To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Konfiguracja SMT6 do Saxo VTS

wojtek - Nie 04 Paź, 2009
Temat postu: Konfiguracja SMT6 do Saxo VTS
Hej!

Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6 w saxo vts i niestety nie mogę dać sobie rady.
Przy ustawianiu zapłonu albo auto odpala i gaśnie po sekundzie, albo w ogóle nie odpala, albo pompa pompuje bez końca, albo auto odpala normalnie, ale nie reaguje na gaz, albo jeszcze inne szopki...
Zdarza się, że SMT6 pokazuje rpmy typu 10-30k :P
Problemem były pojęcia deflection oraz teeth (on wheel) i inne kombinacje...

Czy posiada ktoś gotową konfigurację do saxo vts (chodzi dokładnie o konfiguracje zapłonu, żeby to coś odpaliło i można było mape paliwa modyfikować)?

M - Nie 04 Paź, 2009

Nie ma u nas wiedzy na temat smt
ŁukaszS3 - Nie 04 Paź, 2009

SMT6 jest podobno dużo gorsze do strojenia niż Ecumaster na którym to większość chyba ludzi stroi... A powiedz masz jakieś pojęcie o strojeniu czy tylko strzelasz ślepakami?
106 - Nie 04 Paź, 2009

dzis ruszyla nowa strona ecu master :)

http://www.ecumaster.com/


wojtek - Nie 04 Paź, 2009

ok, smt rzeczywiście jest troszkę bardziej nieogarnięte niż ecumaster, jest tam pełno opcji do ustawienia, a możliwości w sumie te same/mniej...
udało się dzisiaj uruchomić auto na smt6, chodzi ok, nie mogę znaleźć który kabelek odpowiada za afr w smt6 i to jest nasz aktualny problem, sonda była podpięta pod czarno-brązowy a odczyt afr różnił się o 1 pomiędzy smt6 a lm-1...
drugim problemem jest logowanie, aktualnie udało nam się odkryć jedynie mały wykres, z którego nie można odczytać wartości...

saxorulez - Nie 04 Paź, 2009

który to rok Saxo ??

bo z tego co wiem do 2000 (na jednej kości) to kilka osób dłubało na SMT6 na streetracing.pl tam możesz podpytać ale po 2001 (komp na 3 kości to chętnych do strojenia na SMT6 nie było)

wojtek - Nie 04 Paź, 2009

2000 rocznik ;)
orientujesz się kto konkretniej tam się w to bawił?

saxorulez - Nie 04 Paź, 2009

ja się tym interesowałem jakieś 3 lata temu.. ale jak się okazało że mam na 3 kościach to nikt nie chciał tego stroić..

musisz popytać bo już nie pamiętam - chyba MACPL gościu miał nicka

CHRZANEK - Pon 05 Paź, 2009

wojtek napisał/a:
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6


Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?

Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?

Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?

wojtek - Pon 05 Paź, 2009

CHRZANEK napisał/a:
wojtek napisał/a:
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6


Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?

Obecnie afr przy średnich wartościach obrotów pokazało 15-16, po krótce mówiąc auto ma wałki catcams i ostatnie 1,5k obrotów to tragedia z mocą (a przynajmniej tak pokazała hamownia)
CHRZANEK napisał/a:
Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?

Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?

Powiem tak - instalacja pod smt6 już była zrobiona i to w sumie zadecydowało o wyborze komputera... Koszt to w sumie jedynie zakup komputera, więc nie jest źle ;)

saxorulez - Pon 05 Paź, 2009

wojtek napisał/a:
catcams


jaki model?

saxorulez - Wto 06 Paź, 2009

sam sobei odpowiem 1321715 :) przypomniało mi się
106 - Wto 06 Paź, 2009

142 to malo KM jak na takie walki... ale po strojeniu pewnie bedzie moc :]
GeKo - Wto 06 Paź, 2009

saxorulezł; Człowiek który sam sobie odpowiada :D
saxorulez - Wto 06 Paź, 2009

Na nich powinno być 150KM bez kucizny
Na kutych +160KM mile widziane



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group