To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - c2 VTS

wasq - Pią 17 Kwi, 2009
Temat postu: c2 VTS
Witam znalazlem juz w faqu ze vts ma tarcze 266 mm wnetylowane

znajomy ma c2 1,4 hdi i ma tam tarcze 266 nie wentylowane


i tak czy teraz jak zapoda tarcze 266 wentylowana z czego moze dobrac zacisk oraz jarzmo zeby pasowal na 100%

pomijam sam model vts bo dostepnosc czesci w uzywce ciezka

dzieki za pomoc pozdrawiam


ps. mpoze ktos ma cos do sprzedania ??

kubas - Pią 17 Kwi, 2009

partner, berligno, xsara hmmm co jeszcze... Sprawdz sobie na stornie intercarsu. :)
GeKo - Pią 17 Kwi, 2009

A czemu nie pójdzie od razu w tarcze 283mm wentylowaną z 206RC czy C4VTSi do tego zacisk Brembo 4tłoczkowy z 406 coupe 3.0 V6 koszt takiego zestawu wyniesie go około 1000zł. Całość wchodzi na felgę 15"
kubas - Pią 17 Kwi, 2009

znajomy ma c2 1,4 hdi :>
Vlodarsky - Pią 17 Kwi, 2009

GeKo napisał/a:
A czemu nie pójdzie od razu w tarcze 283mm wentylowaną z 206RC czy C4VTSi do tego zacisk Brembo 4tłoczkowy z 406 coupe 3.0 V6 koszt takiego zestawu wyniesie go około 1000zł. Całość wchodzi na felgę 15"


Prawda... choć takie zaciski Bosch'a + tarcze + klocki wyjdą pewnie taniej ale ile taniej to nie wiem.

wasq - Pią 17 Kwi, 2009

bo ma nie byc to woz do upalania

tylko od jazdy miesjskiej dla jego zonki

a ze on czasami tym pomyka to go szlak trafia ze hamulec cos slabawy :)


czyli zaciski z partnera xsary 206 podejda bez przerobek na zwrotnice c2 ??

kubas - Pią 17 Kwi, 2009

tak. Rozstaw srub identyczny.
wasq - Pią 17 Kwi, 2009

oki dzieki za pomoc
Anonymous - Pią 17 Kwi, 2009

Na stronie mikody wpisz sobie numer 0544 i wyskoczą Ci wszystkie samochody z których możesz wziąść zaciski - system bosch ,zeby już nie mieszać - http://www.mikoda.pl/publ...?Content=search
GeKo - Pią 17 Kwi, 2009

Tak sobie myślę i myślę przejście na wentylowane tarcze tylko za wiele nie zmieni wg mnie nic nie odczuje właściciel poza dziurą w portfelu.
Prędzej poszedłbym w dobry klocek, płyn i przewody w oplocie. Szczerze wątpie że tarcza jest tutaj najsłabszym ogniwem.

Greg - Sob 18 Kwi, 2009

Niech sobie ogarnie zwykłą tarcze 283mm + zaciski z 206rc/307 2.0 hdi + płyn 5.1 - to będzie tani zestaw. Takie zaciski nawet za 100zł można dorwać.
martin.h - Sob 18 Kwi, 2009

GeKo napisał/a:
Tak sobie myślę i myślę przejście na wentylowane tarcze tylko za wiele nie zmieni wg mnie nic nie odczuje właściciel poza dziurą w portfelu.


Poprawi się fading. Nie będzie się tak szybko kończył hamulec. Ale jeśli ma lepiej hamować to musi być lepszy klocek (DS Performace) + wentylowana tarcza.

GeKo - Sob 18 Kwi, 2009

na pewno wentylowana tarcza nie da tyle co dobry klocek. Mam przykład po obecnym clio i poprzednim tam jeździlem na DS2000 cały czas i dopiero slick był w stanie skończyć hamulec. Na uroczysku mogłem walnąć z 10 kółek i hamulec zawsze był teraz po 2 w clio by padł
kubas - Sob 18 Kwi, 2009

no ale niewentylowana tarcza to jest porazka totalna szybko sie gnie wibracje na kierze itd... SYF !
qbus - Sob 18 Kwi, 2009

wentylowane czy nacinane?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group