Techniczne - [wydzielony] czujnik poziomu oleju itp..
Greg - Wto 27 Sty, 2009
Patent jest dobry i jak uwolnię się ze szponów sesji egzaminacyjnej to się chyba zabiorę za etap wdrażania handmade'a w życie.
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.
Niemy - Wto 27 Sty, 2009
Greg napisał/a: | Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne. |
w VTS tez jest wskaźnik poziomu oleju i z praktyki mogę powiedzieć, ze się sprawdza
Vlodarsky - Wto 27 Sty, 2009
Greg napisał/a: | Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne. |
Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem !
pP - Śro 28 Sty, 2009
Vlodarsky napisał/a: | Greg napisał/a: | Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne. |
Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem ! |
dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..
Greg - Śro 28 Sty, 2009
Macie mnie za idiotę? Oczywiście sprawdzam regularnie bagnetem i gdybym załozył ten dolot, to też bym sprawdzał - musiałbym odkręcać obudowę, ale bym sprawdzał.
saxorulez - Czw 29 Sty, 2009
pP napisał/a: | dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał.. |
ale w Saxo i C2 masz elektorniczny wskażnik pozomu oleju który pokazuje ile oleju jest w silniku - niby nie musisz do bagnetu sięgać
dzik - Czw 29 Sty, 2009
pP napisał/a: |
dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał.. |
Tylko ktora kontrolka, jesli cisnienia oleju to miala prawo nie swiecic.
pP - Czw 29 Sty, 2009
dzik napisał/a: | pP napisał/a: |
dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał.. |
Tylko ktora kontrolka, jesli cisnienia oleju to miala prawo nie swiecic. |
o proszę, nie wiedziałem, a dlaczego?? jeżeli można
kubas - Czw 29 Sty, 2009
hah no bo cisnienie oleju a poziom oleju to dwie rozne rzeczy
Greg - Czw 29 Sty, 2009
Otóż to.
Jak już o ciśnieniu oleju mowa, to niedawno wymieniłem tegoż czujnik, bo zgłupiał. Jak się komuś wściekle będzie zapalała lampka oilpress na wolnych obrotach, to nie koniecznie jest powód do paniki. Ja spanikowałem, ale to dobrze.
Ale offtopic, proszę moderatora o skierowanie wątku na właściwe tory.
dzik - Czw 29 Sty, 2009
pP napisał/a: |
o proszę, nie wiedziałem, a dlaczego?? jeżeli można |
Bo cisnienie mozesz miec mimo ze poziom spadnie ponizej tego co bagnet pokazuje, a z drugiej strony mozesz nie miec cisnienia przy wlasciwym poziomie jak pompka padnie
|
|
|