To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [s] głowica TU5JP4 seryjna

saxorulez - Wto 28 Kwi, 2009
Temat postu: [s] głowica TU5JP4 seryjna
mam do sprzedania głowice TU5JP4 (110KM) gdyby ktos poszukiwał do swojego Saxo lub Puga z chęcią tanio się jej pozbęde.

Cena 450PLN

CHRZANEK - Śro 29 Kwi, 2009

To jest 16 wentylowa głowica :)
Łukasz ja nie potrzebuje ale napisz czy nadaje się do konwersji z 8V na 16V to może poszerzysz grono potencjalnych nabywców.

Tomcat - Śro 29 Kwi, 2009

CHRZANEK napisał/a:
To jest 16 wentylowa głowica :)
Łukasz ja nie potrzebuje ale napisz czy nadaje się do konwersji z 8V na 16V to może poszerzysz grono potencjalnych nabywców.


O to to to to ! Również jestem ciekawy. Tzn. zaciekawiony tą sprawą, a nie żebym się brandzlował, że sam w sobie jestem ciekawy... Chociaż może jestem... Ale to by był narcyzm...

Wracając do meritum :P Powiedz nam !

saxorulez - Śro 29 Kwi, 2009

no tak.. to jest 16V - wszystkie TU5JP4 są 16v, jest to głowica psaująca plug and play na blok od 16v i 8v występujące w Saxo/106

Jezeli ktoś z 8v chce przejśc na 16V to ta głowica się do tego nadaje - oczywiscie poza głowica trzeba wymienić parę pierdół poza głowicą.

Przewagą tej głowicy jest to ze ma wieksze zawory niż werja TU5J4 co przekłada się na lepszy performance.

TU5JP4 ma 110KM
TU5J4 ma 120KM

Za dodatkowa opłatoą głowica moze być przygotowana (poszerzone kanały, wypolerowane kanały, gniazda w 3 kąty)

Tomcat - Śro 29 Kwi, 2009

a wiesz jak kształtuje się moc i moment TU5J4 z tą głowicą ?
nox - Śro 29 Kwi, 2009

Darianno z wydechem i dolotem miał szybkie 140 right ??
saxorulez - Śro 29 Kwi, 2009

nox napisał/a:
Darianno z wydechem i dolotem miał szybkie 140 right ??


tak u Darka było 13X KM ale z takim zajebistym przebiegiem ze glowa mała..
mam wrażenie że głównie poprawia sie moc w średnim zakresie. Ja mając 142KM jechałem z Darka Saxo równo.

Zresztą on sam może potwierdzić czy ta glowica pomogła czy nie

106 - Śro 29 Kwi, 2009

i chyba tez jakis zajebiscie duzy moment tam byl.... (170 czy 180 Nm)
saxorulez - Śro 29 Kwi, 2009

tak.. wydaje mi się że to zasługa tej głowicy
206 1.6 16V zupełnie inaczej się kreci prawie o 1000rpm nizej niż Saxo więc podejrzewam ze i kanały sa inaczej zaprojektowane pod względem swojego kształtu - moze sprzyjają lepszemu napełnianiu w niższej partii obrotów

Tomcat - Śro 29 Kwi, 2009

Jeśli w najbliższych dniach rozpadnie mi się głowica, to biorę :P

a tak poważnie, to chętnie bym zapodał takiego moda, tylko że narazie są bardziej konieczne wydatki typu podpicowanie skrzyni... :( ale pomysł jest dobry.

saxorulez - Czw 30 Kwi, 2009

w razie czego leży i czeka.
Po weekendzie wystawiam na allegro

grzech - Czw 30 Kwi, 2009

u mnie jest tez taka glowica.

czy i ile poprawila to nie mam pojecia bo wsadzilem ja razem z tysiacem innych gratow, ale wynik tych wszystkich modow jest calkiem niezly (150KM) wiec moze i glowica ma w tym jakis udzial :hm: . Ma wieksze kanaly to fakt i to napewno poprawia Nm, ale tez ma cos z ksztaltem, bo o ile dobrze pamietam na niej jest mniejsze doprezenie silnika niz na J4 (JP4 daje mniejsze sprezenie niz J4 zalozone na tym samym bloku).

saxorulez - Czw 30 Kwi, 2009

grzech napisał/a:
(JP4 daje mniejsze sprezenie niz J4 zalozone na tym samym bloku


tak pisałem o tym parę razy - ma inny kształt komory spalania. Trzeba pobawić się z planowaniem aby uzyskać to samo co w Saxo

Vlodarsky - Czw 30 Kwi, 2009

a jak kogoś interesuje reszta do tej głowicy Łukasza to walcie do mnie :) ja mam blok kompletny jak by co. Głowice od Łukasza , blok ode mnie i macie cały motor :) mój blok ma coś koło 40 tys przebiegu :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group