Anonymous - Sob 18 Lip, 2009 Temat postu: Szpilki??Dlaczego stosuje sie szpilki do kół zamiast śrub??Wytrzymalsze?kubas - Sob 18 Lip, 2009 zeby nie wahlowac dwoma lub nawet trzema roznymi kompletami śrub do kół no i szybciej sie koło naklada na szpilki niż celuje w otwory śrubami no ale tez jesli szpilka jest dluga to długo się nakrętki nakręca.
Prosze o pomuk i temat do zamknięcia Anonymous - Sob 18 Lip, 2009 Zaraz,zaraz,jeszcze nie skonczyłem
A po co rozne komplety srub?kubas - Sob 18 Lip, 2009 do stalowek do alu z plaskim lbem ze stozkiem, dluzsze krotsze, do dystansow bez dystansow...martin.h - Sob 18 Lip, 2009
kubas napisał/a:
ale tez jesli szpilka jest dluga to długo się nakrętki nakręca.
Coś o tym wiem A jak zajdzie trochę rdzą to masz przeje.bane
Ogólnie to w rajdach stosuje się tylko szpilki, te od renomowanych producentów są dużo twardsze od śrub. Jeśli masz w aucie dystance to tylko szpilki. Ważny jest też dobór szpilek, nie mogą być ani za krótkie, ani za długie.Anonymous - Sob 18 Lip, 2009 Kurna to do alu i stalowek sa inne sruby??M - Sob 18 Lip, 2009 W temacie szpilek konsultowałem się z k-martem i kojarzy mi sie tylko jeden dobry techniczny tekst
Kod:
"Czasem, az oczy bola patrzec jak sie przemecza, dla naszego klubu, prezes
Ochódzki Ryszard, naszego klubu Tecza. Ciagle pracuje! Wszystkiego
przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykaja mu szpilki. To nie ludzie - to
wilki!" "
Bart - Sob 18 Lip, 2009
rabarbar napisał/a:
Kurna to do alu i stalowek sa inne sruby??
ziom, serio pytasz?
w 99% wypadków do alu są dłuższe śruby i z nieco innym łbem.
Ale przyznać muszę, że zdarzało mi się przykręcać "zwykłymi" śrubami felgi alu.k-mart - Sob 18 Lip, 2009
kubas napisał/a:
zeby nie wahlowac dwoma lub nawet trzema roznymi kompletami śrub do kół
alo alo chwileczke, nie wiem jak Ty to robisz, ale w moich autach kazdego kolo jest na takiej samej srubie!
Nie lubie szpilek, jak juz sama nazwa mowi, szpilka moze sie zlamac, wygiac itd.
Huyowa konstrukcja jak na kola gdzie wystepuja niesamowite sily przy 200KM/l, jak n.p. cifie eM'aAnonymous - Sob 18 Lip, 2009 Serio,serio,nigdy sie srubom nie przygladałem,ale juz teraz wiem dlaczego kiedys kupując auto na alu, dostalem zimowki na stalkach a w bagazniku leżał komplet srub
Aha ,stalowki przykrecilem tymi od alu i cala zime tak latałem Janusz - Nie 19 Lip, 2009
rabarbar napisał/a:
Aha ,stalowki przykrecilem tymi od alu i cala zime tak latałem
bo stalówki śrubami do Alu możesz przykręcić, na odwrót juz niekonieczniepit - Nie 19 Lip, 2009 Szpilki fajny gadżet, a urwać się mogą tak samo jak śruby. Jedyny problem jak za dużo wystają i można o coś je urwać ale to raczej w rallycrossie PiTT - Nie 19 Lip, 2009 uff... już myślałem że Kondziu założył nowy temat o butach
Anonymous - Nie 19 Lip, 2009 Nakrętki mogą byś stożkowe lub kuliste (chodzi oczywiście o kształt fragmentu na styku z felgą) i należy odpowiednio dobrać do felg bo mimo, że szansa na kuku przy złym dobraniu jest niewielka to jednak lepiej dbać o swoje zdrowie.
Opinia, że do aut gdzie są jakieś mega momenty lepsze są śruby to nieprawda. Ze względu na wygodę częściej widuje się teraz szpilki.
PozdroAnonymous - Nie 19 Lip, 2009
RSSSS napisał/a:
Nakrętki mogą byś stożkowe lub kuliste
Lub płaskie, widać że kolega z francuzami niewiele ma wspólnego