Techniczne - Prawidłowe mocowanie pasów szelkowych w Saxo
Tomcat - Wto 15 Cze, 2010 Temat postu: Prawidłowe mocowanie pasów szelkowych w SaxoWitam kolegów.
Potrzebuję pomocy. Do tej pory wewnętrzny pas biodrowy miałem przymocowany śrubą do mocowania wewnętrznego fotela ( tego w tunelu). Zaraz wstawię jakąś fotkę.
Wiedziałem, że raczej średnio to zgodne z przepisami, ale przeszedłem BK chyba z 7 razy, więc w ogóle się tym nie przejmowałem. Niestety na II rundzie SMT w tym roku o mało co mnie nie wywalili na BK właśnie za to mocowanie.
Tera proste pytanie... Jak to ma być prawidłowo zrobione ? Może ktoś posiada jakieś pomocne zdjęcie, albo cuś... Będę wdzięczny za szybką odpowiedź, bo Tychy w niedziele, a ja dalej mam tak jak miałem fydi - Wto 15 Cze, 2010 Chyba wymagają tego http://www.rallyshop.pl/i...ytka-z-nakretkaAnonymous - Wto 15 Cze, 2010 Pasy nie mogą być mocowane do fotela lub jego wsporników i punktów mocowań fotela.
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu i zastosować śrubę oczkową wraz z taką płytką jaką pokazał fydiTomcat - Wto 15 Cze, 2010 a ja myślałem że tą płytkę trzeba przyspawać do tuneluLoko - Wto 15 Cze, 2010 a, co z śrubami od ręcznego, w saxo na tunelu są takie eleganckie śruby które trzymają ręczny w takim miejscu, ze elegancko nadały by się do trzymania pasów, może tak być?Anonymous - Wto 15 Cze, 2010 Bez wzmocnienia z drugiej stronu nie - za cienka blachabizon - Wto 15 Cze, 2010
AndreXSi napisał/a:
Pasy nie mogą być mocowane do fotela lub jego wsporników i punktów mocowań fotela.
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu i zastosować śrubę oczkową wraz z taką płytką jaką pokazał fydi
zgadza siefydi - Wto 15 Cze, 2010
AndreXSi napisał/a:
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu
Tego nie wiedziałem. Wydawało mi się ze tylko trzeba przyspawać tą blaszkę.bizon - Wto 15 Cze, 2010 ale blaszke spawa sie od spoduAnonymous - Wto 15 Cze, 2010
fydi napisał/a:
Wydawało mi się ze tylko trzeba przyspawać tą blaszkę.
Na rysunku w załączniku j płytka znajduje się od "drugiej" strony, czyli śruba jest przewleczona przez blachę nadwozia i dopiero wkręcona w nakrętkę płytki
bizon napisał/a:
ale blaszke spawa sie od spodu
dokladniegrzech - Sob 19 Cze, 2010 tej blaszki nie trzeba spawac, przeciez jak wkrecisz srube to ja unieruchomiszGrzesiek VTS - Sob 19 Cze, 2010 racja, taka wielka podkładkę z gwintem i juz , wkładasz pod te dlachy alu co sa od spodu w saxofonie nad wydechem i juz wsio jest tak jak ma być......Tomcat - Nie 20 Cze, 2010 Dziura w budzie poszła, podkładka jest, nakrętka jest, ale bez spawania. Na jutro powinno wystarczyć misiek86electro - Pon 05 Lip, 2010 Z czystej ciekawości z której strony wierciłeś? Od góry?? Czy zmieściłeś kółko gdzieś z boku??Jacek - Wto 06 Lip, 2010 podkładki nie trzeba spawać, natomiast ma mieć załącznikowe wymiary gdybyś startował w rd3l