To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Potrzebny patent na zamocowanie kubła.

pit - Czw 16 Kwi, 2009
Temat postu: Potrzebny patent na zamocowanie kubła.
Poszukawanie kubłów regulowanych leży w gruzach bo są cieżkie i drogie.
Postanowiłem włożyć zwykłe ale prawy fotel musi się uchylać czy itp.
Sama regulacja na szynach nie wystarcza, problemem jest dach bo bedzie przeszkadzał.

Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia i pomysły będe wdzieczny za pomoc.
Pozdro

Anonymous - Czw 16 Kwi, 2009

Mam podobny problem,i proste rozwiazanie-pasazer na tylnia kanape(jest tylko pół kanapy,bo tylko tyle potrzebuje,tzw rodzinka 2+1) bedzie wchodził przez ...................................bagaznik :rotfl:
GeKo - Czw 16 Kwi, 2009

szyny z seicento, tam cały fotel na takim wahadle szedł do góry po czym opadał. Tzn. Nie mówię brać szyny z sejaka tylko samo rozwiązanie :)
martin.h - Czw 16 Kwi, 2009

Ja powiem tylko jedno. Albo kubły, albo miejsce na tylnej kanapie. Niestety nie ma kompromisów. w 106'tce seryjne fotele są nisko, jeśli zamontujesz jakikolwiek mechanizm przesuwania fotela to pasażer poczuje się jak w dostawczaku.
Greg - Czw 16 Kwi, 2009

martin.h napisał/a:
pasażer poczuje się jak w dostawczaku.

Chyba o to chodzi w tym wątku, nie? :faja:

CHRZANEK - Sob 18 Kwi, 2009

martin.h napisał/a:
Ja powiem tylko jedno. Albo kubły, albo miejsce na tylnej kanapie. Niestety nie ma kompromisów. w 106'tce seryjne fotele są nisko, jeśli zamontujesz jakikolwiek mechanizm przesuwania fotela to pasażer poczuje się jak w dostawczaku.


Niestety jest to prawda.

Jedyna opcja to fotel na szynach które mają duży zakres pracy i odsuwanie fotela na maksa do dechy rozdzielczej i wtedy można się wsunąc na tył.

Przerabiałem ten temat i nic mądrzejszego sie nie da zrobić.

Barejka - Sob 18 Kwi, 2009

CHRZANEK, mylisz sie da sie jeszcze inaczej zrobic kiedys mialem u siebie kubel ale sie polamal ;D

pit - Nie 19 Kwi, 2009

Chrzanek nad tym kminie właśnie ;) Jest jeszcze opcja zawiasów z Twingo bo tam działa odchylanie w że tak powiem "w nie za wysokim zakresie" ale to się zobaczy.
Najpierw fotele przytule a potem będe się martwił.

Barejka rozniaśniłeś mi umysł, i po temacie koszt operacji 10pln :rotfl: Nie wiesz czy homologacje mają te kubły?

Barejka - Nie 19 Kwi, 2009

pit, poobno maja homologacje, ja tak teraz dumam ze skoro wsadzasz dwa kubly to po co Ci kanapa z tylu, do czego uczepisz pasy? a jak bedziesz chcial juz kogos wiesc to wyciagniejsz jeden kubelek i koniec. Albo rybka albo pipka ;D
pit - Nie 19 Kwi, 2009

Wiem o co chodzi. Problem jest tego typu że moja żona wpada na pomysł czasami żebyśmy pojechali za miasto z dzieckiem.
Jej twingo 1.1 słabo się do tego nadaje, nie ujmując mu ;)

GeKo - Nie 19 Kwi, 2009

Na pewno mają homologację...











































Budowlaną :rotfl:

Barejka - Pon 20 Kwi, 2009

GeKo, co Ty gadasz jak to po sledziach ;D
GeKo - Pon 20 Kwi, 2009

A ja myślałem że to po Śnieżce, lub Cieszynce białej :]
CHRZANEK - Pon 20 Kwi, 2009

pit napisał/a:
Jest jeszcze opcja zawiasów z Twingo bo tam działa odchylanie w że tak powiem "w nie za wysokim zakresie"


Pit: problem tkwi nie tyle w dużym lub małym zakresie odchylania bo i tak ograniczeniem zazwyczaj jest dach.

Chodzi o to żeby zamontowany w stanie spoczynku fotel był nisko - niżej niż seryjny.
A to jest tak naprawde dość poważny problem.
Trzeba tak poprowadzić mocowania fotela żeby spoczywały nad samą podłogą a nie na poziomie mocowania fotela po stronie tunelu środkowego (jakieś 10cm nad podłoga).

ade - Pon 20 Kwi, 2009

zostaje ci opcja jeden kubel jeden fotel seria...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group