To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hydrauliczny ręczny - co gdzie jak

wasq - Wto 09 Gru, 2008
Temat postu: Hydrauliczny ręczny - co gdzie jak
Witam mam pytanko jak w temacie

czyli hydrauliczny ręczny co gdzie jak

czyli co kupic

gdzie kupic

jaki kupic

ewentualnie jak zrobic samemu chociaz wolalbym gotowaca bo kumpel mia lrobione i zawsze cos z nim nei tak bylo :(

i jedna podpowiedz odemnie rozsadna kwota :D

GeKo - Wto 09 Gru, 2008

Co rozumiesz pod pojęciem rozsądna kwota?

Co do prawa, na zawodach sędziów interesuje pompa czy jest zgodna z homologacją a łycha może być nawet z drewna :D .

wasq - Wto 09 Gru, 2008

hehe wiedzialem ze padnie pytanie co to znaczy rozsadna kwota no nie wiem 200-300 ???
wasq - Wto 09 Gru, 2008

i jak nei ma nikt pomyslu gdzie zamowic zrobi kupi znalesc info ???

pzodrawiam

CHRZANEK - Wto 09 Gru, 2008

To za drogo, ale pogląd jakiś jest:

http://www.inter-rally.pl...eczny-d2-racing

wasq - Wto 09 Gru, 2008

hmm oki dzieki za info jak ktos ma jeszcze jakies pomysly to mile widziane

to co jest w linku hmm moze poprstu uzbieram hajs i takie kupie i juz :P

jak to zamontowac ?? tzn podlaczyc ??

GeKo - Śro 10 Gru, 2008

U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie.

wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.

Anonymous - Czw 11 Gru, 2008

GeKo napisał/a:
U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie.

wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.


Geko, mam dokładnie takie D2 jak na zdjeciach koledzy przytoczyli, od roku ponad leży w pudełku. Chciałbym to założyć do mojego padła, tyle że ten D2 jest na jednej pompce, a ja musze mieć raczej 2szt., z tego co homologacja mi podpowiada. Poza tym przewody do tyłu biegną dwa, wzdluż progów, po obu stronach auta. Gdzie mam nabyć pompki odpowiednie jak myśllisz?? Czy macie w 306tce łape na jedenej pompie czy na dwóch także??

GeKo - Czw 11 Gru, 2008

kubek13 napisał/a:
GeKo napisał/a:
U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie.

wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.


Geko, mam dokładnie takie D2 jak na zdjeciach koledzy przytoczyli, od roku ponad leży w pudełku. Chciałbym to założyć do mojego padła, tyle że ten D2 jest na jednej pompce, a ja musze mieć raczej 2szt., z tego co homologacja mi podpowiada. Poza tym przewody do tyłu biegną dwa, wzdluż progów, po obu stronach auta. Gdzie mam nabyć pompki odpowiednie jak myśllisz?? Czy macie w 306tce łape na jedenej pompie czy na dwóch także??


My mamy na jednej AP, ale jeśli homologacja mówi u Ciebie o dwóch to tego bym się trzymał. Safety @ first. Co do przewodów u Ciebie (nie bardzo sie na tym znam) to znaczy że nie masz układu krzyżowego, więc może dlatego ręczny ma być na dwóch.

Chrzanek do tablicy :D

CHRZANEK - Czw 11 Gru, 2008

GeKo napisał/a:
Chrzanek do tablicy :D


Układ ręczny na dwóch pompach stosuje się WŁAŚNIE w samochodach z krzyżowym układem hamulcowym.
Właściwie to wszystkie eNki tak mają.

Natomiast homologacja rzecz święta: jak jest napisane że na jednej pompie Apexa, to ma być jedna apexa, jak dwie tiltona to dwie tiltona... Nie ma odstępstw.

Układ na jednej pompie to da się zrobić jak z pompy zamiast dwóch przewodów na tył puścimy jeden (drugi trzeba zaślepić) i wtedy sprawa jest prosta. Z tym że takie rzeczy to tylko w... A grupie...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group