To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Potrzebny mi kontakt TURBO

Vlodarsky - Pią 15 Sty, 2010
Temat postu: Potrzebny mi kontakt TURBO
Potrzebny mi do pracy kontakt do warsztatu zajmującego się turbinami. Jest to pilne. Jeśli ktoś zna taki Warsztat w Warszawie i okolicach to proszę o pomoc. Mam turbo okopcone w jednym samochodzie i potrzebuję analizy specjalisty który jest w stanie to sprawdzić i ew naprawić.
CHRZANEK - Pią 15 Sty, 2010

TURBO SERVICE - Marek Sadowski

Obozowa 82A

http://www.moto-market.pl/turbo-service/

Vlodarsky - Pią 15 Sty, 2010

dałem pomuka - Pan nie zna tematu tej turbiny ale ma pojęcie ogólnie i pewnie się do niego wybiorę jeśli nie znajdę kogoś kto zna temat tej usterki która występuje.

Chodzi o zakopcenie turbiny. Dosyć niezwykłe - wada konstrukcyjna. Potrzebny jest ktoś kto poprawi fabrykę.

martin.h - Pią 15 Sty, 2010

Vlodarsky napisał/a:
dałem pomuka - Pan nie zna tematu tej turbiny ale ma pojęcie ogólnie i pewnie się do niego wybiorę jeśli nie znajdę kogoś kto zna temat tej usterki która występuje.

Chodzi o zakopcenie turbiny. Dosyć niezwykłe - wada konstrukcyjna. Potrzebny jest ktoś kto poprawi fabrykę.


Marku, a co dokładnie się stało? Są przedmuchy? Obkopcona jest na zewnątrz czy wewnątrz (część zimna)?

Vlodarsky - Pią 15 Sty, 2010

Na zewnątrz jest okopcona. Więcej widać okopcenia na części zimnej ale powodem jest część ciepła. Nie ma przedmuchów nigdzie do okoła (nie są zauważalne ale napewno są...) Samochód nie traci mocy. Nie ma żadnych objawów. Jest tylko okopcenie turbiny.

martin.h masz jakiś warsztat który zrobi analizę turbiny ?

martin.h - Pią 15 Sty, 2010

Ja nie znam żadnego warsztatu, który się tym zajmuje. W 4turbo jak turbo się kończyło to zawsze wymienialiśmy na nowe, ale to były raczej sporadyczne przypadki.
Marku, a próbowaliście to złożyć na nowych uszczelkach (downpipe i uppipe-kolektor)? Możliwe też, że są jakieś mikropęknięcia, np. rozgrzane turbo i wjazd do kałuży?

Vlodarsky - Pią 15 Sty, 2010

martin.h napisał/a:
Ja nie znam żadnego warsztatu, który się tym zajmuje. W 4turbo jak turbo się kończyło to zawsze wymienialiśmy na nowe, ale to były raczej sporadyczne przypadki.
Marku, a próbowaliście to złożyć na nowych uszczelkach (downpipe i uppipe-kolektor)? Możliwe też, że są jakieś mikropęknięcia, np. rozgrzane turbo i wjazd do kałuży?


:)

Turbo było wymienione z tego powodu. Ta sprawa jest normalna w tych turbinach... Prawie każda to ma. Chodzi o znalezienie gdzie fabryka dała dupy i poprawienie tego. Wymiana na nową nic nie da. Uszczelki wszystkie zawsze są nowe zakładane z nowym turbo. Kilka różnych innych interwencji jeszcze się robi ale nic nie pomaga. Winę ponosi turbo i jego wykonanie.

Anonymous - Pią 15 Sty, 2010

Marku, napisz jeszcze jakie to auto i jaka wersja silnikowa żebyśmy się wystrzegali :)
Vlodarsky - Sob 16 Sty, 2010

fordowski śmietnik który montują w Citroenach.
Bart - Sob 16 Sty, 2010

aaa, 2.2 z jumpera :]
Vlodarsky - Sob 16 Sty, 2010

bart napisał/a:
aaa, 2.2 z jumpera :]


1,6 z focusa



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group