To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Prawidłowe mocowanie pasów szelkowych w Saxo

Tomcat - Wto 15 Cze, 2010
Temat postu: Prawidłowe mocowanie pasów szelkowych w Saxo
Witam kolegów.

Potrzebuję pomocy. Do tej pory wewnętrzny pas biodrowy miałem przymocowany śrubą do mocowania wewnętrznego fotela ( tego w tunelu). Zaraz wstawię jakąś fotkę.


Wiedziałem, że raczej średnio to zgodne z przepisami, ale przeszedłem BK chyba z 7 razy, więc w ogóle się tym nie przejmowałem. Niestety na II rundzie SMT w tym roku o mało co mnie nie wywalili na BK właśnie za to mocowanie.

Tera proste pytanie... Jak to ma być prawidłowo zrobione ? Może ktoś posiada jakieś pomocne zdjęcie, albo cuś... Będę wdzięczny za szybką odpowiedź, bo Tychy w niedziele, a ja dalej mam tak jak miałem :P :P

fydi - Wto 15 Cze, 2010

Chyba wymagają tego http://www.rallyshop.pl/i...ytka-z-nakretka
Anonymous - Wto 15 Cze, 2010

Pasy nie mogą być mocowane do fotela lub jego wsporników i punktów mocowań fotela.
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu i zastosować śrubę oczkową wraz z taką płytką jaką pokazał fydi

Tomcat - Wto 15 Cze, 2010

a ja myślałem że tą płytkę trzeba przyspawać do tunelu
Loko - Wto 15 Cze, 2010

a, co z śrubami od ręcznego, w saxo na tunelu są takie eleganckie śruby które trzymają ręczny w takim miejscu, ze elegancko nadały by się do trzymania pasów, może tak być?
Anonymous - Wto 15 Cze, 2010

Bez wzmocnienia z drugiej stronu nie - za cienka blacha
bizon - Wto 15 Cze, 2010

AndreXSi napisał/a:
Pasy nie mogą być mocowane do fotela lub jego wsporników i punktów mocowań fotela.
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu i zastosować śrubę oczkową wraz z taką płytką jaką pokazał fydi

zgadza sie

fydi - Wto 15 Cze, 2010

AndreXSi napisał/a:
W saxo niestety musisz wiercić dziurę w tunelu

Tego nie wiedziałem. Wydawało mi się ze tylko trzeba przyspawać tą blaszkę.

bizon - Wto 15 Cze, 2010

ale blaszke spawa sie od spodu
Anonymous - Wto 15 Cze, 2010

fydi napisał/a:
Wydawało mi się ze tylko trzeba przyspawać tą blaszkę.

Na rysunku w załączniku j płytka znajduje się od "drugiej" strony, czyli śruba jest przewleczona przez blachę nadwozia i dopiero wkręcona w nakrętkę płytki
bizon napisał/a:
ale blaszke spawa sie od spodu

dokladnie

grzech - Sob 19 Cze, 2010

tej blaszki nie trzeba spawac, przeciez jak wkrecisz srube to ja unieruchomisz
Grzesiek VTS - Sob 19 Cze, 2010

racja, taka wielka podkładkę z gwintem i juz , wkładasz pod te dlachy alu co sa od spodu w saxofonie nad wydechem i juz wsio jest tak jak ma być......
Tomcat - Nie 20 Cze, 2010

Dziura w budzie poszła, podkładka jest, nakrętka jest, ale bez spawania. Na jutro powinno wystarczyć :P
misiek86electro - Pon 05 Lip, 2010

Z czystej ciekawości z której strony wierciłeś? Od góry?? Czy zmieściłeś kółko gdzieś z boku??
Jacek - Wto 06 Lip, 2010

podkładki nie trzeba spawać, natomiast ma mieć załącznikowe wymiary gdybyś startował w rd3l


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group