tzn . nie mam już sił i pomysłu jak wybic śruby do regulacji .
Były już podgrzewane , odrdzewiane młotkowane a dalej siedzą i nie mogę wyjać wahaczy
dodam ze są one na gwincie zeszlifowane wiec nie mamy pełnego walca tylko mamy cześć gwintu i cześć płaszczyznAnonymous - Wto 27 Lip, 2010 Znajdź warsztat z prasą hydrauliczną. Samemu narobisz więcej szkód niż pożytkuAnonymous - Wto 27 Lip, 2010 Andrzej , ale nie mogę zdjąć wahacza z auta przez te sruby mam taki przypadek w 2 wahaczach z 4Anonymous - Wto 27 Lip, 2010 hm.. nie wiem jak to wygląda ale czasem można spróbować to wycinać cienką tarczą... jeśłi jest miejsce i nie potniesz przy okazji czegos innego oprocz tuleji i śrubyAnonymous - Wto 27 Lip, 2010 http://www.motoallegro.pl...hi_carisma.html
dokładnie takich sub nie mogę wybićAnonymous - Wto 27 Lip, 2010 spoko, ale przydałoby się zdjęcie poglądowe jak to wygląda na aucieAnonymous - Wto 27 Lip, 2010 tu są zdjęcia : http://img707.imageshack.us/g/dsc0628yj.jpg/Anonymous - Wto 27 Lip, 2010 No to wkłdasz cienką tarczę do cięcia pomiędzy ucho w nadwoziu a wahacz i tniesz... miejsce jestJacek - Wto 27 Lip, 2010 zaraz, zaraz, a gdzie pomuk dla Ądre?anjas - Wto 27 Lip, 2010 i dla mnie?was79 - Wto 27 Lip, 2010 sępyJacek - Wto 27 Lip, 2010
was79 napisał/a:
sępy
też chcesz?
apeluję o pomuki!was79 - Wto 27 Lip, 2010
Jacek napisał/a:
was79 napisał/a:
sępy
też chcesz?
apeluję o pomuki!
jak załatwisz, to tak Jacek - Wto 27 Lip, 2010 zaapelowałem, zobaczymy... iQ - Wto 27 Lip, 2010 slyszalem ze daja tu pomuki
Potwierdzam, to co napisali poprzednicy to dobry sposob na te sruby.