pcs - Sob 17 Gru, 2005 Temat postu: spotkanie clio z STIWracalem sobie ze stadionu i na swiatlach przed wjazdem na most swietokrzyski satanalem sobie obok slicznego, nowego, czarnego STI. Pogoda marna ale tam akurat jest kawalek prostej drogi z rownym asfaltem. Niestety bylo sporo aut wiec starczylo na dociagniecie dwojki prawie do konca. Zreszta nie mialo to wiekszego znaczenia bo STI mnie po prostu zmasakrowalo jakies 4 dlugosci. Moze na suchym byloby choc troche lepiej. To juz drugie moje spotkanie z STI i zawsze to samo. Wieksze baty dostalem tylko od nowego ferrari 612 Sc...cos tam.dzik - Sob 17 Gru, 2005 z miejsca nie ma szans, ale z rolowanego z wrx'ami bardzo lubie saxorulez - Sob 17 Gru, 2005 dont worry pcs.. w koncu STi ma prawie dwa razy tle koni co Ty..
dziku WRX to nie STi ... z STI to chyba nawet z jazdy szans nie macie...The Mc - Sob 17 Gru, 2005 a opowiedz co i jak to bylo z tym ferrari? saxorulez - Sob 17 Gru, 2005 no wieć pcs jechał swoim Renault a ja moim Ferrari 612 Sc.. cos tam. Dałem mu ruszyć i depnąłem po jakihcś 3 sekundach.. dostał bardziej niż od STi Vlodarsky - Nie 18 Gru, 2005 Temat postu: FERRARIPanowie Sciaglietti - gość z mojej okolicy... jeden z pierwszych co mieli w Polsce SLK ostatnie, BMW 6 i inne wynalazki - zawsze na niemieckich blachach...
On wcale szybko nie jeździ
A swoją drogą ostatnio stałem za celicą 4WD turbo... a tak chciałem ją dogonić niestety tylko widziałem jak strzelił ze sprzęgła i się oddalił...dzik - Nie 18 Gru, 2005 Moc subaru robi wrazenie, jednak jak wezmiemy pod uwage mase i straty w napedzie 4x4 na wysokich biegach to roznica przestaje byc taka oczywista. Nigdy nie mialem przyjemnosci z sti, zapewne bym dostal ale wrx'a powyzej 160 masakrowalem.
[ Dodano: Nie 18 Gru, 2005 ]
Vlodarsky napisał/a:
A swoją drogą ostatnio stałem za celicą 4WD turbo... a tak chciałem ją dogonić niestety tylko widziałem jak strzelił ze sprzęgła i się oddalił...
Seryjna taka celica kiepsko jedzie, z miesjsca na S dostala taka od mojego clio baty saxorulez - Nie 18 Gru, 2005 to i ja bym jej wklepał na jedynce i dwojce.. bo potem dzik mi odjeżdza Anonymous - Pon 19 Gru, 2005
dzik napisał/a:
jednak jak wezmiemy pod uwage mase i straty w napedzie 4x4 na wysokich biegach to roznica przestaje byc taka oczywista.
To fakt... sam to odczuwam, że przy większych prędkościach opory napędu są już na tyle duże, że auto staje się wołowate dzik - Pon 19 Gru, 2005 W gt potrafi ponad 100KM isc w straty, moje clio ma 40KM strat.
Porownanie na IV biegu.Anonymous - Pon 19 Gru, 2005 Nieźle... Jakbym ja miał na przykład przy 160 km/h 100 KM straty, to z 60 by mi zostało M - Pon 19 Gru, 2005
44FG napisał/a:
Nieźle... Jakbym ja miał na przykład przy 160 km/h 100 KM straty, to z 60 by mi zostało
a mi -10 Anonymous - Pon 19 Gru, 2005 Dobre dzik - Pon 19 Gru, 2005 Dlatego 4x4 jest dobre, ale w mocnym turbo
Wystarczy popatrzec jak duzo prostsze 4x4 jak haldexy itp montowane w pandzie ograniczaja osiagi.
Mimo ze odpinany.Anonymous - Pon 19 Gru, 2005 Ja tam uważam, że 4x4 jest super, obojętne w jakim aucie - byle miał minimum 100 KM. Dużo więcej ma plusów niż minusów.