Kamilbike - Pon 23 Mar, 2009 Temat postu: Koni Sport czy Bilstein B6Jak powszechnie wiadomo to forum czyni z jezdzacych prosto, tych co skrecaja. Poniewaz chcialbym nalezec do tego elitarnego grona umiejacych zmieniac pas przy 90kmh postanowilem zrobic cos w kierunku lepszego zawiasu. Najpierw moze o tylnym. Mam mozliwosc kupienia Koni Sport lub Bilsteina B6 w takich samych cenach, czyli okolo 460zl szt. Za Koni przemawia to ze mozna go utwardzic, co bardzo mi sie podoba, bo na tym set upie co teraz mam przy 2 osobach na pokladzie opona potrafi przytrzec tylny blotnik Niestety z tego co wiem Koni jest lekko skrocony, a nie chcialbym zeby fura szla mi bardziej na glebe. B6 jest dl seryjnego amora, ale za to bedzie pewnie w wersji srednio twardej wiec bedzie trzeba dolozyc pare zlotych zeby ja utwardzic. Mysle jeszcze tak ze jak teraz jest miekki zawias i powiedzmy do fury wsiadaja 2-3os to sie ugina jakies 4cm, jak bedzie twardo to nawet przy skroconym o jakies 20mm skoku ta roznica sie wyrowna. Moglibyscie cos doradzic, pomoc, pocieszyc? Na ta chwile jestem nastawiony tak ze 60% checi na koni 40% B6TOXIC - Pon 23 Mar, 2009 Jesli chodzi o tylne amorki to mimo zalozenia sprezyn -40mm tyl w Sporcie nie usiadl mi wcale przod usiadl ladnie ale tyl zostal na tym samym poziomie. Za to regulacja twardosci sprawdza sie fantastycznie.
Ja mam to co chcialem czyli autko postawione bardziej w klina, ale to nie jest zadna konkretna gleba i nie kazdemu musi sie podobacKamilbike - Pon 23 Mar, 2009 No wlasnie ja nie chce glebowac fury ze wzgledu na skrzynie biegow ktora wisi pare cm nad ziemia No to Koni vs B6 1:0 narazie Michał - Pon 23 Mar, 2009 ja tylko usłyszaem obiegową opinie ze koni to tuningowy gadzet a b6 to juz dorosły zawias.MoRToN - Pon 23 Mar, 2009 Na pewno bill lepszy ale to auto nie bedzie napadało po dziurawych próbach tylko ulica ew gładki tor. Wiec nie wiem czy bill na grubym tłoku jest tutaj potrzebny.Kamilbike - Pon 23 Mar, 2009 Dokladnie. Samochod bedzie raczej wyjezdzal na ulice wieczorami, ewentualnie w weekendy. Jak bedzie dobry zawias juz to jakis tor moze.rasta - Pon 23 Mar, 2009 Ja złego słowa na Koni nie dam powiedzieć przynajmniej w Morsie się sprawdza.pcs - Pon 23 Mar, 2009 moim zdaniem to to sa za slabe zawieszenia do auta ktore ma 2 razy wiecej mocy od najmocniejszej serii ... Koni sport cz nie przestrojony b6 t osobie mozesz do sportinga zalozyc.
ceny od 460-860 funtow, czyli od 2500zl z dostawa do polski, 5 minut bym sie nie zastanawial nad koni "sport"Kamilbike - Pon 23 Mar, 2009 Tylko na taki zawiaz jak widac kosztuje w chuchu, ja takiej kwoty niestety nie posiadam Rasta ma podobna moc ciezsza fure i jakos z tym zyje rasta - Pon 23 Mar, 2009 Zawias naprawdę daje rade, oczywiście nie jest to jakoś cud ale dobrze wybiera i fura jest jak przyklejona do asfaltu. Regulacja twardości jest Ma max to totalna deska, na min. i tak jest twardszy od seryjnych amorów. Sopro już na tym nalatałem, kilka wypadów na tor też zaliczył, wiem , że krążą rożne opinie o Koni no ale jak pisałem w Morsie się sprawdza.pcs - Pon 23 Mar, 2009 przciez koni czy bilstein i tak kosztuja 2000zl, to 500zl roznicy jest, a masz gwint, robisz co chcesz, nowe sprzezyny przy okazji masz .... sprzedaj to co masz ze sprezynami za 500zl i wyjdzie na to samo...Loko - Pon 23 Mar, 2009 Za 2500 to tam jest tylko gwint weiteca, dziekuje postoje rasta - Pon 23 Mar, 2009 Za 2 koła masz Koni razem ze sprężynami.
Ja tylni amory Koniego skręcisz na maxa, to żeby wyciągnąć trzpień musieliśmy z kumplem amor wsadzić w imadło i w dwójkę ciągnąć M - Pon 23 Mar, 2009 Bilstein, w razie czego panowie z zerkopolu mogą Cie zawsze przytulić.
A tak powaznie to nie mam zdania w temacie.Anonymous - Pon 23 Mar, 2009
rasta napisał/a:
z kumplem amor wsadzić w imadło i w dwójkę ciągnąć