To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - 206 S16 Turbo peoject

Anonymous - Śro 03 Gru, 2008
Temat postu: 206 S16 Turbo peoject
Witam wszystkich serdecznie.
Nie znalazłem działu OT, więc pisze tutaj, jakby co , proszę o przeniesienie.
Od roku jestem posiadaczem peugeota 206 s16, oznaczenie silnika EW10J4 , rok prod. 2001
Doprawidziałem auto do stanu przyzwoitego + i przyszedł czas na zmiany.
OD kilku dni poszukuje Firmy, która podejmie sie uturbienia s16stki.
Nie spodziewałem sie, że bedzie to aż tak trudne. W warszawie, oprócz Promotora dzwoniłem już chyba wszędzie.
Z promotorem nie jestem w stanie sie skontaktowac. Telefonu nikt nie odbiera, a pracuje do 16stej i nie jestem w stanie tam podjechac.
Dwie firmy Italian Performance z torunia i AT2000 podjęły sie wyceny projektu.
Od dwoch dni czekam na maila i nic ...
Wiem że takie projekty powstawały, są nawet gotowe kity http://www.dp-engineering.nl/EN/
Chciałbym jednak żeby jakas firma poprowadzila projekt od początku do końca.
Cy ktoś może pomóc w temacie. Jakiś kontakt ??
z góry dzięki.

anjas - Śro 03 Gru, 2008

Na początek polecam ten adres:
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14 ;)

Anonymous - Śro 03 Gru, 2008

PW :]
mi - Śro 03 Gru, 2008

PSS! :faja:
M - Śro 03 Gru, 2008

Pomyśl o kompresorze.
mi - Śro 03 Gru, 2008

eM napisał/a:
Pomyśl o kompresorze.

dobrze mówi - turbo to nie najlepsze rozwiązanie przy niskim ciśnieniu w oponach. Więc najpierw umyj szyby i światła, później kompresor i pompowanko opon, na końcu dopiero turbo! ;D

106 - Śro 03 Gru, 2008
Temat postu: Re: 206 S16 Turbo peoject
uczeszsie napisał/a:
Chciałbym jednak żeby jakas firma poprowadzila projekt od początku do końca.

adamant engineering

206 Gti - Śro 03 Gru, 2008

106 napisał/a:
adamant engineering


I projekt będzie gotowy po koniec 2020...

Nigdy !!!

CHRZANEK - Śro 03 Gru, 2008

Po pierwsze :

O jakim budżecie mówimy ??

Należało by od tego zacząć...

-SA
-turbo
-coller
-orurowanie
-korby
-tłoki
-wałki
-talerzyki
-sprężynki zaworowe
-wtryski
-kolektor wydechowy
-wydech
-wszelkie wastgejty i blołdżoby :rotfl:

Zaraz któryś z kolegów zrobi Ci karkulacje... Może Dzik ?? Albo Raściak, bo to turbo maniacy...
Sprawy wałkowo-tłokowe to z kolei niejaki Saxorulez...

A ja ci moge pomóc jak byś potrzebował jakąś kierownice do puga :D :D :D

kubas - Śro 03 Gru, 2008

10k turbo
4k kompresor

wybor nalezy do ciebie, za wszystko inne zaplacisz karta mastercard... ;D

M - Śro 03 Gru, 2008

Ja bym zaczal od jednego zaj.ebiscie waznego pytania:

Budzet?

oraz czy masz koncepcje na zarządzanie paliwem w tym projekcie? :)

pP - Śro 03 Gru, 2008

eM napisał/a:
oraz czy masz koncepcje na zarządzanie paliwem w tym projekcie?
xD ew czy Twój tato jest właścicielem CPN
M - Śro 03 Gru, 2008

pP napisał/a:
eM napisał/a:
oraz czy masz koncepcje na zarządzanie paliwem w tym projekcie?
xD ew czy Twój tato jest właścicielem CPN

Nie ale kupilem 5 akcji Łukoleju

pP - Śro 03 Gru, 2008

eM napisał/a:
pP napisał/a:
eM napisał/a:
oraz czy masz koncepcje na zarządzanie paliwem w tym projekcie?

ew czy Twój tato jest właścicielem CPN


Nie ale kupilem 5 akcji Łukoleju


chodziło mi o tatę uczeszsie, ale mimo wszystko o tych akcjach dobrze wiedzieć :]

rasta - Śro 03 Gru, 2008

CHRZANEK, troche poleciałes z ta listą.

Ja tam ma u siebie glowicę seria.

No ale jak iśc nas grubo to jescze można by wymienic:

- panewki
- pompa paliwa
- pompa oleju
- zestaw wskaźników
- boost kontroler
- mapsensor
- sonda szerokopasmowa
- regulowanie kółka rozrzadu
- rurki samco
- zawias
- wieksze heble

dalej wymieniać ;D

W 50 tyś. może chlopak sie zmieści :lol2:

uczeszsie napisał/a:
Z promotorem nie jestem w stanie sie skontaktowac. Telefonu nikt nie odbiera, a pracuje do 16stej i nie jestem w stanie tam podjechac.


Nie odbieraja bo są zarobieni. Spokojnie możesz po pracy do nich podjechac bo przynajmniej do 20-21 zapierdalają.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group