To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - 106 pierwszej generacji, a 106 drugiej??:D jakie roznice?

ade - Nie 16 Sie, 2009
Temat postu: 106 pierwszej generacji, a 106 drugiej??:D jakie roznice?
Hej, jakie sa roznice majace wplyw na prowadzenie sie auta miedzy 106ka stara, a nowa (saxo?)

i orientuje sie ktos jak wyglada kwestia wrzucenia 1,6 16ki z vtsa/s16ki do starego 106??:]

kubas - Pon 17 Sie, 2009

1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.

Barejka - Pon 17 Sie, 2009

kubas napisał/a:
1. glownie waga na korzysc phI oraz to ze w phI nigdy chyba nie wystepowaly belki z hamulcami tarczowymi, przednie zawieszenie konstrukcja taka sama jedynie wystepowaly roznice w grubosci przedniego stabilizatora miedzy roznymi wersjami, maglownice w zaleznosci od wersji z wspomaganiem lub bez.
2. no problem nie liczac elektryki to plug and play.

3. inne zaciski byly a tarcza taka sama

Anonymous - Pon 17 Sie, 2009

inny stabilizator z przodu - xsi ma 19mm a s16/vts 22mm
KarQ - Pon 17 Sie, 2009

Czyli wychodzi na to, że ph1 lepiej powinno się jeździć po torze (?)
Anonymous - Pon 17 Sie, 2009

eee... seryjnym raczej nie
ade - Pon 17 Sie, 2009

AndreXSi napisał/a:
eee... seryjnym raczej nie


no ale jak wrzucisz stabi z vtsa, obydwa beda na bilu i eibachu... i obydwa beda mialy 1,6 16ka to wyglada, ze lepiej bedzie w ph 1?? dobrz kmninie?? no i na cwiartke bedzie szybszy :rotfl:

Anonymous - Pon 17 Sie, 2009

nie wiem jak z masą, czy wybebeszony do blachy ph1 jest lźejszy od wybebeszonego ph2?
Poza tym dochodzi jeszcze tylna belka

Anonymous - Pon 17 Sie, 2009

Miałem kiedyś okzaje się przjechać mk1 po torze i była spora różnica w prowadzeniu się pomiędzy mk2 rallye. Był niestabilny, mniej przewidywalny ... i nie skręcał :) Ale może to kwestia tego akurat egzemplarza...
106 - Pon 17 Sie, 2009

mialem mk1 na b6 i 13/61 i skrecal przyzwoicie

ade jak chcesz zeby jezdzilo to tez z niezlymi wynikami na 1/4 to pomysl o ax 16v.
buda jeszcze lzejsza niz 106


ade - Pon 17 Sie, 2009

106 napisał/a:
mialem mk1 na b6 i 13/61 i skrecal przyzwoicie

ade jak chcesz zeby jezdzilo to tez z niezlymi wynikami na 1/4 to pomysl o ax 16v.
buda jeszcze lzejsza niz 106



skrecanie jest priorytetem:D:P

poza tym to szalu nie robi, licznikowo nie duzo szybciej niz moja astra :rotfl:

KarQ - Pon 17 Sie, 2009

Tylko, że astra ma 150 a AX 95km :>
Barejka - Pon 17 Sie, 2009

ade, a to zrobi na Tobie wrazenie

106 - Pon 17 Sie, 2009

KarQ napisał/a:
Tylko, że astra ma 150 a AX 95km :>

ax 16v to minimum 120KM++ a realniej 140-150KM i pewnie nie wiecej niz 800kg :D

Barejka - Pon 17 Sie, 2009

ade, co tu dlugo myslec, bierz to
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9551905
na forum jest 16v angglik dogadajta sie, swapuj i napinaj po wyrazowie ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group