To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Odpala i potrafi sam zgasnac

Kamilbike - Sob 21 Lut, 2009
Temat postu: Odpala i potrafi sam zgasnac
Witam, samochod mojej polowicy, Micra K11 1.5D. Ma dziwna przypadlosc, mianowicie.
Silnik zimny, odpalamy ruszamy po 10-15sec, po przejechaniu moze 100m samochod gasnie, trzeba go krecic z 30 sec zeby odpalil, jak odpali trzeba czekac, az zlapie temp i dopiero mozna normalnie jechac. Wariant drugi. Odpalamy na zimno, wchodzimy na okolo 2tys obr i trzymamy, nagle zaczyna sie dziac cos dziwnego bo wciskamy pedal gazu w podloge samochod nie reaguje, po paru sec gasnie. To samo co w pierwszej wersji trzeba krecic zeby odpalil. Akcji tej nie bylo jak bylo w miare cieplo, gdy temp zaczela spadac 5 stopni i mniej zaczelo sie. Dzis rano od 9 sie meczylismy z tym samochodem i dopiero 5min temu udalo sie normalnie Majce pojechac do pracy :/

Koledzy czego to moze byc wina? Paliwo lane jest jedynie na orlenie i BP.

nox - Sob 21 Lut, 2009

przepustnica ??? silnik krokowy . ja bym coś w ten deseń obstawiał.
Bart - Sob 21 Lut, 2009

nie wiem czy ktoś tu coś pomoże, podjedź do jakiegoś speca od diesli. Pompa wtryskowa?

poza tym w micrze 1.5d siedzi francuski silnik, więc wszystko się może dziać ;D

Kamilbike - Sob 21 Lut, 2009

Na razie jest w planie wymiana filtra paliwa i wpuszczenie do baku jakiegos odsyfiacza do przewodow paliwowych. Dzis po odpaleniu bylo slychac strasznie nierowna prace trzachal sie i rzucal chcialem go szokowo potraktowac i troche go przygazowalem pare razy i zgasl o_O
nox - Sob 21 Lut, 2009

zaglądnij do przepustnicy zobacz w jakim jest stanie.
Bart - Sob 21 Lut, 2009

no fakt, w dieslu filtr paliwa to ważna sprawa. Jak nie był wymieniany od dawna to możesz od niego zacząć.
Kamilbike - Sob 21 Lut, 2009

A w dieslach jest przepustnica? Bo z tego co slyszalem diesel jej nie ma :/
nox - Sob 21 Lut, 2009

hmmm coprawda diesla z micry nie znam ale diesli z przepustnicami widziałem troche.
Bart - Sob 21 Lut, 2009

diesel w micrze to prościutka konstrukcja z komorą wstępną, to ten sam silnik co w saxo i 106d.
GeKo - Sob 21 Lut, 2009

A występuje, tam czujnik położenia wału? Seje czasami mają podobne objawy jak zaczyna szwankować.
Młody Papież - Sob 21 Lut, 2009

a może to francuz i poprostu się zepsuł?!?
Anonymous - Sob 21 Lut, 2009

Przede wszytskim sprawdz filtr paliwa może byc zapchany.
Vlodarsky - Sob 21 Lut, 2009

no a jak sprawdzisz już filtr to potem :
- świece żarowe
- przekaźnik świec żarowych
- może rozrząd przeskoczył ? i będzie chodził ale będzie kulał i gasł...

a jak już drobne rzeczy posprawdzasz to dwie moje możliwości

- wtrysk leje i dopóki się motor nie rozgrzeje to nie przepala
- zawory są źle wyregulowane (podparte)

Bart - Sob 21 Lut, 2009

jak pali bez problemu to świece są okay.
Anonymous - Sob 21 Lut, 2009

Moim zdaniem złapałeś trawę, albo wentylator się zje.bał

Looknij na club106.pl, skoro to ten sam silnik to tam może jest opis podobnego problemu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group