| 
				
					| Techniczne - Hydrauliczny ręczny - co gdzie jak
 
 wasq - Wto 09 Gru, 2008
 Temat postu: Hydrauliczny ręczny - co gdzie jak
 Witam mam pytanko jak w temacie
 
 czyli hydrauliczny ręczny co gdzie jak
 
 czyli co kupic
 
 gdzie kupic
 
 jaki kupic
 
 ewentualnie jak zrobic samemu chociaz wolalbym gotowaca bo kumpel mia lrobione i zawsze cos z nim nei tak bylo
   
 i jedna podpowiedz odemnie rozsadna kwota
   GeKo - Wto 09 Gru, 2008
 
 Co rozumiesz pod pojęciem rozsądna kwota?
 
 Co do prawa, na zawodach sędziów interesuje pompa czy jest zgodna z homologacją a łycha może być nawet z drewna
  . wasq - Wto 09 Gru, 2008
 
 hehe wiedzialem ze padnie pytanie co to znaczy rozsadna kwota no nie wiem 200-300 ???
 wasq - Wto 09 Gru, 2008
 
 i jak nei ma nikt pomyslu gdzie zamowic zrobi kupi znalesc info ???
 
 pzodrawiam
 CHRZANEK - Wto 09 Gru, 2008
 
 To za drogo, ale pogląd jakiś jest:
 
 http://www.inter-rally.pl...eczny-d2-racing
 wasq - Wto 09 Gru, 2008
 
 hmm oki dzieki za info jak ktos ma jeszcze jakies pomysly to mile widziane
 
 to co jest w linku hmm moze poprstu uzbieram hajs i takie kupie i juz
   
 jak to zamontowac ?? tzn podlaczyc ??
 GeKo - Śro 10 Gru, 2008
 
 U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie.
 
 wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.
 Anonymous - Czw 11 Gru, 2008
 
 
  	  | GeKo napisał/a: |  	  | U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie. 
 wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.
 | 
 
 Geko, mam dokładnie takie D2 jak na zdjeciach koledzy przytoczyli, od roku ponad leży w pudełku. Chciałbym to założyć do mojego padła, tyle że ten D2 jest na jednej pompce, a ja musze mieć raczej 2szt., z tego co homologacja mi podpowiada. Poza tym przewody do tyłu biegną dwa, wzdluż progów, po obu stronach auta. Gdzie mam nabyć pompki odpowiednie jak myśllisz?? Czy macie w 306tce łape na jedenej pompie czy na dwóch także??
 GeKo - Czw 11 Gru, 2008
 
 
  	  | kubek13 napisał/a: |  	  |  	  | GeKo napisał/a: |  	  | U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie. 
 wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.
 | 
 
 Geko, mam dokładnie takie D2 jak na zdjeciach koledzy przytoczyli, od roku ponad leży w pudełku. Chciałbym to założyć do mojego padła, tyle że ten D2 jest na jednej pompce, a ja musze mieć raczej 2szt., z tego co homologacja mi podpowiada. Poza tym przewody do tyłu biegną dwa, wzdluż progów, po obu stronach auta. Gdzie mam nabyć pompki odpowiednie jak myśllisz?? Czy macie w 306tce łape na jedenej pompie czy na dwóch także??
 | 
 
 My mamy na jednej AP, ale jeśli homologacja mówi u Ciebie o dwóch to tego bym się trzymał. Safety @ first. Co do przewodów u Ciebie (nie bardzo sie na tym znam) to znaczy że nie masz układu krzyżowego, więc może dlatego ręczny ma być na dwóch.
 
 Chrzanek do tablicy
   CHRZANEK - Czw 11 Gru, 2008
 
 
  	  | GeKo napisał/a: |  	  | Chrzanek do tablicy   | 
 
 Układ ręczny na dwóch pompach stosuje się WŁAŚNIE w samochodach z krzyżowym układem hamulcowym.
 Właściwie to wszystkie eNki tak mają.
 
 Natomiast homologacja rzecz święta: jak jest napisane że na jednej pompie Apexa, to ma być jedna apexa, jak dwie tiltona to dwie tiltona... Nie ma odstępstw.
 
 Układ na jednej pompie to da się zrobić jak z pompy zamiast dwóch przewodów na tył puścimy jeden (drugi trzeba zaślepić) i wtedy sprawa jest prosta. Z tym że takie rzeczy to tylko w... A grupie...
 
 |  | 
 |  |