GeKo - Pią 15 Sty, 2010 Temat postu: Ecusoft vs. CompsortKomu lepiej oddać Octavie RS na strojenie?Stf - Pią 15 Sty, 2010 Kompotom.martin.h - Pią 15 Sty, 2010 Diesel czy benzyna?
Możesz udeżyć do 4turbo choć nie wiem czy chłopaki podejmą się jeszcze raz czegoś takiego. Swego czasu Łukasz (człowiek od hamowni) wystroił taką Octavię -> http://forum.4turbo.pl/vi...=octavia#p11205
EDIT
no i nie wiem czy będzie chciał grzebać w seryjnym kompie bo to było na Autronicu robione.Stf - Pią 15 Sty, 2010 - kupić jabłko czy gruszkę?
- kup pomarańcze.
EDIT nie wiem czy polubisz te pomarańcze bo do tych o których myślę trzeba dokupić przetwórnię owoców żeby ją zjeść.martin.h - Pią 15 Sty, 2010
Stf napisał/a:
- kupić jabłko czy gruszkę?
- kup pomarańcze.
Wolę ananasa
Przepraszam za OT, bardzo głupio mi z tego powodu, czuję się bardzo źle, mam nadzieję że mi wybaczycie. Przepraszam.Stf - Pią 15 Sty, 2010 hyhy - luzik - przecież o to chodzi ostatnio na tym forum CHRZANEK - Pią 15 Sty, 2010
martin.h napisał/a:
Diesel czy benzyna?
Za takie pytanie to noramlnie dałbym w ryja !!!
Czy geko pyta o traktor, okręt lub lokomotywę ???
NIE !!!
Pyta o samochód osobowy więc chyba sprawa jest jasnaanjas - Pią 15 Sty, 2010 no niestety octavie RS są też na gnój...szymlorek - Pią 15 Sty, 2010
CHRZANEK napisał/a:
martin.h napisał/a:
Diesel czy benzyna?
Za takie pytanie to noramlnie dałbym w ryja !!!
Czy geko pyta o traktor, okręt lub lokomotywę ???
NIE !!!
Pyta o samochód osobowy więc chyba sprawa jest jasna
Od bardzo dawna Seaty Cupra, VW GTI, Skody RS występują w odmianach PB jak i ON więc pytanie jak najbardziej na miejscu
Sam troche ten temat rewiduje z uwagi na jakiegoś wirusa na lato i ja skłaniam się ku Jetronikowi bo blisko a warto mieć tunera gdzieć pod ręką w razie czego.
Jednak gdybym miał bliżej CompSport to bez wachania uderzyłbym właśnie do nich martin.h - Pią 15 Sty, 2010 szymlorek, Jetronika mogę ci polecić z ręką na sercu, Bobik bardzo ogarnia te sprawy.Bart - Pią 15 Sty, 2010 też polecam Bobika, bardzo dobrze psy strzygą
GeKo - Pią 15 Sty, 2010 BenZin oczywista, motor taki jak u Pitta ale w manualu. Ma to być Sam program bez dolotów wydechów i innych bajerów. Ecusoft twierdzi ze ma jakąś umowe z Seatem że na gwarancji stroji ich motory i to niby ma świadczyć o ich jakości. A jak jest w rzeczywistości?
Pytam was bo pewnie znacie ludzi którzy stroili się zarówno w Ecusoft jak i w kompotach.CHRZANEK - Pią 15 Sty, 2010
anjas napisał/a:
no niestety octavie RS są też na gnój
To już problem właścicieli
GeKo napisał/a:
BenZin oczywista
Prosze bardzo - mówiłem...Mick - Pią 15 Sty, 2010
CHRZANEK napisał/a:
anjas napisał/a:
no niestety octavie RS są też na gnój
To już problem właścicieli
GeKo napisał/a:
BenZin oczywista
Prosze bardzo - mówiłem...
przede wszystkim to nie jesteśmy na forum "komu TDI 1.9 mniej pali" tylko "jedno kółko, lajtowo" co za tym idzie dizlom mówimy kategoryczne NIE*
------
* nie dotyczy służbowozówleon - Pią 15 Sty, 2010 tak teraz patrze na strone compsportu .. czy oni kiedys mieli tez siedzibe w k-cach ? bo jeśli nie to obydwa warsztaty masz w BB czyli argument kilometrazu odpada..
ja bym chyba wybral sie do compsportu - wiele pozytywnych opinii o nich slyszalem (np Pitta) ale to tylko opinie.. w rzeczywistosci moze byc roznie