Anonymous - Wto 06 Kwi, 2010 Temat postu: Zawieszeni Koni sport??Mam mozliwosc kupna kompletu amorow, Koni sport, z regulacja twardosci do swojego sztrucla, ktos ma moze info jak to zawieszenie sie spisuje i czy warto sobie nim glowe zaprzatac ??M - Wto 06 Kwi, 2010 W hondzie rewelacyjnie - nie jest to jaki¶ aj waj super zawias ale mozna na tym posmigac po torze i jest bardzo przyzwoicie
Ja mam ten zestaw u siebie.
Imho dosc wysoki wspolczynnik Uzytecznosc/KasaAnonymous - Wto 06 Kwi, 2010 jak sie ma regulacja twardosci?? mozna faktycznie tak fajnie sobie to poustawiac ??M - Wto 06 Kwi, 2010 W moim przypadku tak jak już pisałem wczesniej - ustawiam na trasę max miekko i jest tapczan, a na torze beton - jest OK.
Ale napewno czuć t± regulację - nie jest to jaki¶ gadzet czy cos - bardzo się przydaje.
Tak to wyglada na najnizszym setupie (foto robił FreeMan)
Anonymous - Wto 06 Kwi, 2010 Ale to nie ma regulacji wysokosci, tylko regulacje twardosci z tego co wiem...M - Wto 06 Kwi, 2010 To zalezy jaki kit. W moim 3 stopniowa regulacja wysokosci sprezyn i quasi płynna twardosci amorrów.
Jesli masz tylko amory to i tak bedziesz zadowolonybizon - Wto 06 Kwi, 2010 jak chcesz cos wyzszego to 1150 tez sie sprawdza.M - Wto 06 Kwi, 2010 a 1150 czym sie rozni od mojego 1130?Anonymous - Wto 06 Kwi, 2010 Mam do kupienia uzywke, bede wiedzial co to jest jak zostanie zdemontowane z auta, cena jest w sumie smieszna, 500zl komplet przod+tyl... Napewno bedzie lepsze od tego co mam teraz na aucie..bizon - Wto 06 Kwi, 2010 1150 ma głint i plynna regulacje wysokosci w zakresie chyba 8cm czy jakos. co do roznic w zakresie twardosci sprezyn czy tez innego zakresu regulacji kompresji dobicia/odbicia - to nic nie wiem TOXIC - Wto 06 Kwi, 2010 W Clio Sport tez nie narzekam, koni jeżdż± ze mn± juz 2 lata i wszystko gitjozekrj - Wto 06 Kwi, 2010 miałem w golfie
komfortowe zawiasy ale samochód prowadził sie w zakręcie rewelacyjnie
nawet jak juz wyzionęły ducha nie było tragedii
w jednym rozwaliła sie regulacja twardosciqbica - Wto 06 Kwi, 2010 Ja mam z tyłu takie koni z trzy stopniowa regulacja twardosci (niestety trzeba zdjac amor zeby zmienic twardosc) i dobrze sie spisuja obecnie jezdze na max twardym ustawieniu i w porownaniu z ustawieniem srodkowym gdzie na wiekszych dziurach tylne kola ocieraly o nadkola przy obnizonej belce to teraz jest spokoj, a w zakretach o wiele lepiej trzyma niz seria Ryba - ¦ro 07 Kwi, 2010 Posiadam Koni Sport w swoim saxo,
powiem szczerze ze odczucia sa zupelnie mieszane. Przy seryjnych sprezynach Koni / Sprezynach OMP -40mm zawias na prawde sprawdza sie super. Przejechalem tak 2000km po Krakowie i na winklach samochod sie praktycznie nie wychyla, zawias jest tak twardy ze nawet przy nastapieniu na prog i poskakaniu po nim troche auto sie pochyla tylko na oponach, natomiast prosta kalkulacja: Krakow + sprezyny -40mm = zle rozwiazanie. Dlatego po wpakowaniu sprezyn -20mm juz nie jest tak dobrze, szczegolnie na dziurawej drodze, strach "wpasc" w jakas wieksza dziure, bo ma sie wrazenie ze sprezyna "wypchnie" amortyzator, do tego sporo halasu.
Finalnie pewnie kupie jakies springi eibacha na okolo -30 i powinno byc si.Vlodarsky - ¦ro 07 Kwi, 2010