To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Idealna baza na sleepera.

dzik - Pią 23 Cze, 2006
Temat postu: Idealna baza na sleepera.
Witam

Sleepery zawsze mnie pociagaly, moze dlatego olalem troche wyglad czarnej 5-tki a na clio mozna czasami znalezc znaczki 1.2 :D
Ale sa fajniejsze maszynki, i teraz oddawajcie swoje glosy.
Umawiamy sie ze baza musi juz istniec, a nie gadamy o wkladaniu do poldolota silnika z M3.

Moj faworyt, ze stajni renuar, a jakze.
Safrane bi-turbo.


Seria 262KM, 7,2 do paczki, 4x4.
Silnik 3.0 na dwoch malych sprezarkach, ale zgodnie z tradycja budowania silnikow turbo przez renault, w silniku dali TLOKI a nie tloki, KORBY a nie korby itd.
Podobno latwy temat na 400KM, dalej tez mozna. Naped podobno pancerny, duzo innych zalet. Gdybym nie znal tematu to nigdy bym nie poczul relanego zagrozenia z powodu safrane na drugim pasie.

Michał - Pią 23 Cze, 2006

K-mart zaraz nam pokaze ciekawostki, on zna takie "wynalazki"
Gotti - Pią 23 Cze, 2006

Sleeper może nie do końca, ale można się zdrowo naciąć. Zarazem moje małe marzenie:
Leon Kompressor. 200 sztuk oferowanych tylko przez lokalnego dilera w CH.
2,8V6 haldex, stockowo 204PS, dzięki zastosowaniu sprężarki ABT moc wzrosła do 280PS.
Dodatkowo gwintowane zawieszenie, 19 calowe koła etc. Przed wyjazdem z salonu - obowiązkowy dzień na torze dla nowego nabywcy. Zdjąć naklejki i można się bawić :D
Duża pojemność a dalej tylko 100PS z litra - w CH wymieniają m.in. kółko kompressora,wydech,ecu i osiągane moce to +/- 320PS. Dla porównania HTP z tego silnika z turbo osiąga 400 i więcej.






Accélérations :
0-100 Km/h : 6,3s.

Vitesse maxi : 256 km/h.

Kiedyś takiego kupię :P , a tymczasem upalam takiego tylko TDi 167PS.

k-mart - Pią 23 Cze, 2006

Michał napisał/a:
K-mart zaraz nam pokaze ciekawostki, on zna takie "wynalazki"


hehehe, cos w tym jest ziom :D Ja mam kota na ich punkcie. Tak spontanicznie to mam 3 modele w glowie:

R11 Turbo
Optycznie wcale nie zachecajacy samochod, silnik 1.4T z R5 gtt ktory przed dzikiem nie ma zadnych tajemnic. Latwym sposobem mozna zrobic "laitowego killera". Byly 2 fazy R11 oraz R9 z takim samym przodem, ale kufrem z tylu zamiast klapy.





R21 Turbo
2.0, tez byly rozne specyfikacje, najmocniejsza miala 180KM. Oska chodzi troche lepiej niz 4x4, ale w 4x4 duzo wieksza zabawa. Na seryjnym silniku da sie zrobic 260KM.



R25 V6 Turbo
ccm 2498, ten sam silnik jak w R Alpine V6 gt turbo. 2 Fazy byly, obie optycznie zniechecajace....W drugiej fazie siedzialy dwie rozne wersje tego samego silnika, jeden majacy 182KM a drugi 205KM.
Model R25 V6 Turbo w wersji baccara to chyba najwygodnijszy model Renault ktorym do tej pory jezdzilem, na dlugie trasy idealny. Innym milym efektem jest, ze wersja 205KM nawet na dzisiejsze czasy to niezly killer w porownaniu do samochodow o podobnej wadze i mocy.




....jest jeszcze pare innych modeli Renault tego typu, ale dalibyscie mi bana z forum jesli bym je tu wkleil :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group