ICE - In Car Entertainment - Wi-Fi. Jak to zrobić?
martin.h - Czw 17 Gru, 2009 Temat postu: Wi-Fi. Jak to zrobić?Panowie mam pytanie, tylko z góry zaznaczam, że w tych sprawach jestem zielony więc proszę jasno i wyraźnie
Mam w domu neta ADSL z Netii (modemowy). W tej chwili modem jest wpięty w kompa stacjonarnego. Zależy mi na tym aby można było odbierać sygnał także na laptopie poprzez Wi-Fi, tzn. musiałbym coś kupić i podłączyć w odpowiednie miejsce, tylko co i gdzie? Może to ktoś ładnie wytłumaczyć? M - Czw 17 Gru, 2009 http://www.nokaut.pl/rout...-a-150mbit.html
do routera podlaczyc kabelek telefoniczny, skonfigurowac inet i wifi i cieszyc sie.leon - Czw 17 Gru, 2009 dokladnie tak jak napisal eM
na allegro/sklepie internetowym/gdziekolwiek kupujesz router ADSL+ ; wpinasz zamiast tego ktory masz, konfigurujesz (banalnie proste w konfiguracji sa urządzenia linksys lub d-link), kablem ethernet (w zestawie na 99%) podpinasz sie do kompa stacjonarnego , a poprzez wifi laczysz sie z laptopem i wszystko smiga jak ta lala
w razie czego pisz PWmartin.h - Czw 17 Gru, 2009 Dzięki Panowie, jak będą problemy to będę pytał.M - Czw 17 Gru, 2009 jak bedą problemy to bedziesz sie mogl zapytac tylko przez telefon zefir - Czw 17 Gru, 2009 tez polecam linksys i dlink, banalna konfiguracja plus duzo sterownikow i pomocy w necie. , nie polecam netgear czy cos takiego, problemy z gwarancja plus po wylaczeniu pradu wszystko sie resetowalo
pozdromartin.h - Czw 17 Gru, 2009 Czy takie coś się nada?
http://allegro.pl/item841...l_gw_2l_fv.htmlMoRToN - Czw 17 Gru, 2009 Kup sprawdzonego linksysa.anjas - Czw 17 Gru, 2009
nie nada się, bo jest DSL, a Ty do Neo (czy tam Netii, jeden wój) potrzebujesz ADSL+.M - Czw 17 Gru, 2009 Martin wszystko co otrzymales w pierwszej odpowiedzi,
dalsze twoje pytania uznam za zniewagę.anjas - Czw 17 Gru, 2009 a pomuki będą?martin.h - Czw 17 Gru, 2009