To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawias VTS

Ryba - Nie 20 Wrz, 2009
Temat postu: Zawias VTS
Tak, w moim saxo jest zawias koni, sprężyny są na -50 albo nawet -60mm.
teraz moje pytanie - chce wpakować sprężyny na -35mm, czy podejdzie to do tego zawieszenia ?

Drugie pytanie czy jak będę jeździł na -35 koła 15 cali to czy wlezie mi r888 ? (ofc 195/50/15)

Pozdrawiam
Kuba

ŁukaszS3 - Nie 20 Wrz, 2009

Cytat:
Drugie pytanie czy jak będę jeździł na -35 koła 15 cali to czy wlezie mi r888 ? (ofc 195/50/15)


Bez najmniejszego problemu...

Ryba napisał/a:
Tak, w moim saxo jest zawias koni, sprężyny są na -50 albo nawet -60mm.
teraz moje pytanie - chce wpakować sprężyny na -35mm, czy podejdzie to do tego zawieszenia ?


Powinno dać radę ale jeśli był to kit amorki plus sprężyny to pewnie amorki są pod taką długość sprężyny jak jest więc może być różnie... Jeśli amortyzator jest przystosowany typowo do krótkiej sprężyny czyli z krótszym skokiem to po włożeniu takiej o -35 będzie stał tak samo jak teraz... Jeżeli jest to zwykły sportowy amortyzator koni z tak niską sprężyną i jeszcze się nie rozlał i działa dobrze to będzie stał wyżej...

Ryba - Pon 21 Wrz, 2009

No właśnie nie jestem przekonany co to za model tego zawieszenia ;|

chyba będzie to musiało wyjść tylko w praniu.

Thx za opinie.

jarek-malopolska - Pon 21 Wrz, 2009
Temat postu: Re: Zawias VTS
Ryba napisał/a:
Tak, w moim saxo jest zawias koni, sprężyny są na -50 albo nawet -60mm.
teraz moje pytanie - chce wpakować sprężyny na -35mm, czy podejdzie to do tego zawieszenia ?

Drugie pytanie czy jak będę jeździł na -35 koła 15 cali to czy wlezie mi r888 ? (ofc 195/50/15)

Pozdrawiam
Kuba


Ja nie jestem przekonany do końca czy w -35mm wejdzie profil 50mm... U mnie po obniżeniu saxo o wartość jaką podałeś wyżej musiało isc w parze z wymianą profilu.. Miałem jakieś Fuldy czy coś, 195/50/15 i dopiero zmiana profilu na 45 pomogła...
Ogólnie odpalając jakieś forum o Saxo i przeglądając temat z gatunku: Obniżyłem Saxo, OBCIERA! Pomocy" w 90% przypadków pomaga wymiana profilu z 50 na 45...

Jeśli masz taką możliwość to po założeniu -35mm pożycz sobie od kogos oponke o profilu 50 i przymierz...

Ryba - Pon 21 Wrz, 2009

Dzisiaj przy okazji robienia mieszka od polosi, chcialem zamontowac Grzesko_VTS'owe sprezyny obnizajace "teoretycznie" o -35mm.

Problem byl w tej skali, ze sprezyny ktore obecnie obnizaja mi samochod (chyba nie da sie go bardziej obnizyc) maja szesc sciagow (chudych), a te rzekomo -35mm posiadaja ich tylko piec (za to wedlug mechanika sa grubsze).
Mechanik nie byl na tyle wyrozumialy ze pakowal tamte -35 i sprawdzal czy jest OK, a potem przemontowywal z powrotem.
Ktos moze sie orientuje czy jest jakas mozliwosc zatem podwyzszenia tego gnoja za pomoca sprezyn zostawiajac zawieszenie KONI ?

Nie chce sobie tego wykrakac, ale wyglada na to, ze inne sprezyny nie podejda do tych amortyzatorow, i jestem skazany na jazde na kamiennym zawieszeniu...

Dzieki za porady

Loko - Pon 21 Wrz, 2009

Ryba napisał/a:
Dzisiaj przy okazji robienia mieszka od polosi, chcialem zamontowac Grzesko_VTS'owe sprezyny obnizajace "teoretycznie" o -35mm.

Problem byl w tej skali, ze sprezyny ktore obecnie obnizaja mi samochod (chyba nie da sie go bardziej obnizyc) maja szesc sciagow (chudych), a te rzekomo -35mm posiadaja ich tylko piec (za to wedlug mechanika sa grubsze).


Im mniej zwojów, jak Ty to nazwałeś "ściągów" to sprężyna jest twardsza, grubszy drut, to także twardsza spręzyna im twardsza spręzyna tym mniej auto na niej usiadzie, tylko pozostaje pytanie ile cm mają obie sprężyny, ale jak sie domyslam jedne są na aucie wiec ich nie zmierzysz .

Co to są za sprężyny te od Grześka? jaka firma?

Ryba - Pon 21 Wrz, 2009

Loko napisał/a:
Ryba napisał/a:
Dzisiaj przy okazji robienia mieszka od polosi, chcialem zamontowac Grzesko_VTS'owe sprezyny obnizajace "teoretycznie" o -35mm.

Problem byl w tej skali, ze sprezyny ktore obecnie obnizaja mi samochod (chyba nie da sie go bardziej obnizyc) maja szesc sciagow (chudych), a te rzekomo -35mm posiadaja ich tylko piec (za to wedlug mechanika sa grubsze).


Im mniej zwojów, jak Ty to nazwałeś "ściągów" to sprężyna jest twardsza, grubszy drut, to także twardsza spręzyna im twardsza spręzyna tym mniej auto na niej usiadzie, tylko pozostaje pytanie ile cm mają obie sprężyny, ale jak sie domyslam jedne są na aucie wiec ich nie zmierzysz .

Co to są za sprężyny te od Grześka? jaka firma?


No właśnie nie wiemy tego :wstyd:

Loko - Pon 21 Wrz, 2009

No to, może masz zdjęcie, jaki mają kolor, długośc?
Ryba - Pon 21 Wrz, 2009

Loko napisał/a:
No to, może masz zdjęcie, jaki mają kolor, długośc?


Jasna sprawa, jutro odbieram auto od mechasa, to zrobie im zdjęcie.

No i teraz pewien kamien niezgody:

Gadałem z Grzesiem 5 sekund temu i daje sobie rękę odciąć, że pomimo tego iż mają mniej tych warstw, to auto powinno wyżej siedzieć na nich.

Nakazać jutro mechasowi je założyć ? ;]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group