Stf - Pią 09 Paź, 2009 Temat postu: golf vs evo8 vs sigtse polataliśmy - wszystkie dzieci na 1 barze ...
golf - wypatroszony - bez siedzenia i zapasówki.
evo 8 - doładowanie 1,1 bar (około 300km) z Poźkiem i Rastą na pokładzie
si gt Wolfa - po wydechu z natryskiem wody na ic. moc nieznana, waga z pełnym bakiem 1290kg.
golf vs evo
30-160 - raz 1 długość raz siakieś 1,5-2długości dla evki. generalnie 1,2 równo - na 3 biegu o dziwo odskakuje. w sumie to myślałem że jakimś cudem dam rady ale tym razem nie udało się. może przez szerokie opony 235- nie wiem. generalnie na 3 biegu golfizna odstaje.
golf vs sigt
3 starty - wynik podobny. golfizna dostaje z 1długość pod koniec 3 biegu - szok. jak dla mnie gietek jechał podobnie do evo - może minimalnie wolniejszy...KarQ - Pią 09 Paź, 2009 Załóż lekką 16 (o ile wejdzie) z oponą 205 i ustaw się jeszcze raz.
Jestem pod wrażeniem jak ten Twój Golf zapierdala. Ciężki kaban, a współpracuje jak należy.Stf - Pią 09 Paź, 2009 no właśnie nie jest jak być powinno. później pojechałem się przejechać kawałek i zacząłem go rozpędzać- faktycznie do 210 trwało to milion minut. czuć jakby miał spore opory toczenia - coś go hamowało. teraz zaczynam na poważnie zastanawiać się nad ostatnim wynikiem z hamowni który pokazał 100km strat - hamowany był właśnie na 5 biegu.Vlodarsky - Pią 09 Paź, 2009 to pożycz koła od kogoś tylko na próbę KarQ - Pią 09 Paź, 2009 Koło w tym rozmiarze montowane jest w auta z mocami rzędu 400KM, gdzie jest siła do łamania barier fizyki.
Mniejsze i lżejsze koło to niższa masa nieresorowana i mniejszy moment bezwładności.
Dawaj i rób najtańszego tuninga, sam jestem ciekaw rezultatów.Stf - Pią 09 Paź, 2009 tylko że sęk w tym ze ja na tym kole już objechałem 300km sti. no powiedzmy że lecieliśmy podobnie. i wyglądało to tak że powyżej 130 przeganiałem go... a teraz jest odwrotnie. strasznie kiepsko się napędza 150+. czy zwiększony rozmiar opony o 1 może mieć istotne znacznie ? i te straty na hamowni rzędu 100km - dziwne trochę...rasta - Pią 09 Paź, 2009 Byłem potwierdzam martin.h - Pią 09 Paź, 2009
Stf napisał/a:
i te straty na hamowni rzędu 100km - dziwne trochę...
Tyle to nawet 400 konne czteronapędowe auta nie mają.Stf - Pią 09 Paź, 2009 apropos strat. auto było hamowane na 5 biegu - vmax 270km/h. wcześniej myślałem że to może przez to takie liczby wyszły ale teraz już sam nie wiem...rasta - Pią 09 Paź, 2009 Stf, tylko pmiętaj, że Kremator puścił ciebe na 4 łapy więc jakby obciążenie było tylko na przednią os to i straty byly by mniejsze - tak mi sie przynajmniej zdaje na chłopski rpzum Stf - Pią 09 Paź, 2009 Ciebie też puszczał na 4 łapy i jakie miałeś straty ? Masz może wykres Grega przez i po dołączeniu drugiej osi ?rasta - Pią 09 Paź, 2009 Niestety nie mam.
Ale ła mój wykres:
Grega na 4 łapkach:
oraz Pabla:
106 - Pią 09 Paź, 2009 306 gti-6 rajdowka
hamownia project xs w kr - tam chyba jest tylko 1 osiowa... straty tez 100KM M - Pią 09 Paź, 2009 wyglada jakby sie kola slizgały podczas pomiaruStf - Pią 09 Paź, 2009 trochę mnie uspokoiliście tymi wykresami. przy 190km/h u mnie też wychodzi około 55-60km strat czyli podobnie jak Raściak. przy 270km/h te 100km to jednak chyba całkiem normalny objaw na tej hamowni.
w takim razie jestem w szoku jak lata ten seryjny gietek Wolfa po wydechu. praktycznie nie ustępuje evce ~300km. i to w dodatku jest jakaś wypasiona wersja z klimą, abs, nawet szyberdach miała.