To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - SUPERCHARGER SAXO VTS

Grzesiek VTS - Sob 12 Cze, 2010
Temat postu: SUPERCHARGER SAXO VTS
Panowie co o tym Myślicie:

http://www.gmcmotorsport....products_id=249



Uploaded with ImageShack.us

dobra sprawa ale czy sie opłaca ile trzeba dac zł aby mięć w saxo 180 ps bez kompresora? same walki, tłoki, remap itd... wychodza koło 10 tysia i mamy 160 ps.

Maciusiowy - Sob 12 Cze, 2010

ja myslę, że dobry kompresor nie jest zły...i ten dźwięk ;)
Janusz - Sob 12 Cze, 2010

Maciusiowy napisał/a:
ja myslę, że dobry kompresor nie jest zły...i ten dźwięk ;)


mi się nie podoba ;p turbo lepsze :P ale to akurat kwestia gustu :P

Yarko - Sob 12 Cze, 2010

najważniejsze jest w tym wypadku dopasowanie charakterystyki do Twoich potrzeb, osobiście uważam że kompressor to bardzo dobra opcja
kaziu1985pn - Sob 12 Cze, 2010

na pewno kompresor to lepsza opcja niż turbo bo jednak od dołu tez dmucha.
GeKo - Sob 12 Cze, 2010

Maciusiowy, A ty mi nadal jesteś dłużny :D nagranie HD Twojego dmuchawca.
iQ - Sob 12 Cze, 2010

GeKo napisał/a:
Maciusiowy, A ty mi nadal jesteś dłużny :D nagranie HD Twojego dmuchawca.


wrzuc kota do maszynki do mielenia miesa, dzwiek efekt podobny :D

Grzesiek VTS - Sob 12 Cze, 2010

Dobra kompresor ma brak Turbo Dziury i laduje non stop od poczatku caly czas i nie zrywa tak jak turbina, wiec o to tu biega czy sie oplaca pakowac kase w kompresor czy lepiej bawic sie w walki itd ....
M - Sob 12 Cze, 2010

Grzesiek VTS napisał/a:
Dobra kompresor ma brak Turbo Dziury i laduje non stop od poczatku caly czas i nie zrywa tak jak turbina, wiec o to tu biega czy sie oplaca pakowac kase w kompresor czy lepiej bawic sie w walki itd ....

to nie jest w ogole kwestia czy to czy to, czesto robi się kompresor i wałki naraz.
Kompresor wzmacnia quasi liniowo seryjny moment, wałki przesuwają seryjny moment wyżej.
3tysi funciakow za kit to duzo, mysle ze i w saxo moznaby pokombinowac z eatonem - ale to jak kto lubi i umi. Jak chcesz byc hands free to bierzesz kit + robocizna i tyle.

Janusz - Nie 13 Cze, 2010

Panowie ale ja pisałem o DŹWIĘKU tylko i wyłącznie o dźwięku, a zrobiło się turbo vs kompresor ;p
Tomcat - Nie 13 Cze, 2010

Janusz napisał/a:
Panowie ale ja pisałem o DŹWIĘKU tylko i wyłącznie o dźwięku, a zrobiło się turbo vs kompresor ;p


Dlatego napiszę swoją opinię :P Jeśli miałbym wybierać sposób doładowania do Saxo to tylko kompresor, bo jego charakterystyka mniej spieprzy właściwości skrętne tego auta. Widziałem jak się zachowuje Saxo turbo na sprincie w Krakowie i wyjścia z zakrętów to była masakra. Tak jak kiedyś pisał saxorulez dozowanie mocy w n/a jest nie do podrobienia żadnym doładowaniem, a kompresor jest o wiele łagodniejszy.

Bonczek - Nie 13 Cze, 2010

Dlaczego masakra?
Maciusiowy - Nie 13 Cze, 2010

GeKo napisał/a:
Maciusiowy, A ty mi nadal jesteś dłużny nagranie HD Twojego dmuchawca.


GeKo zapraszam do Bielska, bo niestety jedyny dyktafon jaki mam to ten w komórce, a nim wychodzi kicha :)

Janusz - Nie 13 Cze, 2010

Tomcat napisał/a:
Janusz napisał/a:
Panowie ale ja pisałem o DŹWIĘKU tylko i wyłącznie o dźwięku, a zrobiło się turbo vs kompresor ;p


Dlatego napiszę swoją opinię :P Jeśli miałbym wybierać sposób doładowania do Saxo to tylko kompresor, bo jego charakterystyka mniej spieprzy właściwości skrętne tego auta. Widziałem jak się zachowuje Saxo turbo na sprincie w Krakowie i wyjścia z zakrętów to była masakra. Tak jak kiedyś pisał saxorulez dozowanie mocy w n/a jest nie do podrobienia żadnym doładowaniem, a kompresor jest o wiele łagodniejszy.


Kurfa, a ja ciagle tylko o DZWIEKU !!! a Wy dalej co lepsze

a ja gdybym miał coś zrobić to podstawowe mody silnika w N/A + dobry zawias, hamulec i slik.

a gdybym miał rzeźbić z kompresorem albo turbo, to po prostu bym zmienił furę :P

Maciusiowy napisał/a:
GeKo zapraszam do Bielska, bo niestety jedyny dyktafon jaki mam to ten w komórce, a nim wychodzi kicha :)

a TY masz wydech zrobiony ?? bo nie wiem czy nie będę musiał odszczekać ze dźwięk turbo jest lepszy :P ponieważ jeździłem w jakiejś gierce (jest w necie, czasy maja być porównywanie z czasami prawdziwych zawodników i narazie jest testówka za free) i dźwięk Cup'owego Mini był po prostu masakryczny, coś pięknego

Tomcat - Nie 13 Cze, 2010

Janusz napisał/a:

Kurfa, a ja ciagle tylko o DZWIEKU !!! a Wy dalej co lepsze


W dupie mam Twoje gadanie o dźwięku, są ważniejsze sprawy !! ;D ;D :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group