Greg - Pon 16 Lis, 2009 Temat postu: Remap C2/Saxo/106 - co i jak?Siema Panowie!
Szperałem troche ostatnio na angielskich forach i tam większość ludzi lekko dłubiących swoje C2 (GT - 110KM i VTS - 125KM) robi remap. Są tam dwie firmy które ogarniają najwięcej aut - Red Dot i Angel Tuning. Z tego co wyczytałem to jest remap na seryjnym ECU, kosztuje około Ł200 z hamownią (sporo).
Wyniki są naprawdę niezłe - VTS z dolotem GSR, kolektorem i kompletnym wydechem daje jakieś ~150KM.
Jakie są szanse i koszty zrobienia remapu u nas? Czy ktoś to stroi w ogóle? Jak wygląda kwestia jakichś świń? (Digital ECU Tuner to koszt 500-650zł, co ze strojeniem i na co to pozwala w praktyce?) Są wynalazki typu Superchips itd. - ma to sens?
Jak będę miał przypływ gotówki to chcę ogarnąć sobie pewnei jakiś dolot i kolektor wydechowy i może właśnie pomysleć o remapie jesli to nie będzie koszt masakra.
Do tematu dołączyli się posiadacze 106/Saxo.
Jakieś info? Z góry dzięki! temat przyda się dla potomnych. Michał - Pon 16 Lis, 2009 wszyscy ci powiedzą ze remap we francuzach w naszym kraju to raczej ciężka sprawa ...mi - Pon 16 Lis, 2009 niestety saxorulez - Pon 16 Lis, 2009 Greg,
nie wiem jak ECUMASTER radzi sobie z elektorniczną przepustnicą bo taką masz u siebie.
Takie ok. 150KM na tych modach jest realne. W PL też powinni Ci tyle nastrógać ale będzie to męczarniaMarek23 - Pon 16 Lis, 2009
Greg napisał/a:
Wyniki są naprawdę niezłe - VTS z dolotem GSR, kolektorem i kompletnym wydechem daje jakieś ~150KM.
Ciężko mi uwierzyc, że z 1.6 po takich modach taka moc... Kibicuje,choc nie wierze.saxorulez - Pon 16 Lis, 2009 Ja miałem 142-145KM po takich modachM - Pon 16 Lis, 2009 remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106Marek23 - Pon 16 Lis, 2009
eM napisał/a:
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
eM, za całym szacunkiem, ale smutny sie robisz z tym hasłem.Greg - Pon 16 Lis, 2009
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach.
Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.
Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?M - Pon 16 Lis, 2009
Marek23 napisał/a:
eM napisał/a:
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
eM, za całym szacunkiem, ale smutny sie robisz z tym hasłem.
ja to musze czytac od początku tego forum co ja mam powiedziecM - Pon 16 Lis, 2009
Greg napisał/a:
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach.
Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.
Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?
Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.Marek23 - Pon 16 Lis, 2009
eM napisał/a:
ja to musze czytac od początku tego forum co ja mam powiedziec
Przejedz sie kiedys i zrozumiesz.
Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 15:30
Greg napisał/a:
eM napisał/a:
remap 1.6 bez wielkich modów to strata kasy.
walek + dedykowany,sprawdzony potwierdzony hamownią remap.
albo po co w ogole sie meczyc, od razu w cenie walka i remapu jest saxo/106
Może aż tak to nie, za cenę wałków i remapu nie kupi się VTS/GTI, a nawet jak - to nie będzie tak jeździło jak C2 po tych modach.
Skoro angole robią to na seryjnym kompie to znaczy, że się da. Do kogo ew. uderzać z pytaniem czy by to spróbował ogarnąć (i wycenić ). Ja nie mówię, że od razu będę to robił, ale dumam sobie co by tu z autem zrobić. Póki co plany zakupu czegoś do upalania odłożyłem do szuflady na jakiś czas, zbieram chajs.
Czemu nikt nie mapuje francy w PL? Przecież jeździ tego od cholery, to jest niewykonalne, czy nikomu się nie chce?
Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.
Opłaca się. Mi w TTC w Krk remapem ze 120 na 130 koni dłubneli. Miałem tylko wydech w 106.Greg - Pon 16 Lis, 2009
eM napisał/a:
Nie oplaca sie remapowac franc NA bez modyfikacji.
Pewnie tak samo jak nie opłaca się remapowac żadnego auta (oprócz diesel'a) bez modyfikacji.
Seria K20A z Hondatą K-Pro daje jakieś 6% czy tam z 12KM przyrostu (test w GT), to przy mocy wyjściowej 200KM wg. producenta tez mało.
Mimo wszystko ludzie tak robią, a kompletny wydech z kolektorem i dolot to już jakies mody. M - Pon 16 Lis, 2009 dobra, spoko. pochwal sie wynikami
Maras: jezdzilem i w hondzie czuje sie duzo lepiej
przejedz sie moim cifemKarQ - Pon 16 Lis, 2009 W sumie każdego N/A nie opłaca się dłubać elektronicznie. Bo skoro zostawia się 2k za np. 10km wolnossące to w porównaniu z doładowanym silnikiem słabo to wygląda.
Pytanie brzmi, czy Greg jeżeli ma relatywnie świeże C2, sprzeda i kupi mocniejsze auto? Raczej nie. Nie wiem jak się turbi ten motor lecz zakładam, że da radę z niego zrobić 180KM, ale koszta równają się z 1/3 wartości auta.
Ja widzę jaka jest różnica m/y seryjnym Y8 a moim i uważam, że warto dłubać.