To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Tanie Upalanie !

Anonymous - Pon 02 Sie, 2010
Temat postu: Tanie Upalanie !
Tak trochę zachęcony wysokością wpisowego w GSMP rozmyślam nad budowa auta do ww. cyklu .
i tu pierwsza zagwostka

Czy klasa 126p czy klasa historyczna
Bardziej atrakcyjna wydaje mi sie klasa historyczna tylko problemem jest znalezienie odpowiedniego auta , co byście proponowali do startów w klasie historycznej i czemu ?



(moze temat nadaje sie bardziej do hp , wiec jak cos proszę przenieść)

M - Pon 02 Sie, 2010

Chyba był cały temat o tym i nie wiem czy nie w FAQ
Anonymous - Pon 02 Sie, 2010

eM napisał/a:
Chyba był cały temat o tym i nie wiem czy nie w FAQ


Na stronie jest cały artykuł napisany przez Chrzanka , ale to są ogólne założenia

pP - Pon 02 Sie, 2010

czesio..tak naprawde to jeszcze nie dojechałeś żadnym autem na trackday a Ty już o GSMP myślisz.. :faja:
Anonymous - Pon 02 Sie, 2010

pP napisał/a:
tak naprawde to jeszcze nie dojechałeś żadnym autem na trackday


nie dojechałem bo nie wyjechałem :P

ŁukaszS3 - Pon 02 Sie, 2010

Czesio 126p czy klasa historyczna rozmyślasz? To powiem Ci tak masz problem z głowy... Dlaczego? A no dlatego ze 126p to klasa historyczna :D Dawaj pomuka :rotfl:
Loko - Pon 02 Sie, 2010

Maluchem w górach to chyba spokojnie można wcisnąć w opór na starcie i zapomnieć o pedałach aż do mety :rotfl:
budzik - Pon 02 Sie, 2010

Bo ja wiem, w Sopocie już nawet jeden maluch dachował ;D
Anonymous - Pon 02 Sie, 2010

malucha traktuje jako tzw ostateczność , ponieważ jest on juz mocno opatrzony a i ja bym sie w nim najlepiej nie czuł .
iQ - Pon 02 Sie, 2010

Czesio, pamietaj ze zawsze od czegos trzeba zaczac :)
Barejka - Pon 02 Sie, 2010

Czesio, moze jak Pp pisze lepiej zacznij od trackday-ow :)
Anonymous - Pon 02 Sie, 2010

trzeba mierzyć wysoko żeby było słychać jak spadasz :rotfl:

a tak na serio , to mam serdecznie dość colta i problemów z nim związanych.

Janusz - Pon 02 Sie, 2010

iQ napisał/a:
Czesio, pamietaj ze zawsze od czegos trzeba zaczac :)


ja w maluchu bym nie dał rady.. ile razy nim jechałem tyle było dzwonów ;/ (Na szczęście lekkich) jakiś rów, albo słupek od ogrodzenia, takie rzeczy :D

ale to było zanim ktoś udostępnił mi furę z "L" na dachu...

a propo tematu, to sory Czesio ale badzmy realistami... nie masz kasy zeby doprowadzic własny samochód do jako takiego porzadku, a chcesz sie scigac w powazny zawodach.

jak wiemy sport motorowy do najtańszych nie należy... najpierw ogarnij sie na codzien... będzie dobrze potem myśl dalej.... bo moim zdaniem na tym etapie takie tematy ine maja sensu.... Bo za colta to Ty nawet dobrze malara ine przygotujesz... nie mówiac już o pierwszej eliminacji GSMP gdzie furę musisz dotaszczyć na lawecie ileś tam kilometrów. Chyba ze masz chocby cien szansy na jakiegoś sponsora, wtedy warto próbować :)

Barejka - Pon 02 Sie, 2010

Czesio, sprzedaj colta wynajmij na weekend jakies saxo do gorskich, oczywiscie najpierw licencja i zobaczysz jaki to tani sport o_O
speed555 - Wto 03 Sie, 2010

Malucha nie bralbym pod uwage bo klasa już upada, obecnie jezdzi regularnie tylko Janecki i Tadla, a w przyszym roku Janecki wsiada do bmw318is (już nim Krakowski jechał) i nie bedzie sie z kim scigać. a po drugie zeby dobrze malucha przygotować to trzeba mieć niezłą kasę albo sie na tym samemu znać (Janecki i Tadla sami sobie dłubią) a i tak sie często coś wysra.
Najlepsza wg. mnie opcja taniego ścigania w GSMP to Cinquecento do klasy historycznej (HS-1150), lub stary Civic (też historyk).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group