plus simmeringi po 50zł.
Ceny netto.
U mnie niestety nie tylko na wybieraku cieknie:/
Za to jest opcja skrócenia skrzyni poprzez główne przełożenie, podobno jest krótsze tylko o 3 zeby. I jak podam mu numer skrzyni to sprawdzi czy da sie dać dłuższą 5 tak żeby zachowoać ekonomie.