To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Citroen C2 VTS grupa N

Vlodarsky - Wto 12 Paź, 2010
Temat postu: Citroen C2 VTS grupa N
Czy jest taka homologacja do C2 ? czy takie samochody istnieją ? jeżdżą gdzieś ? czy ktoś się orientuje co i jak jest dozwolone w takim samochodzie jako modyfikacja ?
Mick - Wto 12 Paź, 2010

Marku,
homologacje najelpiej sprawidzić na stronie FIA, lub poprzez link ze strony www.pzm.pl.
Jak wiesz C2 VTS mają homologacje do A6 - chociażby po długich rozmowach z Janikiem i Stanikiem :)

A ja np widziałem kiedyś takowe C2 VTS w górach i podobno było to N-kowe... ale głowy nie dam, że miało N-kową homologacje

Przem_106 - Wto 12 Paź, 2010

Nie. C2 podobnie jak 206 xs nie miały N-grupowej homologacji. Z resztą C2 jest na tyle cięzkie, ze przy standartowych N-kowych modach byłoby bardzo niekonkurencyjne. Saxo je poprostu niszczy. Wiem, bo mam znajomego co ma bardzo ubogą A-grupę ok 130km w C2 i jego auto mimo 13x64 okrutnie nie jedzie!
W N2 jest np Swift ktorym jezdzi Kurnicki w MP. Po porownaniu jego czasow do naszej N2 tez jest w tyle.
Do N2 tylko VTI, ewentualnie 106/saxo, ale napewno nie tak seryjne jak moje :]

106 - Wto 12 Paź, 2010

Przem_106 napisał/a:
W N2 jest np Swift ktorym jezdzi Kurnicki w MP. Po porownaniu jego czasow do naszej N2 tez jest w tyle.

...ale to tak jak bys porownal loeba do kosciuszki :hhe:

ade - Wto 12 Paź, 2010

dlaczego swift jest w n2 a nie w n1?? chyba, ze to ten nowy sport a nie gti;]
106 - Wto 12 Paź, 2010

tak chodzi o tego nowego


Jaco - Wto 12 Paź, 2010

Przem_106 napisał/a:
Nie. C2 podobnie jak 206 xs nie miały N-grupowej homologacji.



Faktycznie, a mi się wydawało ,że jak jest A to i N powinno być...

Anonymous - Wto 12 Paź, 2010

Odwrotnie, jak jest N to musi być też A

Tu lista pojazdów homologowanych (aktualne homologacje):
http://argent.fia.com/web...Juillet2010.pdf

C2 VTS jest homologowane tylko w grupie A.

Bad-i - Wto 12 Paź, 2010

podobno od przyszlego sezonu w RPP będzie mozna jezdzic C2R2 ale juz MAXem :]
106 - Wto 12 Paź, 2010

no to jedziesz ... :]
grzech - Wto 12 Paź, 2010

Bad-i , smiech smiechem ale o sekwencji od C2 moglbys pomyslec na powaznie :]
qbus - Wto 12 Paź, 2010

przeciez C2 w A6 to w zasadzie to samo co Max :)
jarek-malopolska - Wto 12 Paź, 2010

Przem_106 napisał/a:
W N2 jest np Swift ktorym jezdzi Kurnicki w MP. Po porownaniu jego czasow do naszej N2 tez jest w tyle.

No ten swift to fakt faktów kompletnie nie jedzie..
qbus napisał/a:
przeciez C2 w A6 to w zasadzie to samo co Max

W 100% zgadzam się z Kubą, to takie trochę mydlenie oczu, po tym jak Małyszczycki jeździł C2R2 przez prawie cały sezon PZM, na koniec wynajmując Clio R3 z 2Brally, stwierdzono, że tak być nie moze, ale fakt, ze patrzac choć by po C2, szpica pucharowiczów jeździ gruuubo doinwestowanymi furami, za gruube $$

Bad-i - Śro 13 Paź, 2010

grzech napisał/a:
Bad-i , smiech smiechem ale o sekwencji od C2 moglbys pomyslec na powaznie :]


nie ma to najmniejszego sensu, sekwencje mozna zakladac tylko w VK a wtedy waga samochodu musi wynosic 1.000 kg. To jest jeszcze OK bo jak widac Złotnicki daje rade, ale on dodatkowo ma super zawias i chyba jeszcze mocniejszy silnik.

qbus napisał/a:
przeciez C2 w A6 to w zasadzie to samo co Max :)


i tutaj sie akurat nie zgodze, i nie chodzi o prawie 10KM roznicy w mocy. Rozmawialem na ten temat z Larenem w Kłodzku i wymienil kilka istotnych roznic takich jak chocby hamulec, zawias itd......

qbus - Śro 13 Paź, 2010

ja rozumiem wszystko ale przewaga technologiczna takiego c2r2 nad reszta a6 i tak jest tak wielka ze w zasadzie czy to bedzie max czy nie nie ma wiekszej roznicy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group