co sadzicie?106 - Czw 13 Kwi, 2006 moim zdaniem zycie bylo by zbyt piekne....
jesli by zastosowac wszyskie opisane przez ciebie mody rownoczesnie
i gdyby daly one na hamowni +5KM to wydaje mi sie ze bylby to powod
do wielkiej radosci ....
bawiac sie troche z hamownia zauwazylem ze KM niestety nie przybywaja
tak optymistycznie jak bysmy tego oczekiwali : (Anonymous - Czw 13 Kwi, 2006 wyzej masz wykres z hamowni jak byk 5 koni na samym wydechy bez kolektora
10KM calosciowo moze byc
zobaczymy , ja w niedlugim czasie prawdopodobnie bede podchodzil do tematu, dzis bylem na obgadaniu sprawy w eltecu,
a swoja droga w uk ktos zorbil yarka ktory ma ponad 125 koni czyli caly wydech , dolot i eletkronika, jak poszukam linka to go zapodamLoko - Czw 13 Kwi, 2006 A to co w takim razie z firmą supersprint?? Oni wciskają kity?? Bo w ich katalogach są podane przyrosty po zastosowaniu konkretnych wydechów i są one większe niż 5 km, oczywiscie zalezy od auta.Grzesiek VTS - Czw 13 Kwi, 2006 Caly wydech do saxo od silnika do konca daje jakies 7-8 koni Anonymous - Czw 13 Kwi, 2006 a w typerce okolo 25KM z dolotem
vts ma juz lepiej przygotowany fabryczny wydech w odroznieniu od yarisa nox - Czw 13 Kwi, 2006 myśle ze niema co porównywać silników b-serie ich potencjał jest jakiś kosmiczny w przeciętnym aucie BDB pełny wydech i dolot powinien dać max 10 KM , choć napewno są wyjątki:)k-mart - Pią 14 Kwi, 2006 Wlasnie jestem bardzo ciekawy co wyjdzie po zrobieniu mojego wydechu w clio, wraz z kolektorem. Szczerze mowiac nie oczekuje wielkich zmian odczuwalnych, mysle ze dopiero w kombinacji z walkami, komputerem itd. zrobienie calego wydechu dopiero da jakas satysfakcje...nox - Pią 14 Kwi, 2006 dokładnie wydech otwiera swoje możliwości w połączeniu z innymi modyfikacjami , ja jestem ile wyjdzie w moim 24 letnim pasciu po tych wszystkich modach saxorulez - Pią 14 Kwi, 2006
Grzesiek VTS napisał/a:
Caly wydech do saxo od silnika do konca daje jakies 7-8 koni
z wydechami to jest jakaś dziwna jazda - szczególnie w katalogach supersprinta
saxo przyrost 8KM
Pug 106 kilkanaśie koni - why?? skoro to ten sam silnik i wydech a panowie zastosowali te same zmiany..
Takze wydech trzeba dopasować do parametrów silnika.. inny w samochodzie miękko tunowanym inny w aucie z wałkami i dlugimi czasami otwarcia zaworów.. zupełnie inne zjawiska zachodzą w silniku wtedy.. ja np. mam w Saxo założone wałki na których wszyscy w UK dmuchaja od 155KM do 165KM zalezy od samego silnika i umiejętności tunera w strojeniu i szykowaniu głowicy..
w tej chwili wystrojone auto ma 143KM - ale seryjny wydech.. takze niedługo będziemy wiedzieli ile wydechy dają tak naprawde..k-mart - Pią 14 Kwi, 2006 ...czyli innymi slowami inwestowanie kupy kasy w wydech w seryjnym samochodzie nie ma sensu??saxorulez - Pią 14 Kwi, 2006 to zależy ile masz mocy.. jak masz około 200KM jak dzik w Clio to wydech może Ci dać sporo..
ale jak ktoś ma 90KM to już chyba nie wiele mu pomoże..Anonymous - Pią 14 Kwi, 2006 sens jest zawsze w inwestowanie bo przyrost bedzie mniejszy lub wiekszy,
kazdy musi sobie wywazyc ile jest w stanie zaplacic za to aby miec te pare lub nascie koni wiecej dla wlasnej sadysfakcji
generalnie w N/A to konie zbiera sie ciezko do kupy
przyklad,
yaris 1.5 105 koni na 120-125 - dolot firmowy 1tys , wydech caly 3tys , swinia 1,5tys razem 5,5tys za 20koni! mozna by pokabinowac pewnie za 4tys na druciarskich modach
lub
kit soft turbo uzywany z ebaya za 8tys + montaz 2tys pln daje przyrost do 150 czyli okolo 50-80koni za 8-10tys
ale mozna go podkrecic do 180 po nastepnych paru modach itd
kazdy musi sobie zalozyc ile chce wlozyc w auto ,Niemy - Pią 14 Kwi, 2006
saxorulez napisał/a:
w tej chwili wystrojone auto ma 143KM - ale seryjny wydech.. takze niedługo będziemy wiedzieli ile wydechy dają tak naprawde..