To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [info]Wyscigowy Puchar Polski

Anonymous - Pią 23 Paź, 2009
Temat postu: [info]Wyscigowy Puchar Polski
Z racji tego ze chyba kilku forumowiczów przymierza sie do profesjonalnego scigania chciałbym przypomniec o tym ze w tym roku ruszyła wyscigowa druga liga czyli Wyscigowy Puchar Polski.Dosc tania opcja na sciganie,chocby z racji tego ze przygotowanie auta do wyscigów jest duzo tańsze niz do rajdów,podobnie jest z kosztami startów.Niestety mamy w tym kraju tylko jeden tor i na nim odbywały sie wszystkie eliminacje,ale w przyszłym roku moze sie to zmienic.W tym roku nie było zbytniego wyscigu zbrojeń ale kto wie co bedzie w następnym...Czesc zawodników naprawde niezle ogarnia,np czasy w a-gr CC 1.1 ciut ponizej 2,00
szczegóły tu http://www.wyscigowypuchar.pl/

mi - Pią 23 Paź, 2009

Jarosław Gawroński Motoklub Olsztyn Honda Civic Klasa: Open Numer startowy: 666
:lol2:

106 - Pią 23 Paź, 2009

bardzo fajna sprawa - mysle o tym bo mozna jezdzic wydumkami w grupie open.
gdyby uruchomili w przyszlym sezonie tor kielce bylo by bardzo fajnie... i mozna
by zrobic BC i z raz wystartowac.

Mick - Pią 23 Paź, 2009

106 w Twoim przypadku nie trzeba robić BC, możesz jechać z R1.
106 - Pią 23 Paź, 2009

Hm szur? To jeszcze lepiej i prosciej :)
Bart - Pią 23 Paź, 2009

mi napisał/a:
Jarosław Gawroński Motoklub Olsztyn Honda Civic Klasa: Open Numer startowy: 666
:lol2:


nie znam zioma, i jeszcze hondo jeździ, ale to mój faworyt :devil:

Anonymous - Pią 19 Mar, 2010

znalazłem wyliczenie Bartka Knasta kosztow startu w WPP.dotyczy n-gr seja i wydaje sie troche optymistyczne-jazda na jakis seryjnych oponach itd,ale stosunek ilosci jazdy do kosztów wygląda rewelacyjnie
Wklejam:

"sporo osob o to pyta, a sam postanowilem sobie to policzyc, wiec...

pomijam oczywiscie koszty auta, ktore jak wiadomo kosztowac moze roznie, choc zeby nikt nie dopytywal, zalozmy ze Seicento eNkowe to koszt ok. 10 tys.

nie wnikam tez w to co tam kto w nim modzi i ile kosztuje jego mechanik ;)

kurs na licencje: 500
psycho testy (ważne 5 lat): 100
licencja: 460
lekarz (ważne 6 m-cy): 130
RAZEM: 1190

w kolejnych sezonach już tylko lekarz i licencja (chyba 450)

wpisowe:
300 za runde, lub
500 za 2 rundy, lub
1300 za 6 rund (ok 216 za runde wychodzi)
RAZEM: 1300

pozostałe koszty:
dojazd, spanie, jedzenie - każdy sam musi policzyc - ja licze tylko camping za 70
paliwo - pelen bak wystarczal, teraz skoro mamy podwójne rundy, pewnie z 200 trzeba bedzie wydac
ciuchy - ja wypozyczam - ceny sa rozne od 150 do 300
kostka - 30
opony - sprawa indywidualna, ale niech bedzie ze na kazdy weekend kupie 2 nowe vivo - 250
cos jeszcze?
RAZEM: 700

weekendy sa 3, wiec 700x3=2100

RAZEM wszystko do kupy: 4590... no niech bedzie 5000... sporo...

ale czy na pewno sporo?

policzmy ile jest jezdzenia... juz to chyba kiedys robilem ;)

treningi:
roznie to bywalo, od 3 do 6 po 30 minut - powiedzmy ze srednio zrobic mozna ok 10 okrazen na kazdym + kwalifikacje i warm-up - niech bedzie 5 x 10 x 4 km = 200 km

wyscig:
no tu jade 9 okrazen, a nie 10, bo zawsze mnie Hellwig zdubluje, ale dla usrednienia: 40 km
aha - wyscigi sa 2: 80 km

200 + 80 zaokraglic mozna do 300 km

5000 pln / 300 km = 17 pln/km

nie wspominajaco treningach czwartkowych, gdzie mozna jezdzic przez 3 godziny nonstop ;)

dla porownania - na PPAiK mamy zwykle ok 20 prób, czyli 20 km - samo wpisowe osiaga 300 pln, czyli koszt jednego kilometra to 15 pln... powiedziec trzeba ze wyjazd na papika biorac pod uwage paliwo, opony itd, zamyka sie w kwocie 1500 pln, a wiec... 75 pln/km

koszty wychodza 5 krotnie wyzsze w papiku niz w WPP... no i predkosci i biegi sa inne, ale nie tego dotyczy temat :nono:

w RPP wiadomo - 5 tysi to koszt jednej rundy... "



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group