To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Gwint do gr N

Jaco - Nie 12 Kwi, 2009
Temat postu: Gwint do gr N
Witam

Mam pytanie jako że powoli zbieram rożne gifty do 106 mam pytanie czy do Rejlika mogę wpakować gwintowane zawieszenie peugeot sport?

Z tego co wyczytałem z załącznika J to wychodzi na to, że tak..

martin.h - Nie 12 Kwi, 2009

Spokojnie możesz je pakować, aczkolwiek podobno ciężko ustawić taki zawias na polskie asfalty. Z tego co wiem to większość w PZMocie jeździ na gwintowanym bilu.
Jaco - Nie 12 Kwi, 2009

Wiem. Mi chodzi o same gwinty bez amorów...
Przem_106 - Nie 12 Kwi, 2009

Jesli chodzi o gwint Peugeot Sport, to cały puchar 106 na tym śmigał i jest to dobre rozwiązanie (jest w tej chwili na hodze taki zesaw), ale problem się pojawia z dopasowaniem sprężyny! Jest to duży problem, bo oryginalne springi Peugeot Sporta - defakto firmowane przez Eibacha maja nietypowy wymiar - Fi 90 i ich zdobycie zarówno na asfalt jak i na szuter jest w naszym kraju prawie niemożliwe!!!
Dlatego większość gwintuje kolumny na spręzynę fi 60 i wkłada wkład Bilsteina, ale nie od 106 tylko od....... i tu jest cała tajemnica Zerkopolu, którą sam chciałbym odkryć. Jeśłi ktoś wie, to niech napisze. Zaletą takiego rozwiazania jest ogromny wybór sprężyn i możliwość zmiany charakterystyki amora przez Zerkopol, co jak wiadomo w przypadku PS jest niemożliwe.
Oczywiście oba rozwiązania odpowiadaja grupie N.

Anonymous - Nie 12 Kwi, 2009

Cos mi sie obilo o uszy ,że wkład jest od astry f,ale ile w tym prawdy to nie wiem.
106 - Nie 12 Kwi, 2009

ja mam z przodu wlasnie gwint pug sport i nie zamienilbym go na nic innego :)
GeKo - Nie 12 Kwi, 2009

przody mogą być z Pugi sport, gorzej z tyłem wtedy każde podbicie to wyzwanie i test odporności na stres :D
106 - Nie 12 Kwi, 2009

dokladnie... dlatego zaznaczylem ze przod...

kiedys gadalem z puszkielem i wspominal ze jakos nie zauwazyl wielkiej roznicy
w prowadzeniu auta po zmianie na przedzie z gwinta na hp.

jednak tyl to juz inny temat...

Jaco - Nie 12 Kwi, 2009

Przem_106 napisał/a:
(jest w tej chwili na hodze taki zesaw)



Już nie ma :faja:

Dzięki za info chłopaki.

Przem_106 - Nie 12 Kwi, 2009

p106rallye napisał/a:
Cos mi sie obilo o uszy ,że wkład jest od astry f,ale ile w tym prawdy to nie wiem.


Też tak słyszałem, ba nawet kumpel mi mierzył i wychodzi, że wszystko się zgadza, ale wkład z astry jest 0,5cm dłuższy i teraz albo kumpel źle zmierzył, albo to prawda i wtedy na 100% nie wejdzie w tube do 106 i się go nie dokręci

Przem_106 - Nie 12 Kwi, 2009

106 napisał/a:
ja mam z przodu wlasnie gwint pug sport i nie zamienilbym go na nic innego :)

A masz może oryginalne asfaltowe sprężyny, bo chętnie bym kupił

106 - Nie 12 Kwi, 2009

Przem_106 napisał/a:
106 napisał/a:
ja mam z przodu wlasnie gwint pug sport i nie zamienilbym go na nic innego :)

A masz może oryginalne asfaltowe sprężyny, bo chętnie bym kupił

niestety nie mam.

Jaco - Nie 12 Kwi, 2009

A jeszcze jedno pytanie taki zestaw zakłada się na seryjną " kolumnę " ?
106 - Nie 12 Kwi, 2009

serjna kolumne trzeba nagwinotowac zeby zalozyc "talerzyki"
Przem_106 - Nie 12 Kwi, 2009

Pug sporta zaklada sie na seryjna kolumne! Trzebq tylko zdjac szeroki seryjny talerzyk z garbikow i zalozyc gwintowana tulejke na kolumne. Ona oprze sie o garbiki. Pug Sport to zestaw Plug&play.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group