wojtek - Nie 04 Paź, 2009 Temat postu: Konfiguracja SMT6 do Saxo VTSHej!
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6 w saxo vts i niestety nie mogę dać sobie rady.
Przy ustawianiu zapłonu albo auto odpala i gaśnie po sekundzie, albo w ogóle nie odpala, albo pompa pompuje bez końca, albo auto odpala normalnie, ale nie reaguje na gaz, albo jeszcze inne szopki...
Zdarza się, że SMT6 pokazuje rpmy typu 10-30k
Problemem były pojęcia deflection oraz teeth (on wheel) i inne kombinacje...
Czy posiada ktoś gotową konfigurację do saxo vts (chodzi dokładnie o konfiguracje zapłonu, żeby to coś odpaliło i można było mape paliwa modyfikować)?M - Nie 04 Paź, 2009 Nie ma u nas wiedzy na temat smtŁukaszS3 - Nie 04 Paź, 2009 SMT6 jest podobno dużo gorsze do strojenia niż Ecumaster na którym to większość chyba ludzi stroi... A powiedz masz jakieś pojęcie o strojeniu czy tylko strzelasz ślepakami?106 - Nie 04 Paź, 2009 dzis ruszyla nowa strona ecu master
wojtek - Nie 04 Paź, 2009 ok, smt rzeczywiście jest troszkę bardziej nieogarnięte niż ecumaster, jest tam pełno opcji do ustawienia, a możliwości w sumie te same/mniej...
udało się dzisiaj uruchomić auto na smt6, chodzi ok, nie mogę znaleźć który kabelek odpowiada za afr w smt6 i to jest nasz aktualny problem, sonda była podpięta pod czarno-brązowy a odczyt afr różnił się o 1 pomiędzy smt6 a lm-1...
drugim problemem jest logowanie, aktualnie udało nam się odkryć jedynie mały wykres, z którego nie można odczytać wartości...saxorulez - Nie 04 Paź, 2009 który to rok Saxo ??
bo z tego co wiem do 2000 (na jednej kości) to kilka osób dłubało na SMT6 na streetracing.pl tam możesz podpytać ale po 2001 (komp na 3 kości to chętnych do strojenia na SMT6 nie było)wojtek - Nie 04 Paź, 2009 2000 rocznik
orientujesz się kto konkretniej tam się w to bawił?saxorulez - Nie 04 Paź, 2009 ja się tym interesowałem jakieś 3 lata temu.. ale jak się okazało że mam na 3 kościach to nikt nie chciał tego stroić..
musisz popytać bo już nie pamiętam - chyba MACPL gościu miał nickaCHRZANEK - Pon 05 Paź, 2009
wojtek napisał/a:
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6
Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?
Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?
Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?wojtek - Pon 05 Paź, 2009
CHRZANEK napisał/a:
wojtek napisał/a:
Próbowałem dzisiaj pobawić się z smt6
Wojtku: a możesz pokrótce napisac jakie masz modyfikacje mechaniczne?
Pytam bo zastanawia mnie czy seryjny komp nie daje już rady i potrzebujesz wykroczyć poza parametry które oferuje?
Obecnie afr przy średnich wartościach obrotów pokazało 15-16, po krótce mówiąc auto ma wałki catcams i ostatnie 1,5k obrotów to tragedia z mocą (a przynajmniej tak pokazała hamownia)
CHRZANEK napisał/a:
Od razu zaznacze że nie mam wiedzy na temat elektroniki i w tym temacie nie pomoge, ale pytanie czy warto brnąć po nieprzetartej ścieżce i za wszystko płacić podwójnie a może i potrójnie?
Nie lepiej od razu pójść w kompa który jest "obcykany" do Saxo ???
Nawet jeżeli w zakupie będzie droższy ?
Powiem tak - instalacja pod smt6 już była zrobiona i to w sumie zadecydowało o wyborze komputera... Koszt to w sumie jedynie zakup komputera, więc nie jest źle saxorulez - Pon 05 Paź, 2009
wojtek napisał/a:
catcams
jaki model?saxorulez - Wto 06 Paź, 2009 sam sobei odpowiem 1321715 przypomniało mi się106 - Wto 06 Paź, 2009 142 to malo KM jak na takie walki... ale po strojeniu pewnie bedzie moc GeKo - Wto 06 Paź, 2009 saxorulezł; Człowiek który sam sobie odpowiada saxorulez - Wto 06 Paź, 2009 Na nich powinno być 150KM bez kucizny
Na kutych +160KM mile widziane