Techniczne - Przewody paliwowe w 106
Przem_106 - Czw 04 Mar, 2010 Temat postu: Przewody paliwowe w 106 Panowie, czy w 106 oryginalnie i fabrycznie przewody paliwowe idą wnetrzem auta przy progu, czy na zewnątrz?
Niestety nie pamietam jak to było w cywilu i człowiek, ktory wstawiał mi klatkę tez nie pamieta.
Sprawa jest istotna, bo teraz mam przewody wewnątrz auta, ktore nie mają stalowego oplotu i zastanawiam sie czy nie będzie problemu na BK.
106 - Czw 04 Mar, 2010
w mojej rajdowce sa na zewnatrz.. i chyba sa seryjne.
GeKo - Czw 04 Mar, 2010
Bezpieczniej wewnątrz w oplocie
106 - Czw 04 Mar, 2010
GeKo napisał/a: | Bezpieczniej wewnątrz w oplocie |
w oplocie zawsze lepsze... tak jak i hamulcowe
Anonymous - Czw 04 Mar, 2010
ja np. mam wewnątrz seryjnie, ale to mk1
fydi - Czw 04 Mar, 2010
ja miałem na zewnątrz w 106. trochę się pogięły po dzwonie i auto nie odpalało
ŁukaszS3 - Czw 04 Mar, 2010
W saxo oryginalnie przewody idą wewnątrz samochodu zaraz przy progu po stronie kierowcy i wychodzą zaraz obok serwa od hamulców.
Przem_106 - Czw 04 Mar, 2010
Dzieki Panowie.
Przejrzałem foty mojego starego rallye i tam przewody oryginalnie szły na zewnątrz.
W s16 szły na bank wewnątrz, bo zauwazyłem, ze zostały orginalne uchwyty na progu własnie na 2 przewody.
Teraz decyzja
- wywalac przewody z kabiny na zewnątrz i dobrze zabezpieczyc?
- czy kupic przewody w stalowym oplocie i poprowadzic wnętrzem?
To drugie rozwiązanie jest chyba bardziej kłopotliwe, bo nie mam skąd wziąc takich przewodow no i podobno zle sie je zarabia.
Czasu mam max 8 dni
|
|
|