17" 5x112mm ET 35 srebrne (VAG)
17" 5x112mm ET 35 czarne (VAG)
------------------------------------------------------------------------
FELGA REV (model już nie produkowany)
17" - 500pln brutto
18" - 650pln brutto
17" - 5x112 ET 48 srebrne (VAG)
18" - 5x112 ET 45 srebrne (VAG)
------------------------------------------------------------------------
C.D.N.Bart - Pon 02 Lut, 2009 jest szansa na jakieś 4x98?Michał - Pon 02 Lut, 2009 widze bart ze masz tak samo pojebany rozstaw śrub jak ja ( 4x108 )
mam ptyanie
czy osadzenie 25 jest większe od 40 ? tzn czy felga bardziej chowa sie do srodka samochodu czy bardziej na boki wychodzimi - Pon 02 Lut, 2009 im mniejsze ET tym bardziej na zewnątrz koło.Michał - Pon 02 Lut, 2009 to kurwa nie dobrze ...mi - Pon 02 Lut, 2009 ja mam takie pytanie: te felgi są tak wsiursko wykończone jak na obrazku czy jakoś ładniej to wygląda?
pcs - Pon 02 Lut, 2009 nikt nie ma tak pomylonego jak ja 5*108 et 20
ten nowy ford mnie zaciekawil bo ma 5*108 et 35, ciekawy jaki otwor centrujacy.michool_vt - Pon 02 Lut, 2009 rzeczywiście, z dupy te napisiki CHRZANEK - Pon 02 Lut, 2009
pcs napisał/a:
ciekawy jaki otwor centrujacy.
Duży (wszystkie felgi MOMO maja ta samą średnice otworu).
W zalezności od tego do jakiego samochodu docelowo trafi felga stosuje sie oryginalne (aluminiowe) pierścienie centrujace.
Z małym ET w zasadzie robione sa w tej chwili tylko felgi do francuszczyzny 4x108mm ET 18 lub 25, oraz do starych BMW serii 5/7 5x120mm ET 15.
Wszystkie pozostałe felgi maja ET: 35/38/40/42/45
pcs napisał/a:
nikt nie ma tak pomylonego jak ja 5*108 et 20
ten nowy ford mnie zaciekawil bo ma 5*108 et 35, ciekawy jaki otwor centrujacy.
W tą stronę to nie powinno być problemu - Bierzemy felgę z ET35 dajemy dystans 15mm i mamy ET20. Bierzemy felgę z ET40 dajemy dystans 20mm i mamy ET20 etc etc...
Z 5x108 to mam jakiś wybór CORSE, TEN-S oraz TORQUE 3000.
Ewentualnie moge załatwić rabat na rajdowego BRAID'a - tam podobnie jak w COMPOMOTIVie mówisz jaki chcesz rozstaw, jaki otwór centralny oraz jakie ET i robią.
Przy czym przy 4 szt o rabacie mozna zapomnieć.
Przy dwóch kompletach moge mieć 10%, o wiecej nigdy nie pytałem Michał - Pon 02 Lut, 2009 mała mi napisała
Cytat:
im mniejsze ET tym bardziej na zewnątrz koło.
drift king napisał
Cytat:
W tą stronę to nie powinno być problemu - Bierzemy felgę z ET35 dajemy dystans 15mm i mamy ET20. Bierzemy felgę z ET40 dajemy dystans 20mm i mamy ET20 etc etc...
majk pisze
panowie ustalcie wreszcie bo ja musze do piątku kupić felgi ...
ET40 mi obciera, fele muszą sie schować do środka do fury .martin.h - Pon 02 Lut, 2009 Przecież obie odpowiedzi są prawidłowe. Jak masz felgę ET 40 i dasz dystans 20, robi się ET20 i felga jest bardziej na zewnątrz. Jak masz felgę ET40 i chcesz żeby felga się bardziej schowała to masz problem.Michał - Pon 02 Lut, 2009 no to jakie mam mieć et ?
42 ?CHRZANEK - Pon 02 Lut, 2009 Majkel: Ale to co mówi Mała Mi oraz ja jest spójne.
ET=0 koło wystaaje na zewnątrz.
ET=50 koło jest bardzo głęboko schowane
Jeżeli stosujesz dystans to zmniejszasz ET o grubość dystansu
Masz felgę z ET 50 - dystans 20mm = ET 30
Masz felgę z ET 50 - dystans 25mm = ET 25
Kumasz już ??Michał - Pon 02 Lut, 2009 oki
czyli ja musze szukac et42, 45
dobrze kumamCHRZANEK - Pon 02 Lut, 2009
Michał napisał/a:
no to jakie mam mieć et ?
42 ?
No to masz problem
40 a 42 - tych 2mm praktycznie nie odczujesz...
Widocznie masz szeroką felgę i nic z tym się nie da zrobić.
Mozna założyć węższy laczek (tzw naciąg) to może nieco poprawić sytuacje ale nie kazdemu się to podoba.