Techniczne - Zderzaki Astra GSI a homologacja
Marek23 - Pią 29 Paź, 2010 Temat postu: Zderzaki Astra GSI a homologacja Znajomy chce jezdzic w RPP astrą. Kupił jakąś tam do roboty i nie ma w niej zderzaków.
Czy musi mieć oryginalne zderzaki z wersji gsi czy tez może mieć zwykłe zderzaki z astry.
Bedzie się zgłaszał w A grupie.
matt - Pią 29 Paź, 2010
gdzieś widziałem jakiś załącznik do jakiegoś regulaminu, że astry i seje mogą mieć seryjne zderzaki, chyba?! ... ale to trzeba sprawdzić
Anonymous - Pią 29 Paź, 2010
a nie jest tak ze gsi wychodziły z normalnymi zderzakami od 95 ?
Anonymous - Pią 29 Paź, 2010
No właśnie jest akcja jakaś że można mieć albo cały bodykit z astry gsi albo całą serię (jak np. Kwaśnik). Szczegółów nie znam niestety
Koto - Pią 29 Paź, 2010
A nie było jakieś wersji Astry z takim silnikiem jak GSI ale bez bodykitu? (GT czy jakoś tak?) Coś takiego kiedyś słyszałem ale czy to prawda.
KarQ - Pią 29 Paź, 2010
Astra poliftowa z XE wyglądała jak seryjna.
Janusz - Pią 29 Paź, 2010
Cytat: | A nie było jakieś wersji Astry z takim silnikiem jak GSI ale bez bodykitu? (GT czy jakoś tak?) Coś takiego kiedyś słyszałem ale czy to prawda. |
nie wiem, ale wiem ze było kombi z tym silnikiem
GeKo - Pią 29 Paź, 2010
Jest tak że albo masz cały kit z GSI i fura wygląda ładnie, albo masz serię, wtedy zgłaszasz auto jako AStra GT i może być lżejsza o ileś tam kg. I sporo osób wybiera tą opcję bo cena używanych zderzakow z GSI jest spora a seryjnych wiadomo grosze. A to że auto wygląda jak kupa wtedy to już inna sprawa
edit: Oczywiście jak będzie miał zwykłe zderzaki to i zwykłą maskę i bez lotki na dachu.
matt - Pią 29 Paź, 2010
GeKo napisał/a: | A to że auto wygląda jak kupa wtedy to już inna sprawa |
mały edit, to auto zawsze wygląda jak kupa
was79 - Sob 30 Paź, 2010
pan Heniek lat 68, ma i sobie chwali
szymlorek - Sob 30 Paź, 2010
Chłopaki ode mnie w astrach teraz tez przechodzą na wąskie zderzaki, cena pakietu gsi na rynku wtórnym jest obecnie naprawdę spora i ciągnie rośnie i nie warto chyba się w niego pchać.
Wąskie zdesie są niebo tańsze i występują w podróbce dużo taniej.
CHRZANEK - Sob 30 Paź, 2010
GeKo napisał/a: | Jest tak że albo masz cały kit z GSI i fura wygląda ładnie, albo masz serię, wtedy zgłaszasz auto jako AStra GT |
Oczywiście żeby nie było później niespodzianek na BK trzeba mieć ze sobą włąściwą homologację
Można się spotkać z niezrozumieniem sędziów podjeżdżając autem w specyfikacji GT z książką homologacyjną od GSI
Miniac - Sob 30 Paź, 2010
GeKo napisał/a: | ...bo cena używanych zderzakow z GSI jest spora ... |
A na ile są wyceniane takie 'rodzyny', bo może nie wiedziałem, że po garażu wala mi się taki SKARB!
btw. serio mam jakiś zderzak granatowy do gsi jakby ktoś chciał obsypać mnie złotówami to zapraszam
ade - Nie 31 Paź, 2010
Miniac napisał/a: | GeKo napisał/a: | ...bo cena używanych zderzakow z GSI jest spora ... |
A na ile są wyceniane takie 'rodzyny', bo może nie wiedziałem, że po garażu wala mi się taki SKARB!
btw. serio mam jakiś zderzak granatowy do gsi jakby ktoś chciał obsypać mnie złotówami to zapraszam |
a iloma zlotowkami??:D:P
a w temacie:D
gsi bez pakietu bylo tylko 94 rok z tego co kojaze.. i nazywala sie dalej GSi natomiast juz nie miala pakietu... nie wiem czy na to tez zwracaja uwage, ale ma inne swiatla przod, inny grill, inne lusterka, zderzaki seria 94+ tez sa inne niz te starsze
GT to byla zwykla wersja wyposazeniowa, wystepowala z silnikiem 1,8 90km,
natomiast tak jak juz ktos pisal slyszalem, ze na homo gt mozna jechac bez pakietu
Miniac - Nie 31 Paź, 2010
ade napisał/a: |
a iloma zlotowkami??:D:P
|
Złóż ofertę na PW*
* - papiery wartościowe
|
|
|