Anonymous - Śro 22 Lip, 2009 Temat postu: Sterowanie skrzynią biegówWitam wszystkich
Zgodnie z namową Michała założyłem nowy temat.
Ostatnio przytarałem podwoziem w błocie i na luzie jak ruszam drążkiem to słychać walenie metal o metal, co mogłem zgubić w tym błocie...?
Wczoraj byłem na kanale i wydaje mi się, że brakuje części, którą zaznaczyłem na poniższej fotce (taka tuleja gumowa czy coś )
SCHEMATPrzem_106 - Śro 22 Lip, 2009 Prawdopodobnie odpadla ci kulka z przekladni katowej (kulka ma nr 2 na twoim schemacie) ¨Objawy¨ zgubienia tej kulki, to tak jak piszesz metaliczny odglos, ale rowniez nieprecyzyjne wrzucanie biegow oraz brak tzw wyczucia przy poruszaniu galka. Galka nie stawia oporow i lata na boki stukajac metal o metal. Do wymiany jest cala przekladnia katowa, a wiec ten metalowy prostokacik z 2 ma ramionami polaczony tulejka - (element 71). Kulki sie nie wymienia odobno Koszty - tylko ASO za ok 180zl. Przy wymianie musisz uwazac zeby nie urwac 2 srub, bo sa czesto zapieczone i przegniteVlodarsky - Śro 22 Lip, 2009 taki numer 0000244965
taka cena w aso 181,41 PLN
pzdrAnonymous - Śro 22 Lip, 2009 Przem_106, Ale czemu tylko ASO...? Wiesz jakie badziewiarskie ASO jest w Toruniu...? W życiu tam już fury nie oddam!! Banda wyzyskiwaczy i średnich specjalistów
To się uniosłem
Ale jedno mi nie pasuje, bo gdyby ta kulka była, to również waliłaby metal o metal, tam nie powinno być jakiejś gumy...?Anonymous - Śro 22 Lip, 2009 Jeżeli była by kulka , to pomiędzy elementami , nie było by luzu bądź był by on minimalny , jeśli jej nie ma to występuje luz czego skutkiem jest walenie.Przem_106 - Śro 22 Lip, 2009 Kulka jest gumowa i wchodzi w ta kwadratowa obudowe (ten element zaznaczony kolkiem przez ciebie i on jest caly metalowy! Nie ma w nim zadnej tuleji!). Sprawdz czy element nr 2 to sam metalowy patyk, czy jest zakonczony gumowa kulka wielkosci malej sliwki
Tam nic wiecej nie ma.
A co do ASO, to sugerowalem tylko miejsce kupna nowej czesci. Z robota mozesz poradzic sobie przeciez samAnonymous - Śro 22 Lip, 2009 Już zamówiłem u mojego mechaniora za 189 pln. Tyle, że on mówił o samej kulce...Przem_106 - Śro 22 Lip, 2009 189 za sama kulke? Samej kulki raczej nie da sie wymienic, ale moze....?
A gdzie pomuk? Anonymous - Śro 22 Lip, 2009 Zamówił jednak całość, bo samą też można zamówić, ale przy wkładaniu łatwo jest uszkodzić, a koszty byłyby w sumie niewiele mniejsze.
Przem_106, JUŻ LECI Dziękuwa Jakarti - Pią 24 Lip, 2009
Przem_106 napisał/a:
Prawdopodobnie odpadla ci kulka z przekladni katowej (kulka ma nr 2 na twoim schemacie) ¨Objawy¨ zgubienia tej kulki, to tak jak piszesz metaliczny odglos, ale rowniez nieprecyzyjne wrzucanie biegow oraz brak tzw wyczucia przy poruszaniu galka. Galka nie stawia oporow i lata na boki stukajac metal o metal. Do wymiany jest cala przekladnia katowa, a wiec ten metalowy prostokacik z 2 ma ramionami polaczony tulejka - (element 71). Kulki sie nie wymienia odobno Koszty - tylko ASO za ok 180zl. Przy wymianie musisz uwazac zeby nie urwac 2 srub, bo sa czesto zapieczone i przegnite
pelen szacun..
kufa ja sie ciesze jak odroznie szumiace lozysko od gwozdzia w oponie..vitesse - Sob 25 Lip, 2009 mi swego czasu ten element sie najzwyczajniej w swiecie odkrecil i tez mialem podobne obawy jakMr Lucky 13,Anonymous - Pon 27 Lip, 2009 Wymieniona cała przekładnia kątowa wraz z wodzikami i teraz można dmuchać, a biegi same chętnie wskakują
Dzięki za pomoc, można zamykać Anonymous - Pon 27 Lip, 2009 ZAMYKAMBarejka - Pon 27 Lip, 2009 OTWIERAM M - Pon 27 Lip, 2009 DAJE WARNY