To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawias do Clio

Rudello - Nie 22 Mar, 2009
Temat postu: Zawias do Clio
Chcialbym zeby clio bylo jeszcze bardziej pewne w prowadzeniu i mniej sie przechylalo.

Zastanawiam sie nad tym czy zawieszenie sie nie zużyło bo mam wrażenie ze auto buja lekko na zakretach, a przy startach i hamowaniu bardziej nurkuje itp.

Opcje:
1. kupić nowe amortyzatory renault sport (nowe spręzyny kupione poł roku temu -25mm)
2. zbierać $$ na gwint. ALE JAKI?!?
3. wasze propozycje aby sprawić ze clio zyska na prowadzeniu sie :)

Anonymous - Nie 22 Mar, 2009

moja propozycja jest taka ze kierowca jest niestabilny, ba, niepracowity hihi
Anonymous - Nie 22 Mar, 2009

aha, napisz jescze ziomek ze te amory RS kosztuja naprawde malo.
Rudello - Nie 22 Mar, 2009

fakt, amory RS kosztuja około 250zł za szt.
pP - Nie 22 Mar, 2009

kup amorki jak za taką cenę!!
gwint przy obecnych kursach to straszne pieniądze,
poza tym zastanów się czy obniżenie więcej od -20mm jest Ci potrzebne?

że tak się zapytam bo dobry temat:
czy prowadzenie w tym samym samochodzie na przykładowo amorki b8 czy na gwincie?

Anonymous - Nie 22 Mar, 2009

pP napisał/a:
poza tym zastanów się czy obniżenie więcej od -20mm jest Ci potrzebne?

:lol2:

pP - Nie 22 Mar, 2009

JIMEK napisał/a:
pP napisał/a:
poza tym zastanów się czy obniżenie więcej od -20mm jest Ci potrzebne?

:lol2:


nie rozumiem z czego śmiech?
jeżeli jazda na amorku RS i gwincie jest taka sama to uważam, że płacenie 4k+ za gwinta po to aby obniżyć dodatkowe 40mm jest troche przesadą..

k-mart - Nie 22 Mar, 2009

b6 albo b8 na krotkiej sprezynie i git malina, szkoda niszczyc gwint na naszych drogach, ciezko bedzie leciec +200kmh po nierownym....
Michał - Nie 22 Mar, 2009

no i billiego mozna naprawiac do usranej śmierci :lol2: :lol2: :lol2:
kubas - Nie 22 Mar, 2009

az nie dopadnie sie do niego chrzanek !
Rudello - Nie 22 Mar, 2009

Ale b6 i b8 nie ma do mojego clio!!
GeKo - Nie 22 Mar, 2009

Gazshock regulowany z regulacją twardości tylnych. Regulacja wysokości przód/tył od -20 do -65, ale nie zalecają niższych ustawień. Również da sie regenerować jak Bil. Niestety na razie w UK. 2 lata gwarancji bodajże. Gdbyś był zainteresowany to pw.
Angole polecają jeszcze HR gwinta.

Rudello - Pon 23 Mar, 2009

GeKo napisał/a:
Gazshock

czy ktoś ma doświadczenie z tą firmą, albo coś slyszał?

GAZ
Cytat:
These kits can obtain much lower ride heights for show purposes only but the vehicle should not be driven at these levels as the steering and drive shaft joints can lock out.
:'( :rotfl:
M - Pon 23 Mar, 2009

STablizatory?
MoRToN - Pon 23 Mar, 2009

Kiedy chcesz kupować zawias ? moza ja gewinde bede sprzewdawał.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group