Techniczne - 106 pierwszej generacji, a 106 drugiej??:D jakie roznice?
ade - Nie 16 Sie, 2009 Temat postu: 106 pierwszej generacji, a 106 drugiej??:D jakie roznice?Hej, jakie sa roznice majace wplyw na prowadzenie sie auta miedzy 106ka stara, a nowa (saxo?)
i orientuje sie ktos jak wyglada kwestia wrzucenia 1,6 16ki z vtsa/s16ki do starego 106??:]kubas - Pon 17 Sie, 2009 1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.Barejka - Pon 17 Sie, 2009
kubas napisał/a:
1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.
3. inne zaciski byly a tarcza taka samaAnonymous - Pon 17 Sie, 2009 inny stabilizator z przodu - xsi ma 19mm a s16/vts 22mmKarQ - Pon 17 Sie, 2009 Czyli wychodzi na to, że ph1 lepiej powinno się jeździć po torze (?)Anonymous - Pon 17 Sie, 2009 eee... seryjnym raczej nieade - Pon 17 Sie, 2009
AndreXSi napisał/a:
eee... seryjnym raczej nie
no ale jak wrzucisz stabi z vtsa, obydwa beda na bilu i eibachu... i obydwa beda mialy 1,6 16ka to wyglada, ze lepiej bedzie w ph 1?? dobrz kmninie?? no i na cwiartke bedzie szybszy Anonymous - Pon 17 Sie, 2009 nie wiem jak z masą, czy wybebeszony do blachy ph1 jest lźejszy od wybebeszonego ph2?
Poza tym dochodzi jeszcze tylna belkaAnonymous - Pon 17 Sie, 2009 Miałem kiedyś okzaje się przjechać mk1 po torze i była spora różnica w prowadzeniu się pomiędzy mk2 rallye. Był niestabilny, mniej przewidywalny ... i nie skręcał Ale może to kwestia tego akurat egzemplarza...106 - Pon 17 Sie, 2009 mialem mk1 na b6 i 13/61 i skrecal przyzwoicie
ade jak chcesz zeby jezdzilo to tez z niezlymi wynikami na 1/4 to pomysl o ax 16v.
buda jeszcze lzejsza niz 106
ade - Pon 17 Sie, 2009
106 napisał/a:
mialem mk1 na b6 i 13/61 i skrecal przyzwoicie
ade jak chcesz zeby jezdzilo to tez z niezlymi wynikami na 1/4 to pomysl o ax 16v.
buda jeszcze lzejsza niz 106
skrecanie jest priorytetem:D:P
poza tym to szalu nie robi, licznikowo nie duzo szybciej niz moja astra KarQ - Pon 17 Sie, 2009 Tylko, że astra ma 150 a AX 95km Barejka - Pon 17 Sie, 2009 ade, a to zrobi na Tobie wrazenie
106 - Pon 17 Sie, 2009
KarQ napisał/a:
Tylko, że astra ma 150 a AX 95km :>
ax 16v to minimum 120KM++ a realniej 140-150KM i pewnie nie wiecej niz 800kg :DBarejka - Pon 17 Sie, 2009 ade, co tu dlugo myslec, bierz to
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9551905
na forum jest 16v angglik dogadajta sie, swapuj i napinaj po wyrazowie