To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport

pit - Sob 12 Gru, 2009
Temat postu: dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport
Tak sobie kombinuje. Czy jest sens?
Części droższe te normalne i te performance.
Spalanie większe.
No ale auto szybsze (seria do serii) , nie wiem jakie ma możliwości rozwoju dalszego.

Jakaś burza mózgów?

anjas - Sob 12 Gru, 2009

no nie wiem czy pug pali mniej niż clio sport II, no chyba, że dizel albo jakiś 1.1... ;)
pit - Sob 12 Gru, 2009

No jak upalam pali mi 10-11 max! z tego co słyszałem to clio tyle normalnie w serii, no ale słyszałem.
martin.h - Sob 12 Gru, 2009

pit napisał/a:
No jak upalam pali mi 10-11 max!


:rotfl:

GeKo - Sob 12 Gru, 2009

To bajki słyszałeś :) Jak robisz trasy rzędu 5-8km i auto się nie zdązy nagrzać to moze 10 weźmie przy normalnej jeździe.
Miasto bez korków lub rzadko 8,5-9
Trasa 110-120 7-7,5
średnio u mnie 8-8,5
Tor przy skasowanym spalaniu i jazda po torze 39l
No i clio powinno jeździć na 98Pb

P.S mój rekord do Krk 5,4l ;)


Części 106 S16
Wahacz Lemforder 522zł
Tarcza ATE 139zł
klocki przód Ferodo 138zł
-------------------------------------------------
Części Clio
Wahacz Lemforder 190zł
Tarcza ATE 183zł
klocki przód Ferodo Premier 122zł

Klocki na tył w obu są takie same.

To co w clio jest kurewsko drogie to Rozrząd i zestaw paska klinowego.
Szpera do clio również ma chorą cenę. Myślę że pozostałe graty typu dolot wydech są już w podobnych cenach.

Bad-i - Sob 12 Gru, 2009

kurcze ostry delemat..... troche tak jakby Marek23 zastanawiał sie nad zakupem Datsunem z Nowej Zelandii lub Isignia OPC od k-marta.

A tak powaznie to wszystko zalezy do czego auto ma sluzyc. Szczerze mowiac jezeli bym kupowal cos do KJS i upalania to wzialbym 106 a jezeli chcesz isc w rajdy np to juz clio.

Janusz - Sob 12 Gru, 2009

u mnie średnio, a głownie jeżdżę po wioskach.... ze zmiennymi wysokościami i mnóstwem zakrętów oraz niedzielnych kierowców których trzeba wyprzedzić to pali 9'5 w tym tez miasto ale sporadycznie... a na trasie to potrafi wypluć 6-7 :) no ale chyba litr na sto CI dużej różnicy nie robi?? sport jest na pewno stabilniejszy ; ale najlepiej na Twoje pytania odpowie chyba MarekS3 bo on ma to i to :)
GeKo - Sob 12 Gru, 2009

Zapomniałem dodać.
Amortyzator do Clio seria w ASO około 250zł szt. sprężyny z ASO niestety drogie chyba 400zl szt. Komplet jakiegoś Eibacha to 600-700?

pit - Sob 12 Gru, 2009

106 spełnia moje wymagania dotyczące spalania,osiągów,radochy z prowadzenia :D
Ale wiado że zawsze chce się szybciej.
Ale przy tych pieniądzach które włożyłem już w auto to chyba lepiej iść w mody silnika niż znowu od zera w clio pakować.

Bart - Sob 12 Gru, 2009

nie znam się na francach :> ale:

clio sport nie jest zbyt rozwojowe (idzie mi o skuteczne dłubanie silnika), nie wiem jak 106, właściwie jak chcesz dużo tanich koni to tylko doładowane samochody wchodzą w grę.
Poza tym kupienie godnego zainteresowania egzemplarza sporta tez nie będzie całkiem proste.

vojt3k - Sob 12 Gru, 2009

GeKo napisał/a:
.....

To co w clio jest kurewsko drogie to Rozrząd i zestaw paska klinowego.
Szpera do clio również ma chorą cenę. Myślę że pozostałe graty typu dolot wydech są już w podobnych cenach.

możesz podać orientacyjną cenę ?:)

Bad-i - Sob 12 Gru, 2009

pit napisał/a:
106 spełnia moje wymagania dotyczące spalania,osiągów,radochy z prowadzenia :D
Ale wiado że zawsze chce się szybciej.
Ale przy tych pieniądzach które włożyłem już w auto to chyba lepiej iść w mody silnika niż znowu od zera w clio pakować.


jezeli tak to rob taki setup jak moj i Łukasza i bedziesz mega zadowolony. Ja juz nie potrzebuje zeby pug byl szybszy ;)

tomecki - Sob 12 Gru, 2009

Pisałem już o tym, kolesie przyjechali po mojego rejlaka clio sportem ph2, pogadałem trochę o samochodzie: pali mu po krakowie ok 13litrów przy normalnej jeździe, za zamianę tarcz przednich z klockami TRW zapłacił 420zł, na wiosnę szykuje mu się zmiana rozrządu-powiedział że części 1800zł (zmieniał będzie wszystko co tam się zmienić da)
Co do jazdy-przewiozłem gościa 106ką na wydechu PS i dolocie, powiedział że dużej różnicy nie ma w osiągach, pojechał ja sportem i potwierdziłbym to, zawieszeniowo clio na pewno pewniejszy/spokojniejszy/stabilniejszy niz peugeot, hamulce tez bardzo dobre w clio.
Z opowieści - silnik sporta ponoć nie trzyma katalogowej mocy :/
Dziwne te rozbieżności w podawanym przez Was spalaniu clio :ble:

GeKo - Sob 12 Gru, 2009

vojt3k napisał/a:
możesz podać orientacyjną cenę ?:)

w ASO 2500 z pompą wody i płynami oraz wymianą. Jak doliczysz kółko zmiennych faz to jeszcze 600zł
Na zamiennikach wyjdzie jakieś 1500zł

tomecki, Kraków to raczej korki, każdy też inaczej rozumie normalną jazdę. Dla mnie normalna to 3tys bieg w górę oraz rozsądne operowanie gazem, hamulcem oraz zdolność przewidywania. Jak dojeżdżam do krzyzówki to nie lecę do końca z gazem a na koniec heble w podłogę. (Generalnie jeżdżąc tak jak podalem wyzej to pewnie bym zszedł poniżej 8l, ale jak to mówi Michool, też lubię czasem przyp.pierdolić ;D )

Sporty nie trzymają mocy, ale trzymają katalogowe wartości przyspieszeń. Mój w tej chwili trzyma serię +1 i osiągi są w granicach 6,5 do 100.

tomecki - Sob 12 Gru, 2009

Jeszcze jedno, tak jak powiedział bart - kupno zdrowego clio nie jest łatwe, klient mojego peugeota tez szukał sporta, objechał trochę aut i kupił peugeota


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group