przy średnim bucie, pedał średnio wciśnięty afr cały czas stałe (15) przy różnych dawkach paliwa wprowadzanych do SMT6
przy max bucie, pedał na maxa wciśnięty afr reaguje na przeprogramowanie SMT6
Czy jest to normalne w tych komputerach, że komputer się sam koryguje czy jest coś nie teges?
Ewentualnie jak można temu zaradzić?
Pozdrawiam, Wojtek.ŁukaszS3 - Czw 29 Paź, 2009
wojtek napisał/a:
Ewentualnie jak można temu zaradzić?
Yyyyyyyyyy... Vems?CHRZANEK - Czw 29 Paź, 2009 NIe wiem czy ktoś Ci tu pomoże z SMT6
Mało kto lubi rzeźbe...M - Czw 29 Paź, 2009 smt + obd2 = 666martin.h - Czw 29 Paź, 2009
eM napisał/a:
smt + obd2 = 666
saxorulez - Czw 29 Paź, 2009 wojtek,
na tym samym poległa wcześniejsza właścicielka saxo. Wałki maja potencjał na +150KM i o takie wartości musisz walczyć. Chyba że głowica jest spieprzona.. bo tam jest jeszcze kucizna z tego co pamiętam106 - Pią 30 Paź, 2009 Masujesz sondę lambda i piszesz mapę w calosci. Dla wszystkich pozycji przepustnicy i obrotów silnika ade - Pią 30 Paź, 2009 ale po co przy srednich otwarciach Ci inny afr??
jak zalozysz vemsa to i tak czesciowe otwarcia bedziesz stroil na 14,5-15wojtek - Pią 30 Paź, 2009 dokładnie, 150+ powinno być bez problemu,
ade - masz rację, że tak bym robił, może nie w 100% ale sporo w tym prawdy, więc tragedii nie ma
106 - nie będzie check engine?
myślę, że SMT6 od ecumastera nie wiele się różni w działaniu, więc o co chodzi z tą rzeźbą?GeKo - Pią 30 Paź, 2009
wojtek napisał/a:
myślę, że SMT6 od ecumastera nie wiele się różni w działaniu, więc o co chodzi z tą rzeźbą?
Pewnie o to że porządny projekt się powinno robić na SA, a świnki to półśrodki.wojtek - Pią 30 Paź, 2009
GeKo napisał/a:
wojtek napisał/a:
myślę, że SMT6 od ecumastera nie wiele się różni w działaniu, więc o co chodzi z tą rzeźbą?
Pewnie o to że porządny projekt się powinno robić na SA, a świnki to półśrodki.
ok, czy wszyscy tutaj używają SA czy jest ktoś kto to ogarnął za pomocą świni?
Czy to zachowanie komputera jest normalne dla tego rocznika?106 - Pią 30 Paź, 2009 ja mam na swini
co do check engine to nie wiem - zobacz. w 106 z kompem peugeot sport to
normalne ze sie zapala i mi to nie przeszkadza dzik - Pią 30 Paź, 2009 Temat postu: Re: Komputer Saxo a AFR
przy średnim bucie, pedał średnio wciśnięty afr cały czas stałe (15) przy różnych dawkach paliwa wprowadzanych do SMT6
przy max bucie, pedał na maxa wciśnięty afr reaguje na przeprogramowanie SMT6
Czy jest to normalne w tych komputerach, że komputer się sam koryguje czy jest coś nie teges?
Normalne, bez WOT ECU pracuje w petli otwartej, dazy do zadanego AFR czyli lambdy 1.
Nie znam wszystkich swinek, ale moze ktora potrafi na sygnale z szerokiej lambdy symulowac waska z zadana korekcja.Marek23 - Pią 30 Paź, 2009 Za 2 dni to skumam o co chodzi, ale już teraz wiem, że Dzik rozwiązał problem.
Nice!ps - Pią 30 Paź, 2009 Temat postu: Re: Komputer Saxo a AFR
dzik napisał/a:
Nie znam wszystkich swinek, ale moze ktora potrafi na sygnale z szerokiej lambdy symulowac waska z zadana korekcja.