Barejka - Czw 02 Wrz, 2010 Temat postu: Schemat saxoPanowie potrzebny schemat instalacji elektrycznej do saxo vts. Mam cala instalacje, ale przelozenie wszystkich kabli moze zajac kilka dni byc moze latweijszym sposobem bedzie polaczenie instalacji silnikowej z saxo z instalacja kabinowa z xsi, dlatego potrzebny mi schemacik Grzesiek VTS - Czw 02 Wrz, 2010 Ja szukałem i nie znalazłem wiec moze sie uda tym razme Barejka - Czw 02 Wrz, 2010 Dla znalazcy nagroda z czerwona kartka Jaco - Pią 03 Wrz, 2010 Citroen Saxo - instalacja elektrycznaGrzesiek VTS - Pią 03 Wrz, 2010 o kurcze a ja tyle tego szukalem Jaco - Pią 03 Wrz, 2010
ciesze sie ze komus sie przydalo kubas - Pią 03 Wrz, 2010 przydałoby się jeszcze coś takiego z 106 rallye 8vBarejka - Czw 09 Wrz, 2010 Jeszcze jedna kwestia, wiem juz zeby napewno nie patrzec na kolor kabla tylko na numery kabli, tylko czy te numery zawsze odpowiadaly za to samo w saxo/106?vitesse - Czw 09 Wrz, 2010
Grzesiek VTS napisał/a:
o kurcze a ja tyle tego szukalem
jakbym wiedział ze szukasz to bym Ci ten pliczek przeslal vitesse - Czw 09 Wrz, 2010 jakby co tam jeszcze inne m.in takie cos co sie zwie saxo - revueBarejka - Czw 09 Wrz, 2010 Panowie jak wiadomo kazdy kableke mial inny pin ewentualnie kolor w innym roczniku, ale czy wiazka numeryczna sie czyms roznila? Kazdy kabelek ma swoj numer czy z czasem te numery sie zmienialy? Bo kilka z xsi pokrywa mi sie z tymi z vts kubas - Czw 09 Wrz, 2010
Barejka napisał/a:
Panowie jak wiadomo kazdy kableke mial inny pin ewentualnie kolor w innym roczniku, ale czy wiazka numeryczna sie czyms roznila? Kazdy kabelek ma swoj numer czy z czasem te numery sie zmienialy? Bo kilka z xsi pokrywa mi sie z tymi z vts
Karwa Barejka, to nie tak ja rozkminiasz. Bierzesz miernik i sprawdzasz jaki kabel idzie do jakiego czujnika itd. w wiązce silnikowej. Schemat z kabinowej z xsi powinieneś już znać na pamięć i łączysz. Po numerach i kolorach to się nie odpalisz do 2012. A może i za 5 dni nawet się nie udać. Miernik i jazda.Barejka - Czw 09 Wrz, 2010 kubas, nie ucz babci szczyc w butelke, zobaczymy jaki bedziesz cwany jak sam bedziesz zmienial zeby odpalic motor potrzeba zakrecic rozrusznikiem tylko iu podlaczyc immoM - Pią 10 Wrz, 2010
Barejka napisał/a:
kubas, nie ucz babci szczyc w butelke, zobaczymy jaki bedziesz cwany jak sam bedziesz zmienial zeby odpalic motor potrzeba zakrecic rozrusznikiem tylko iu podlaczyc immo
Ale kubas ma racje. Jak swapowalem silnik i łączyłem wiązki to robiłem właśnie tak.