Stf - Śro 11 Lis, 2009 Temat postu: Nissan Sunny GTi-Rtak sobie na niego wpadłem. w uk te auta chodzą po 2-3k funciochów. seryjne po programie robią ponoć średnie 12ki. mają 4x4. ważą 1,2 tony. kurde dlaczego jeszcze o nim nie rozmawialiśmy ? chyba dobry sprzęt do upalania ?
http://www.pistonheads.com/sales/1306239.htmMick - Śro 11 Lis, 2009 w sumie jak ma być możliwość jeżdżenia w polsce z kierownicą po prawej stronie... to nawet ciekawa opcja może być106 - Śro 11 Lis, 2009 w pl w ostatnim czasie przewinely sie 3...
- jednem z malopolski zlozony z 2 za 2x000,
- drugi chyba ponizej 20000 z silnikiem ledwo dychajacym z opolskiego...
- trzeci chyba z poznania kolo 40000
u nas towar deficytowy. auto klasyk jak hf integrale..Gaydek - Śro 11 Lis, 2009 Ile tego wyszło?Stf - Śro 11 Lis, 2009 chyba wolałbym nissana niż lancie. generalnie coobcio wypowiada się pozytywnie o nich na forum nissana. w sensie że całkiem się to prowadzi. zwykłych sunny jest sporo wiec przekładkę zrobić to chyba nie jest problem... wypatroszyć do 1150kg, klatka i jazda...Marek23 - Śro 11 Lis, 2009 Jednak problematyczny sprzęt, podobno napedy niezbyt mocne. Poza tym jednak mało popularny sprzęt, a bardzo skomplikowany. Lepiej imprezę gt kupic, mody proste, naped mocny.106 - Śro 11 Lis, 2009 specjalnie dla martina
k-mart - Śro 11 Lis, 2009
Marek23 napisał/a:
Jednak problematyczny sprzęt, podobno napedy niezbyt mocne. Poza tym jednak mało popularny sprzęt, a bardzo skomplikowany. Lepiej imprezę gt kupic, mody proste, naped mocny.
zgadza sie, podpisuje sie pod tym.
Stf, jesli chcesz cos taniego do zapierdalania, GT pierwsze chyba bedzie najlatwiejsze.
W CH jest tego w huy a pierwsze nie maja ceny, za 5000.-chf jest z czego wybierac.rasta - Śro 11 Lis, 2009 Skrzynie w tym padają jak muchy i zero częsci na rynku wtórnym...martin.h - Śro 11 Lis, 2009
106 napisał/a:
specjalnie dla martina
Evo chyba na dotarciu
Co do Sunny'ego GT-R to powiem tak samo jak poprzednicy -> Impreza GT.
GT-R to klasyk, którego trzeba czcić i szanować. Nie wiem jak z awaryjnością, ale z dostępem części na pewno jest problem, przynajmniej w Polsce. Auto na pewno ma potencjał, ale nie taki jak starsze Galanty VR-4, Lancery Evo, Legacy czy Impreza GT. W rajdach Nissany za dużo nie zwojowały mimo iż A-grupy miały ponad 300 KM.
Stf, jeśli chcesz coś tańszego do upalania niż Impreza GT to bierz Legacy Turbo, motor w tym modelu jest niezniszczalny, a napęd też daje radę.k-mart - Śro 11 Lis, 2009
martin.h napisał/a:
Stf, jeśli chcesz coś tańszego do upalania niż Impreza GT to bierz Legacy Turbo, motor w tym modelu jest niezniszczalny, a napęd też daje radę.
fakt, kosztuje +/- 2000-3000chf mniej od imprezy gt.Stf - Śro 11 Lis, 2009 tak sobie myślę. fajnie byłoby mieć cokolwiek prostego którym można upalać na totalnej znieczulicy. tak żeby się trochę pobać samego siebie czasami...Marek23 - Śro 11 Lis, 2009 106/saxo... niczym sie tak bokiem nie wychylisz i nie wrocisz z powrotem majac skillsy i zryty beret.Anonymous - Śro 11 Lis, 2009 a 205 ?
no jak byście najkrócej i najdosadniej prowadzanie , podkreślając + i - prowadzanie 106/saxo do 205 ??k-mart - Śro 11 Lis, 2009 nie skreca