To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - homologacja do 106 rallye

Jaco - Śro 10 Gru, 2008
Temat postu: homologacja do 106 rallye
Witam mam pytanko:




Mam zamiar przebudować mojego rallye na N grupę... Może mi ktoś napisać jak się do tego zabrać wiem że do każdego samochodu jest tzw homologacja która szczegółowo opisuje co można a czego nie.. gdzie to można załatwić ??? Prosiłbym o konkretne odpowiedzi...

martin.h - Śro 10 Gru, 2008

Homologację możesz zakupić w FIA (można zamówić przez PZM-ot) lub co myślę będzie prostsze pożyczyć od kogoś kto takie auto budował i skserować. Budowa eNki to prostsza sprawa niż zbudowanie A-grupy, aczkolwiek trzeba dokładnie przeczytać homologację co wolno, a czego nie, jaka ma być minimalna waga, najmniejsza wysokość zawieszenia, itp. Życzę powodzenia w budowie.
Jaco - Śro 10 Gru, 2008

No właśnie tez pomyślałem o ksero tylko trzeba jeszcze mieć co kserować ... ;D
martin.h - Śro 10 Gru, 2008

Jaco napisał/a:
No właśnie tez pomyślałem o ksero tylko trzeba jeszcze mieć co kserować ... ;D

Skontaktuj się z Piotrkiem Baranem (GeKo pewnie ma na niego namiar) bo on chyba swojego Rejlaka budował sam.

106 - Śro 10 Gru, 2008

tu jest taki ciekawy temat

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2939

Anonymous - Śro 10 Gru, 2008

106 napisał/a:
tu jest taki ciekawy temat

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2939


wlasnie ubiegł mnie bartek http://www.106.fr.pl/rest/106rallye_hom.pdf

Greg - Śro 10 Gru, 2008

106 napisał/a:
tu jest taki ciekawy temat

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2939

Tylko linki nie działają. :faja:

Chętnie bym spojrzał na homo Saxo. Ma ktoś?

Jaco - Czw 11 Gru, 2008

martin.h napisał/a:
Jaco napisał/a:
No właśnie tez pomyślałem o ksero tylko trzeba jeszcze mieć co kserować ... ;D

Skontaktuj się z Piotrkiem Baranem (GeKo pewnie ma na niego namiar) bo on chyba swojego Rejlaka budował sam.


No właśnie też o tym myślałem.

Jaco - Czw 11 Gru, 2008

106 napisał/a:
tu jest taki ciekawy temat

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2939



Coś tam jest tylko jakieś pomieszana grupa A i N .. a są polskie wersje ?

106 - Czw 11 Gru, 2008

tam jest tak jak trzeba. nie ma zeskanowanego chyba tylko VO. nie ma
homologacji po polsku. dajesz pomogl ;D

Jaco - Czw 11 Gru, 2008

A widze że na podpisie blaszki SBE jestes gdzieś z bielska ? ? ? A załacznik J to taki jak jest na stronce PZM ???
martin.h - Czw 11 Gru, 2008

Jaco napisał/a:
(...) blaszki SBE jestes gdzieś z bielska ? ? ? (...)


SBE - Będzin
SB - Bielsko
SBI - okolice Bielska

106 - Czw 11 Gru, 2008

SBE to bedzin ale mieszkam w krakowie... tylko auto na takich blachach.

zalacznik J to ze strony PZM sobie sciagnij aktualny. w nim masz ujete
wszystko to co nie jest opisane w homologacji. w zasadzie majac te 2
ksiegi masz informacje o wszystkim co mozesz zrobic w aucie. jak cos
nie jest opisane znaczy ze jest nie dozwolone.

Jaco - Czw 11 Gru, 2008

No tak. Ale wracając do 106 to chciałem jeszcze odwiedzić Pana Barana bo podobno zna się na rzeczy i jest w temacie..
GeKo - Czw 11 Gru, 2008

Jaco: Zamierzasz sam budować czy oddać do kogoś auto? i Jakie ma być przeznaczenie, chcesz coś jechać poważnego np GSMP lub PZM czy tylko sprinty KJSy.

Jeśli coś poważnego potem to homologację potrzebujesz niestety orginał, który sprzedaje PZM (co i tak jest kopią ale z pieczątkami PZM - Absurd) i trzeba wywalić na to 200zł

Piotrek, bez problemu przygotuje Ci auto karoseryjnie, zawieszeniowo, skrzynie, oraz wyważy cały silnik. Ceny zależne np od tego czy karoserię przywieziesz gołą czy trzeba rozbierać wszystko itd. Jak coś to śmiało dzwoń do niego, numer masz na jego stronce.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group