Techniczne - Potrzebny patent na zamocowanie kubła.
pit - Czw 16 Kwi, 2009 Temat postu: Potrzebny patent na zamocowanie kubła.Poszukawanie kubłów regulowanych leży w gruzach bo są cieżkie i drogie.
Postanowiłem włożyć zwykłe ale prawy fotel musi się uchylać czy itp.
Sama regulacja na szynach nie wystarcza, problemem jest dach bo bedzie przeszkadzał.
Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia i pomysły będe wdzieczny za pomoc.
PozdroAnonymous - Czw 16 Kwi, 2009 Mam podobny problem,i proste rozwiazanie-pasazer na tylnia kanape(jest tylko pół kanapy,bo tylko tyle potrzebuje,tzw rodzinka 2+1) bedzie wchodził przez ...................................bagaznik GeKo - Czw 16 Kwi, 2009 szyny z seicento, tam cały fotel na takim wahadle szedł do góry po czym opadał. Tzn. Nie mówię brać szyny z sejaka tylko samo rozwiązanie martin.h - Czw 16 Kwi, 2009 Ja powiem tylko jedno. Albo kubły, albo miejsce na tylnej kanapie. Niestety nie ma kompromisów. w 106'tce seryjne fotele są nisko, jeśli zamontujesz jakikolwiek mechanizm przesuwania fotela to pasażer poczuje się jak w dostawczaku.Greg - Czw 16 Kwi, 2009
martin.h napisał/a:
pasażer poczuje się jak w dostawczaku.
Chyba o to chodzi w tym wątku, nie? CHRZANEK - Sob 18 Kwi, 2009
martin.h napisał/a:
Ja powiem tylko jedno. Albo kubły, albo miejsce na tylnej kanapie. Niestety nie ma kompromisów. w 106'tce seryjne fotele są nisko, jeśli zamontujesz jakikolwiek mechanizm przesuwania fotela to pasażer poczuje się jak w dostawczaku.
Niestety jest to prawda.
Jedyna opcja to fotel na szynach które mają duży zakres pracy i odsuwanie fotela na maksa do dechy rozdzielczej i wtedy można się wsunąc na tył.
Przerabiałem ten temat i nic mądrzejszego sie nie da zrobić.Barejka - Sob 18 Kwi, 2009 CHRZANEK, mylisz sie da sie jeszcze inaczej zrobic kiedys mialem u siebie kubel ale sie polamal pit - Nie 19 Kwi, 2009 Chrzanek nad tym kminie właśnie Jest jeszcze opcja zawiasów z Twingo bo tam działa odchylanie w że tak powiem "w nie za wysokim zakresie" ale to się zobaczy.
Najpierw fotele przytule a potem będe się martwił.
Barejka rozniaśniłeś mi umysł, i po temacie koszt operacji 10pln Nie wiesz czy homologacje mają te kubły?Barejka - Nie 19 Kwi, 2009 pit, poobno maja homologacje, ja tak teraz dumam ze skoro wsadzasz dwa kubly to po co Ci kanapa z tylu, do czego uczepisz pasy? a jak bedziesz chcial juz kogos wiesc to wyciagniejsz jeden kubelek i koniec. Albo rybka albo pipka pit - Nie 19 Kwi, 2009 Wiem o co chodzi. Problem jest tego typu że moja żona wpada na pomysł czasami żebyśmy pojechali za miasto z dzieckiem.
Jej twingo 1.1 słabo się do tego nadaje, nie ujmując mu GeKo - Nie 19 Kwi, 2009 Na pewno mają homologację...
Budowlaną Barejka - Pon 20 Kwi, 2009 GeKo, co Ty gadasz jak to po sledziach GeKo - Pon 20 Kwi, 2009 A ja myślałem że to po Śnieżce, lub Cieszynce białej CHRZANEK - Pon 20 Kwi, 2009
pit napisał/a:
Jest jeszcze opcja zawiasów z Twingo bo tam działa odchylanie w że tak powiem "w nie za wysokim zakresie"
Pit: problem tkwi nie tyle w dużym lub małym zakresie odchylania bo i tak ograniczeniem zazwyczaj jest dach.
Chodzi o to żeby zamontowany w stanie spoczynku fotel był nisko - niżej niż seryjny.
A to jest tak naprawde dość poważny problem.
Trzeba tak poprowadzić mocowania fotela żeby spoczywały nad samą podłogą a nie na poziomie mocowania fotela po stronie tunelu środkowego (jakieś 10cm nad podłoga).ade - Pon 20 Kwi, 2009 zostaje ci opcja jeden kubel jeden fotel seria...