To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Clio 2.0 16v a paliwo ?? Problem.

Anonymous - Sob 07 Lut, 2009
Temat postu: Clio 2.0 16v a paliwo ?? Problem.
Witam Panowie, mam pewein niepokojacy kłopot z autkiem.
Odebralem Sporta od Krzyśka chyba ok. 3 tygodnie wstecz, przebieg do dzis to ok 1350km.
Auto jak dotąd chodziło bez zarzutu, z każdym dniem odnosiłem wrazenie że chodzi co raz lepiej, choć i tak bariery 6 tys obr jeszcze nie przekroczyłem.
Jak dotąd podlewany był na Shelu Vpowerem 95, zdarzyło się może raz czy dwa, na światłach delikatne chwilowe zafalowanie wolnych obrotów, ale to wszystko.
Przedwczoraj wieczorem zatankowałem do pełna 98 Ulimate na jakims BP w okolicach Trójmiasta.
Od razu tuż po tankowaniu, jak tylko odpaliłem motor, zapalil mi się komunikat - błąd wtrysku, po chwili ESP, słowem tryb awaryjny.
Szlak mnie trafił, ale był wieczór, człek zmeczony, nie chciało mi się już awantury robić na tej stacji.
Zastanawiam sie co robić - myślałem ze po chwili mu przejdzie, ale jeździlem troszkę wczoraj, dziś rano do pracy - odnosze wrażenie że auto nie chodzi tak jak wczesniej - odczuwam spadek momentu, auto wpadło mi dwa lub trzy razy w powyższy tryb awaryjny..
Dzwoniłem już do serwisu - kolo oczywiście wzywa do serwisu, ale dopiero we wtorek..
Zastanawiam się czy na własną ręke nie zadziałać i nie spuscić wachy dzisiaj ( trefnej?? ) i nie zalać go raz jeszcze na Shellu, tym razem Vpowerm 99??
Raczej na pewno tak zrobię nim pojadę zawracać gitarę w serwisie - pytanie do osób które eksploatują Sporty 2006+ - czy miewacie problemy z wachą?
Co tankujecie?? Czy wasze auta są także wrażliwe na paliwo?
Czy tylko bezpieczne w tym dzikim kraju pozostaje paliwo pt. Vpower 99??

Vlodarsky - Sob 07 Lut, 2009

Jak paliwo jest syf to nie trzeba Clio Sporta 2006+ żeby coś się działo z mocą, obrotami itd...

Ja bym to paliwo spuścił, wymienił filtra paliwa i nalał gdzie indziej..

anjas - Sob 07 Lut, 2009

Moim zdaniem Włodi ma racje, spuść paliwo, wymień filtr, zalej dobrą benzynę i się okaże. Mam nadzieję, że będzie OK
Bad-i - Sob 07 Lut, 2009

sorry ale przy takim przebiegu nigdy bym sam nie grzebal. Masz nowe auto?? Jedz do serwisu
mi - Sob 07 Lut, 2009

Bad-i napisał/a:
sorry ale przy takim przebiegu nigdy bym sam nie grzebal. Masz nowe auto?? Jedz do serwisu

święte słowa!

pP - Sob 07 Lut, 2009

jedź do serwisu..
dzik - Sob 07 Lut, 2009
Temat postu: Re: Clio 2.0 16v a paliwo ?? Problem.
kubek13 napisał/a:

Czy tylko bezpieczne w tym dzikim kraju pozostaje paliwo pt. Vpower 99??


Jak ktos ma takie podejscie to wylacznie.

W moim pod klapka jest napisane ze min98 rekomendowane.

Zawsze leje 98, w 95% neste, kiedys przez pol roku jezdzilem na tesco (mialem talony).
Zadnych problemow.

lukp - Sob 07 Lut, 2009

Jedz do serwisu!!!!, w clio sport III, może śmigać na 95 lub 98, ja tankuje na shellu i jak narazie nie ma problemów.
Stf - Sob 07 Lut, 2009

moim zdaniem to nie wina paliwa. jeśli mówisz, ze od razu po odpaleniu przeszedł w tryb awaryjny to nawet nie zdążyłeś spalić te pół litry, które miałeś w przewodach paliwowych i listwie. osobiście często tankuję bp98ultimate i nigdy nie miałem problemów. obstawiam coś z autem i tak jak Badi napisał - nie wymieniałbym nic na własną rękę.
Rudello - Sob 07 Lut, 2009

A dlaczego jezdzisz na 95 skoro do sporta zalecana jest 98
Bart - Sob 07 Lut, 2009

kryzys, panie, trza oszczędzać :]
Rudello - Sob 07 Lut, 2009

ale normalne 98 jest w cenie vpowera95 :rotfl:
anjas - Sob 07 Lut, 2009

w Clio III Sport dopuszczalne jest 95 i 98.
Rudello - Sob 07 Lut, 2009

aaaa w clio sport II zalecane jest 98 :devil:
anjas - Sob 07 Lut, 2009

Rudello napisał/a:
aaaa w clio sport II zalecane jest 98


wiem, ale w III to się zmieniło :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group