To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

ICE - In Car Entertainment - BlueConnect i inny szajs

pP - Pon 12 Sty, 2009
Temat postu: BlueConnect i inny szajs
Panowie i Panie z 400konnym nissanem ;]
nie ma takiego tematu także zapodaję:D

Jestem posiadacze BlueConnecta. Potrzebowałem neta do laptopa tak aby można go było przenieść gdziekolwiek bez kabli ani zbędnego rejestrowania się u nowego usługodawcy. Wybór padł na BC po wielu opiniach w necie i nietylko. Głównym agrumentem był największy zasięg, a słyszałem, że to największa bolączka bezprzewodowego neta.

Po 2 msc użytkowania:
:wall: :ban: :crazy: o_O ;/ :0 ### :help: :wstyd: :no: :bad: [-X :'( :O :-( :###: :blee: :ziew: :mur: 8-| 8-[ :ass:

to chyba na tyle

BlueConnect:
PLUSY:
- czarny kolor modemu,
MINUSY:
- problemy z połączeniem (jak dzwoniłem do ery mówią, że to wynika z tego, że modem w wawie widzi dużo stacji i szuka najlepszego połączenia - paranoja bo ja na tym trace a nie zyskuje),
- non stop zrywa połączenie (jeżeli uda się już połączyć to po jakimś czasie i tak jest out),
- pomimo dobrego zasięgu i tak muuuuuuuuli,
- problemy z wykrywanie sprzętu na każdym kompie (wykrywa jak coś USB albo modem 50/50),
- duża wrażliwość na ściany itp.; najlepiej jakby modem był za oknem,
- drogi abonament :wall:

próbowałem zrezygnować, jednak kara naliczana przez ere to 1200 PLN!!!! o_O
jest jakiś inny sposób aby się od tego uwolnić??

ps. ktoś używa z innych sieci? też taki szit przez wielkie SZ????????

sorki ale musiałem się wyżalić komuś ;]

KonradMK - Pon 12 Sty, 2009

spróbuj zareklamować jako szajsiwo które nie bangla i niech je sobie wsadzą w 3G. jeśli nie da rady to próbuj u rzecznika praw konsumenta, w końcu usługa jest na haniebnie niskim poziomie.
CHRZANEK - Pon 12 Sty, 2009

pP napisał/a:
próbowałem zrezygnować, jednak kara naliczana przez ere to 1200 PLN!!!! o_O
jest jakiś inny sposób aby się od tego uwolnić??


Niestety ale wydaje mi się że to TY musisz udowodnić że produkt nie trzyma parametrów deklarowanych przez usługodawce.

Ale usługodawca zazwyczaj ma wszedzie takim małym druczkiem napisane że jakość usługi zależy od:

1) - fazy księżyca
2) - sytuacji politycznej w Borneo
3) - rocznego wydobycia węgla na grenlandii
itp itp itp

Krótko mówiac mają dupochron na to że usługa jest skandalicznie niskiej jakości...
A dane podane w ulotce zazwyczaj sa uzyskiwane w warunkach laboratoryjnych...

dzik - Pon 12 Sty, 2009

Mam podobne problemy w Orange, problemy z polaczeniem i dramat z transferem.
Skladalem reklamacje, dzwonil do mnie technik, sprawdzal ze zasieg mam, ale siec maja obciazona mocno. Nie gwarantuja zadnych transferow, wiec ciezko cos od nich wyciagnac.
Tak zle jest od czasow kiedy ibubla sprzedaja. Transfery mialem swietne, teraz probowalem cos sciagnac z sieci, 3kB na sekunde to byl maks.
Ale modem przynajmniej lepiej dziala.

pP - Pon 12 Sty, 2009

CHRZANEK napisał/a:
A dane podane w ulotce zazwyczaj sa uzyskiwane w warunkach laboratoryjnych...


albo przy dobrym wietrze, w najlepszym momencie raz mi się zdołało połączyć z realną prędkością 1,5 mb/s ale połączenie ciągle wyświetla się 3G 7.2 mb/s, qarwa

PieQt - Pon 12 Sty, 2009

a ja mam iPlusa i jest ok, wcześniej miałem orange i kiepsko było

Pp - napisz reklamację na pismie, nic tak nie działa jak reklamacja na piśmie - wymienią ci modem. Dzwonić to ty możesz sobie do burdelu, że nadjeżdżasz niedługo, a nie z reklamacją

106 - Pon 12 Sty, 2009

po wyprowadzce na wies na codzien uzywam iPlusa. dla mnie ok. mam to szczescie ze
w 90% polaczen loguje sie do hsdpa wiec transmisja jest miedzy 1 a 1.5 Mbit. zdaza sie
ze zerwie polaczenie... ale to sporadycznie. divxa da sie sciagnac i w 2 dni :)

napisz jaki masz modem. z doswiadczenie moge ci powiedziec ze modemy na USB
(np. huawei E169, E180, E220, E230) sa raczej mniej czule niz karty pcmcia (E630)
lub expresscard (E800). moze wynika to z innej czulosci samego modemu lub jego
slabszego zasilana przez usb.

umowy nie rozwiazesz. jak napisal ktos powyzej nie jest to lacze z gwarantowana
predkoscia, a nawet gdyby modem byl wadliwy to gwarantem jest producent a nie
siec wg ktorej uslugi swiadczone sa na przyzwoitym poziomie.

Anonymous - Pon 12 Sty, 2009

iphone siorbie lepiej niz moj orange kiedys.

mysle ze problemy polegajo na tym rze wyszuo zyliard telefonuf kture nontoper urzywajo 3 gie. Jak kupłem iTelefon to pżez pierfszy tydzien czy dwa nic nie dzialalo wogle a jak dzwonilem do ery to muwili ze jest siedz przecionszona wogole wszedzie. Tera je git.

Gaydek - Pon 12 Sty, 2009

Qarwa, tego się nie da czytać :) .
pP - Śro 14 Sty, 2009

bylem dzisiaj w salonie ery na pulawskiej, wszystko fajnie, numerek pobralem i czekam, nagle pyk numer 1170 - stanowisko 2, podchodze, słyszę:
Konsultant: "Dzien dobry w czym mogę pomóc?"
Klient: Przyszedłem do państwa w sprawie BlueConnect - strasznie wolno działa, a poza tym problemy z połączeniem i często się rozłącza sam. (za moimi plecami stanowisko pokazowe BC i jakas para słucha bredni innego konsultanta, ktory mowi o 7.2mb/s ble ble ble).

(teraz bede pisać tylko pierwsze litery zeby bylo latwiej czytać ;D

K: Odnotowalismy w warszawie przeciązenie sieci.
K: ...
K: Mogą występować problemy z polaczeniem i rozlaczanie. Ale nie wykluczam, ze moze to byc wina modemu.
K: Bardzo fajnie, w takim razie zacznijmy od sprawdzenia modemu. Na infolinii ery dowiedzialem sie, ze mozna przyjsc tutaj i wy przetestujecie modem czy dobrze dziala.
K: na twarzy konsultanta pojawia się zaniepokojenie A w ktorym salonie tak sie da?
K: No przychodze do salonu głownego w wawie, gdzie jest wszystko co w salonie mozna miec.
K: chwila zastanowienia, odszedl na chwile, wrocil po 3 minutach z jakims laptopem W takim razie moge poprosic modem?
K: A jak pan bedzie to testowal?
K: Podlacze i zobacze czy modem dziala..
K: Ale przeciez teraz moze sie polaczyc a ja nie mam czasu siedziec tu 2h i czekac az sie rozlaczy..
K: Jezeli sie polaczy modem tzn ze jest sprawny.
K: :/ ok, zobaczmy. 10 minut we dwoch instalowali modem, po czym sam im zainstalowalem, potem nie chcial sie program do laczenia odpalic, potem nie chcial znalezc sieci :wall: , podziekowalem i powiedzialem, ze przyjde z reklamacja sprzetu W jakim czasie reklamacja jest rozwazana?
K: 3 tygodnie/
K: a place za te 3 tygodnie kiedy nie mam modemu?
K: Byc moze dostanie Pan modem zastepczy, ale obecnie nie mamy na stanie takowych.
K: czyli jak nie bedzie to nie bede korzystal a placic musze?
K: Takie sa zasady.
K: Aha, dziekuje za przetestowanie. Do widzenia o_O
K: Do widzenia.

:crazy: :crazy: :crazy:

po prostu POLSKA
OSTRZEGAM NIECH NIKT NIE ROBI TAKIEGO SAMEGO BŁEDU - BlueConnect to ZŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Młody Papież - Śro 14 Sty, 2009

o_O
PieQt - Śro 14 Sty, 2009

bądź upierdliwym klientem i pisz pismo!!
pP - Śro 14 Sty, 2009

ze ?? nie dziala mi i chce zerwac umowe, gdyz sie nie wywiazuja??
watpie zebym wygral

Michał - Śro 14 Sty, 2009

mam taką propozycje
JEŚLI sie da, to przejdz na najnizszy abonament wBC ( o ile są jakieś abonamenty ) i wykup sobie jakies normalne stałe łącze ...

Misiek_lbn - Śro 14 Sty, 2009

przejście na niższy abonament zawsze wiąże się z pewną kwotą do zapłaty, co często się nie opłaca...
pracowałem jakiś czas w orange, akurat w dziale internetu stacjonarnego, ale często wpadały rozmowy z bezprzewodowego, i też niezły szajs...

i tak jak chrzanek napisał, 7.2 MB jest w warunkach idealnych, tzn zero wiatru, zero drzew, zero zabudowań, tuż obok nadajnika, tzw warunki sterylne...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group