Bad-i - Wto 19 Sty, 2010 Temat postu: Tuning Subaru & MitsubishiSorry ze na HH wrzucam taki temat ale bardzo mnie interesuje kilka faktow o ktorych dzisiaj uslyszalem oraz przeczytalem.
W ostatnim czasie troche pomagam młodszemu koledze ktory serwisuje (przygotowywał takze) auto w Mapteku. Dzisiaj przy okazji błedów ktore pojawily sie na desce po Ułęży byłem u nich w siedzibie. Uslyszalem co nieco i dodatkowo zostalem przekierowany na ich strone.
Nie ukrywam ze chcialem zmienic wydech i mape u siebie. Ale jak przeczytalem o opcji nr. 3 to sie troche zdziwilem. Ponad 300 KM bez kucia...... is that possible ??saxorulez - Wto 19 Sty, 2010 dlaczego w zestawie jeden jest wydech 2,7" a w zestawie 2 ( o większej mocy) 2,5" ?Bad-i - Wto 19 Sty, 2010
saxorulez napisał/a:
dlaczego w zestawie jeden jest wydech 2,7" a w zestawie 2 ( o większej mocy) 2,5" ?
pytań jest tak samo wiele jak odpowiedzi. Niestety sam jestem ciekawy dlaczego tak jest. Co wiecej, wszyscy pisza ze musi byc 3" a tutaj jest 2.5
edit: wlasnie sie okazalo ze u kolegi chyba padl silnik (juz drugi), co ciekawe dzisiaj jak bylem to byl klient ktory wysadzil 3 silnik w WRXie. Musze cos wiecej poczytac na temat tej firmy.
p.s. bardzo prosze nie uznawac tego jako atak na ta firme, bo w sumie mnie ona nie dotyczy. Ciekawy jestem tylko tych 260 KM w GTku i wytrzymalosci jednostki po takim zabiegu martin.h - Wto 19 Sty, 2010 Pogadaliśmy sobie już z Bad-im nt. temat. Wydech 2.5" wydawał się dziwnym rozwiązaniem (zresztą podkreśliłem to w rozmowie), ale teraz spojrzałem na spec. auta kumpla i tam też w GT'ku było 2.5" przy 310KM i 390 Nm. Więc jednak da się, ale w sumie też nie wiadomo co dałoby 2.75", może i możnaby było uzyskać wyższą moc, ale bez kucia byłoby to już ryzykowne.
Natomiast co do całej sytuacji Mapteka, to ja słyszałem różne opinie, czy są prawdziwe to nie wiem, ale w każdej plotce zawsze jest trochę prawdy.Bad-i - Wto 19 Sty, 2010 powiedzialem koledze zeby poczekal czy to pompa oleju czy tez nie. Jezeli nie to pozamiatane i czym szybciej zabral bym auto od nich.
Szkoda ze przy wydechu do GT trzeba wydac kolejne 3 tysie na remap - a tak bym chcial miec ładniejszy dzwiek.
he he jeszcze jedna ciekawostka - u kolegi zobaczylem zegary Defi. Jak dzisiaj zobaczylem ze jeden zegar kosztuje prawie 1.5 k PLN to padłem.rasta - Wto 19 Sty, 2010 No i centralkę jeszcze trzeba kupić Co do wydechu to ja też mam 2.5 i daje radę choć nie ukrywa, że to już jest jego górna granica Bad-i - Wto 19 Sty, 2010
rasta napisał/a:
No i centralkę jeszcze trzeba kupić
he he 3 x zegar plus centralka = ~6.000 PLN koowa masakra rasta - Wto 19 Sty, 2010 Zawsze jest takie coś jak ebay jak sie poszuka komplet z 2 klocki do wyrwania Stf - Wto 19 Sty, 2010
Bad-i napisał/a:
he he 3 x zegar plus centralka = ~6.000 PLN koowa masakra
Bad-i jak chcesz to mam Defi pod gieteka/22b. 4 sztuki + centralka - dostaniesz rabata 40%
Co do 300km w gieteku bez kucia - to jakoś tego nie widzę... Nie słyszałem jeszcze o takich mocach z seryjnymi gratami i kolektorem.rasta - Wto 19 Sty, 2010 Są tylko tylko trzeba mieć kilka silników w zapasie
To samo ze skrzynią, która z tego co wiem jest papierowa Stf - Wto 19 Sty, 2010 jakbym miał dawać 14kpln za mody zwykłego gieteka, to wolałbym przytargać siakiegoś sti/type-r na narządy. Masz kszynkę, napędy z dccd i motor startujący z 280kuca.kosmita - Wto 19 Sty, 2010 Z tego co słyszałem to Maptek nie jest za dobry.
Wydech 2,5" powinien wystarczyć. W evo na 2,75" można do prawie 400KM dojść.
Drogie to Defi się zrobiło, ja brałem za 2400 3 zegary + centralka.Stf - Wto 19 Sty, 2010 hehe - mnie przypadkiem nikt nie przebił na jebeju i dorwałem 4szt z centralką w japonii za 500$. Z tym, że to było gdy $ kosztował 2,0pln.kamil - Wto 19 Sty, 2010 w gt ku można dobić programem i pełnym 2,5" wydechem do 260 km. kwestia jak kondycja silnika.
Co do bebechów to przyzwoite wrx type r, ra IV, V można z Uk przytargać za 15 - 20 k. tylko nie wiem czy "białasa" wtedy nie poświęcić na dawce...bo jednak wrx to wrx a przewalenie bebechów do gt to już nie to samo.
ludzie, którzy mieli oba modele zawsze powtarzają że gt to zupełnie inny samochód niż wrxmartin.h - Wto 19 Sty, 2010
Stf napisał/a:
Co do 300km w gieteku bez kucia - to jakoś tego nie widzę... Nie słyszałem jeszcze o takich mocach z seryjnymi gratami i kolektorem.
Można bez kucia pod warunkiem, że się ma ten dobry blok (w GT 99/00 jest ten gorszy). Oczywiście seryjne turbo już nie wystarcza do tej mocy, jak i kilka innych rzeczy. Tutaj -> http://forum.4turbo.pl/vi...bo+babcia#p7617 macie specyfikację auta kumpla, są to wartości które pozwalają na bezawaryjną jazdę.