| 
				
					| Techniczne - homologacja do 106 rallye
 
 Jaco - Śro 10 Gru, 2008
 Temat postu: homologacja do 106 rallye
 Witam mam pytanko:
 
 
 
 
 Mam zamiar przebudować mojego rallye na N grupę... Może mi ktoś napisać jak się do tego zabrać wiem że do każdego samochodu jest tzw homologacja która szczegółowo opisuje co można a czego nie..  gdzie to można załatwić ???  Prosiłbym o konkretne odpowiedzi...
 martin.h - Śro 10 Gru, 2008
 
 Homologację możesz zakupić w FIA (można zamówić przez PZM-ot) lub co myślę będzie prostsze pożyczyć od kogoś kto takie auto budował i skserować. Budowa eNki to prostsza sprawa niż zbudowanie A-grupy, aczkolwiek trzeba dokładnie przeczytać homologację co wolno, a czego nie, jaka ma być minimalna waga, najmniejsza wysokość zawieszenia, itp. Życzę powodzenia w budowie.
 Jaco - Śro 10 Gru, 2008
 
 No właśnie tez pomyślałem o ksero tylko trzeba jeszcze mieć co kserować ...
   martin.h - Śro 10 Gru, 2008
 
 
  	  | Jaco napisał/a: |  	  | No właśnie tez pomyślałem o ksero tylko trzeba jeszcze mieć co kserować ...   | 
 Skontaktuj się z Piotrkiem Baranem (GeKo pewnie ma na niego namiar) bo on chyba swojego Rejlaka budował sam.
 106 - Śro 10 Gru, 2008
 
 tu jest taki ciekawy temat
 
 http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=2939
 Anonymous - Śro 10 Gru, 2008
 
 
 
 wlasnie ubiegł mnie bartek http://www.106.fr.pl/rest/106rallye_hom.pdf
 Greg - Śro 10 Gru, 2008
 
 
 Tylko linki nie działają.
   
 Chętnie bym spojrzał na homo Saxo. Ma ktoś?
 Jaco - Czw 11 Gru, 2008
 
 
  	  | martin.h napisał/a: |  	  |  	  | Jaco napisał/a: |  	  | No właśnie tez pomyślałem o ksero tylko trzeba jeszcze mieć co kserować ...   | 
 Skontaktuj się z Piotrkiem Baranem (GeKo pewnie ma na niego namiar) bo on chyba swojego Rejlaka budował sam.
 | 
 
 No właśnie też o tym myślałem.
 Jaco - Czw 11 Gru, 2008
 
 
 
 
 Coś tam jest tylko jakieś pomieszana grupa A i N .. a są polskie wersje ?
 106 - Czw 11 Gru, 2008
 
 tam jest tak jak trzeba. nie ma zeskanowanego chyba tylko VO. nie ma
 homologacji po polsku. dajesz pomogl
   Jaco - Czw 11 Gru, 2008
 
 A widze że na podpisie blaszki SBE jestes gdzieś z bielska ? ? ? A załacznik J to taki jak jest na stronce PZM ???
 martin.h - Czw 11 Gru, 2008
 
 
  	  | Jaco napisał/a: |  	  | (...) blaszki SBE jestes gdzieś z bielska ? ? ? (...) | 
 
 SBE - Będzin
 SB - Bielsko
 SBI - okolice Bielska
 106 - Czw 11 Gru, 2008
 
 SBE to bedzin ale mieszkam w krakowie... tylko auto na takich blachach.
 
 zalacznik J to ze strony PZM sobie sciagnij aktualny. w nim masz ujete
 wszystko to co nie jest opisane w homologacji. w zasadzie majac te 2
 ksiegi masz informacje o wszystkim co mozesz zrobic w aucie. jak cos
 nie jest opisane znaczy ze jest nie dozwolone.
 Jaco - Czw 11 Gru, 2008
 
 No tak. Ale wracając do 106 to chciałem jeszcze odwiedzić Pana Barana bo podobno zna się na rzeczy i jest w temacie..
 GeKo - Czw 11 Gru, 2008
 
 Jaco: Zamierzasz sam budować czy oddać do kogoś auto? i Jakie ma być przeznaczenie, chcesz coś jechać poważnego np GSMP lub PZM czy tylko sprinty KJSy.
 
 Jeśli coś poważnego potem to homologację potrzebujesz niestety orginał, który sprzedaje PZM (co i tak jest kopią ale z pieczątkami PZM - Absurd) i trzeba wywalić na to 200zł
 
 Piotrek, bez problemu przygotuje Ci auto karoseryjnie, zawieszeniowo, skrzynie, oraz wyważy cały silnik. Ceny zależne np od tego czy karoserię przywieziesz gołą czy trzeba rozbierać wszystko itd. Jak coś to śmiało dzwoń do niego, numer masz na jego stronce.
 
 |  | 
 |  |