To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Jak z Anglika zrobic cos normalnego (dywagacje)

Janusz - Pon 01 Gru, 2008
Temat postu: Jak z Anglika zrobic cos normalnego (dywagacje)
Jak w temacie.... osobiście bardzo nurtują mnie przekładki anglików.... bo w sumie taniej producentom robić wszystko uniwersalne.. a tylko kilka rożnych części na lewa i prawa stronę żeby dopasowywać na rożne rynki... i generalnie osoby które sie tym zajmują twierdza ze to w pełni bezpieczne itp itd... ze bardzo często są wszystkie mocowania pod kolumny i tak dalej...... Wiadomo ze ceny samochodów w UK są niesamowicie atrakcyjne.... i tak sie zastanawiam jak to z tym jest.... bo mam bardzo mieszane uczucia..... ktoś ma jakieś konkretne zdanie??
M - Pon 01 Gru, 2008

Zalezy od modelu :)
Mojej siostry chlopak sobie kupil scenica 2006 za 13k zl i robi sam przekladke - podobno banalna. Ople do przekladki wg jego opinii to masakra.
ZTCW wlasnie france są w UK najtansze.

Janusz - Pon 01 Gru, 2008

gdzieś w necie znalazłem info ze dużo eN'ek jest przerobionych z anglików.... prawda to?? 106 GeKo....??
Vlodarsky - Pon 01 Gru, 2008

Janusz miałem kilka samochodów z anglików zrobionych na serwisie. Wg mnie nikt tego dobrze nie robi :/ przynajmniej ja nie trafiłem jeszcze dobrej przekładki - tak żeby było bezpiecznie i w miare rozsądnie. Często zamiast coś kupić i wymienić pacjenci kombinują.
saxorulez - Pon 01 Gru, 2008

Vlodarsky,

potwierdzam, mój kumpel szukał Xsary po przekładce i kilka oglądał - makabra.
To co ludzie wyczyniali z wiązką to ponoć tylko w PL możliwe i aż dziw że w ogóle działało.

Myśle ze takie coś ma sens jak samemu sie pilnuje ale jeszcze wie dokładnie jak należy to zrobić.

CHRZANEK - Pon 01 Gru, 2008

Mój wujo jest blacharzem-lakiernikiem z ponad 20 letnim stażem.

Robi przeróbki ale też mi mówił że jest z tym troche roboty. W niektórych samochodach trzeba wymieniać całą gródź, do tego wnętrze i to kompletne (zapewne nie raz spotkaliście się z samochodem który miał sterowanie lusterek w prawych drzwiach), a na takich "pierdołach" jak lampy przednie kończąc.

Nawet posiłkując się elementami zakupionymi na giełdzie ale robiąc to solidnie nie jest to wcale taka prosta sprawa...

Aha i na koniec trzeba zrobić takie pierdoły jak przeprogramowanie kompa z mil na km itp...

wasq - Pon 01 Gru, 2008

dlatego na alledrogo mozna kupic calego fronta z deska rozdzielacza wlacznie :P :P
carlose - Wto 02 Gru, 2008

mam ziomka który przerobił civica z anglika na normalnego ;) problemu nie ma kiedy jest eurpejska wersja tego anglika, bo wsumie wszystko poza ścianą grodziową którą trzeba przespawać, to tylko kwestia po przekładania.. deska, pedaliera itd..
jeżeli tanio do kupienia i jakiś rarytas to wartko, inaczej to wsumie spore koszty, on przy zakupie wsumie w dobrej cenie coupe Si, wyszedł go tyle to ściągnięcie Si w całości z kierą po lewej..

CHRZANEK - Wto 02 Gru, 2008

Niektóre marki samochodów mają symetryczne grodzie (to jest wariant optymalny :D )
Vlodarsky - Wto 02 Gru, 2008

A np. Xsara Picasso ma fabrycznie i mile i km - samemu się ustawia :)
martin.h - Wto 02 Gru, 2008

Nie wiem na ile to prawda, ale podobno sprzedawane w UK 106 Rallye S2 to egzemplarze przywiezione przez dystrybutora z Francji. Więc jest duże prawdopodobieństwo, że przyjechały tam z kierą po lewej stronie. A Rejlaki w UK to jeżdżące igiełki i do tego ceny są kuszące.
Ale prawda jest taka, że by opłacało nam się sprowadzić auto z UK i przerobić je profesjonalnie na ruch prawostronny musimy je kupić bardzo tanio.

Gaydek - Wto 02 Gru, 2008

carlose napisał/a:
jakiś rarytas

Np. FRP, http://forum.hothatch.org...p?p=94106#94106 :) .

GeKo - Wto 02 Gru, 2008

Janusz napisał/a:
gdzieś w necie znalazłem info ze dużo eN'ek jest przerobionych z anglików.... prawda to?? 106 GeKo....??


Powiedzmy że znam kilka aut przerobionych.
Seje ponoć to banał.

O renówkach też słyszałem że problemów większych nie ma, nie wiem jak z wiązką.

w 306 trzeba ścianę grodziową przespawać, do cywila to bym nie chciał:/ do rajdów to jeden wał.

W subaru GT Generalnie wsio jest symetryczne ale wiązki to już koszmar podobno.
EVO też trzeba dużo ciąć i raczej średnio się opłaca, z tego co zasłyszałem.

Janusz - Wto 02 Gru, 2008

martin.h napisał/a:
Ale prawda jest taka, że by opłacało nam się sprowadzić auto z UK i przerobić je profesjonalnie na ruch prawostronny musimy je kupić bardzo tanio.


GeKo napisał/a:
W subaru GT Generalnie wsio jest symetryczne ale wiązki to już koszmar podobno.


Tak tanio.... ale wiesz.. taka GT jaka pokazał 106 za 28800 sprowadzona własnie z UK, tam kosztuje ok 11tys na pl...:)

KonradMK - Wto 02 Gru, 2008

Kuźwa, czytam tytuł tematu "Angelika..." i sobie już myślę że jakieś dobre foty z dupami będą...


to takie moje 3 grosze do tej mądrej dyskusji :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group