To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - umarł

vitesse - Śro 09 Wrz, 2009
Temat postu: umarł
witam
umarł mi VTS :( pekł pasek rozrzadu po 1200 km od zrobienia rozrzadu, auto stoi u mechanika poki co nierozkrecane i czeka na uwzglednienie reklamacji
mam pytanie jak zreaktywowac auto?
naprawiac czy lepiej kupic silnik uzywany?
zaznaczam ze ten obecny dawał rade 7,7 do setki na GPS'ie pokazało, (auto ma tylko dolot zmodzony) taka dobra sztuka moze mi sie nietrafic,
dla porownania VTS usera "GrzesiekVTS" na cwiartke zostawia mojego o niespelna dlugosc, (co jak na auto bez kompletnego wydechu raceland wg. mnie jest dobrym wynikiem :) jak cos to niech mnie Grzesiek sprostuje :)

P.S rozrzad pekl na 3 biegu przy okolo 50km/h, auto poprostu zgasło, nie doszly mnie sluchy krzywiacych sie zaworow czy cos :)

PieQt - Śro 09 Wrz, 2009

najpierw zaczekaj co zaproponuje mechanik
Ryba - Śro 09 Wrz, 2009

To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

Pozostaje mieć nadzieję, że tylko paseczek strzelił a głowica nie ruszona.

martin.h - Śro 09 Wrz, 2009

Ryba napisał/a:
To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

Pozostaje mieć nadzieję, że tylko paseczek strzelił a głowica nie ruszona.


Akurat to, że pasek pękł przy 50 km/h na trójce może wyjść na dobre bo prędkość obrotowa nie była duża.
Niech mechanik rozbierze silnik i sprawdzi w jakiej kondycji są tłoki, zawory, prowadnice zaworowe itp. Ale raczej szykowałbym się na nowy silnik, a ten zostawił sobie na części.

Greg - Śro 09 Wrz, 2009

Ryba napisał/a:
To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

A jakie to ma znaczenie? Nie rozumiem co masz na myśli...

Jak się toczę 50km/h na trójce po mieście to też mi rozrząd strzeli? :>

Anonymous - Śro 09 Wrz, 2009

50 km/h to ja się tocze na 4 biegu.
Michał - Śro 09 Wrz, 2009

Greg napisał/a:
Ryba napisał/a:
To co Ci napisałem - wiedziałem że to qwa niezdrowe, 50 km/h to jest prędkość jedynkowa a nie trójkowa :<

A jakie to ma znaczenie? Nie rozumiem co masz na myśli...

Jak się toczę 50km/h na trójce po mieście to też mi rozrząd strzeli? :>

nie zdrowe dla silnika
włącz sobie największą [przerzutkę w rowerze i z niej rusz ...

Ryba - Śro 09 Wrz, 2009

Miałem na myśli oczywiscie to, że lepiej że stało się to przy 50 km/h na trójce, niż przy 120 km/h na dwójce...

discuss.

Marek23 - Śro 09 Wrz, 2009

Michał napisał/a:
nie zdrowe dla silnika
włącz sobie największą [przerzutkę w rowerze i z niej rusz ...

Sorry,ale nie masz racji. W Szkole Eco Jazdy Skody uczą,że przy 50 km/h powinno się już wpiąc 5tkę.

wasq - Śro 09 Wrz, 2009

jesli chcesz reklamowac niech mechanik nic nie rusza !!!!!!!!!


zglaszasz do hurtowni oni wsylaja swego mahera on rozbiera i on ocenia czyja wina

jak mechanik rozbierze to jzu "na swoja koszt" naprawia

ps. wiem bo pracuje w sklepie i takie sa wymogi
ps2 znajomy mechanik mial ttaka akcje z zx 2,016v i niestety najpierw rozebral i juz dupa zbita byla

Greg - Śro 09 Wrz, 2009

Michał napisał/a:

nie zdrowe dla silnika
włącz sobie największą [przerzutkę w rowerze i z niej rusz ...

No, ale Twój przypadek jest zdrowy dla pedałującego. ;D

GeKo - Śro 09 Wrz, 2009

Marek23 napisał/a:
Sorry,ale nie masz racji. W Szkole Eco Jazdy Skody uczą,że przy 50 km/h powinno się już wpiąc 5tkę.


Marek nikt nie mówi że eco driving jest zdrowy dla silnika. Te debile każą za każdym razem przyspieszać w przedziale 2000-3000 z wpełni otwartą przepustnicą. :wall:

Barejka - Śro 09 Wrz, 2009

Dokladnie tak predzej pasek peknie lub przeskoczy przy odpalaniu i malej predkosci obrotowej niz pizdowaniu, dlatego zawsze ide pelna cipa :]
martin.h - Śro 09 Wrz, 2009

GeKo napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Sorry,ale nie masz racji. W Szkole Eco Jazdy Skody uczą,że przy 50 km/h powinno się już wpiąc 5tkę.


Marek nikt nie mówi że eco driving jest zdrowy dla silnika. Te debile każą za każdym razem przyspieszać w przedziale 2000-3000 z wpełni otwartą przepustnicą. :wall:


Dokładnie, najgorsze jest pełne otwarcie przepustnicy przy niskich obrotach. Wtedy działają bardzo duże naprężenia w układzie korbowo-tłokowym i to jest niezdrowe. Ale jeśli bujam się 50 km/h na piątce i mam lekko muśnięty pedał gazu to nic się nie stanie z silnikiem.

k-mart - Czw 10 Wrz, 2009

a nawet jesli za wysoki bieg byl zaloczony, pasek nie prawa peknac.
przyczyna musi byc gdzie indziej, gdzie nie wiem.

p.s. ja kazdym nowym autem sobie n.p. przyspieszam z 40kmh na 5tce, z ciekawosci jak silnik sobie z tym radzi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group