Stf - Sob 25 Wrz, 2010 isf nie ma podejścia do m3. stop.kamil - Sob 25 Wrz, 2010 ale dla czego ? tak dla zasady czy są jakieś przesłanki ? bo z tego co słyszałem to są to bardzo konkurencyjne samochody.Stf - Sob 25 Wrz, 2010 nie dla zasady. we wszystkich testach isf dostaje baty. wygrywa jedynie świecidełkami wewnątrz.Stf - Sob 25 Wrz, 2010 pierwszy lepszy ale za to całkiem konkretny test:
w isf kwestia performance po prostu nie nadąża za m3. isf jest cięższy ale ma więcej kunia, ma 100Nm więcej a i tak dostaje baty także na kresce.kamil - Sob 25 Wrz, 2010 No fakt dostaje, przede wszystkim ze względu na straty trakcji, ale ogólnie i tak ten samochód nie został zje@@@ny.
BMW M3 jest wypas, ale IS-F na pewno nie ma czego się wstydzićStf - Sob 25 Wrz, 2010 no w sumie nie ma bo to lexa pierwsze sportowe auto chyba. poza tym japońce swojego auta by nie zje@@@ to raz. a dwa. wystarczy posłuchać w jakim tonie wypowiadają się o isf - resztę można sobie można hmmm ...przemyśleć.
coby nie było. z ulicy już się przekonałem, że nowe m3 jest mega wolne jak na 420km. więc i lex również.M - Sob 25 Wrz, 2010 Panowie czy jest sens? Jedno z aut musi byc lepsze od drugiego w pewnych kryteriach, nie mogą być równe. Jedno i drugie to fajne sportowe wersje i niech sobie kazdy wybierze co mu pasuje.Stf - Sob 25 Wrz, 2010
M napisał/a:
Panowie czy jest sens? Jedno z aut musi byc lepsze od drugiego w pewnych kryteriach, nie mogą być równe. Jedno i drugie to fajne sportowe wersje i niech sobie kazdy wybierze co mu pasuje.
jak stara baba...kamil - Sob 25 Wrz, 2010 oj Stf nie je@ go tak Widziałem test w Top Gear i też dostał od M3, ale nie była to klęska. Dokładnie jest to pierwszy first sport lex i maja pole do popisu. No i jest jeszcze LFA, ale przez swoją cenę to chyba tylko jako wizytówkę swoich umiejętności go wyprodukowali.
Mi się podoba IS-F , M3 także. Żadnego z nich nie kupie, więc w sumie mam w dupie, który lepszy M - Sob 25 Wrz, 2010
Stf napisał/a:
M napisał/a:
Panowie czy jest sens? Jedno z aut musi byc lepsze od drugiego w pewnych kryteriach, nie mogą być równe. Jedno i drugie to fajne sportowe wersje i niech sobie kazdy wybierze co mu pasuje.
jak stara baba...
Ja wiem Przemko że lubisz tak ale mnie szczerze to męczy.Stf - Sob 25 Wrz, 2010 nie wiem jak w leksie ale nastawy bmw z tego widać mają głębszy sens. silnik o niższej pojemności - dla mnie właśnie ta droga świadczy o zaawansowaniu technologicznym auta a nie to że można zmieniać kolory podświetlania deski rozdzielczej czy domykać tylną klapę automatycznie... lex pewnie ma lepsze wnętrze ale mnie w takim aucie bardziej ciekawiłoby jakie trzymanie boczne mają fotele np. oczywiście żeby z dechą lipy nie było - ale emka chyba nie ma się czego wstydzić...
chcemy mieć wizytówkę firmy w sportowej klasie dla ludu - trzeba się postarać a nie wsadzić w ładną budę mocny motor i konkurować z legendą. osobiście jestem za emką. tyle.Bonczek - Sob 25 Wrz, 2010 Lexus lepszy, bardziej luksusowy.kamil - Sob 25 Wrz, 2010 nie chce zaśmiecać tematu, ale to, że isf nie jest tak dobry jak m3 nie świadczy o jego nie zaawansowaniu Stf. Po prostu jest do dopracowania. Jak to czytam to mam wrażenie, że uważasz, że Japońce wsadzili duży silnik i zmienili kolorki na wyświetlaczu, a to nie prawda bo dosyć długo nad nim pracowano i to raczej zaawansowana konstrukcja, a to że nie pobił M3 - no cóż mają jeszcze na to czas i prawo do poprawek Jakby BMW wypuściło kolejną odsłonę Mki gorszą od poprzedniej to chyba nie byłoby dobrze Stf - Sob 25 Wrz, 2010
M napisał/a:
Ja wiem Przemko że lubisz tak ale mnie szczerze to męczy.
no kurde, to chyba forum o upalaniu hę ?. nie można sobie podyskutować co kto uważa? komentarz "czy jest sens" jest dzwiny conajmniej...martin.h - Sob 25 Wrz, 2010 Pogadajmy lepiej o polityce